Close
Logo

Sobre Nosaltres

Cubanfoodla - Aquest Popular Vi Qualificacions I Comentaris, La Idea De Receptes Úniques, Informació Sobre Les Combinacions De Cobertura De Notícies I Guies Útils.

Cultura

Què fa un vi de marca privada?

Hi ha hagut un augment recent dels vins de marca privada a les botigues dels Estats Units, tot i que és possible que el bevedor mitjà no els reconegui com a tal.



Què és exactament una marca privada? Penseu en Kirkland de Costco; Charles Shaw de Trader Joe, o Two-Buck Chuck; o les arrels de Califòrnia de Target. De vegades, aquestes marques privades són fàcils de triar, mentre que altres vegades s'amaguen a la vista. I encara que molts estan envoltats d'un estigma de 'vi a granel', també conegut com la prioritat de la quantitat per sobre de la qualitat, alguns cellers de primer nivell produeixen expressions de bon vi d'anyada a anyada. Aquests embotellats són exclusius del minorista, sovint produïts pensant en els seus consumidors específics.

'No era així com m'imaginava ser un enòleg', diu Alison Crowe, vicepresidenta d'elaboració de vins de Plata Wine Partners , un productor líder de marca privada al cor de Califòrnia. Després de 15 anys a la indústria, però, Crowe s'ha convertit en un professional en aquesta categoria aparentment 'alt' de producció de vi. En aquest episodi, ens dóna una visió interior de tot, des de l'abastament de raïm fins a la producció de vi, el màrqueting, la marca i els avantatges i els contres de la categoria.

També et pot agradar: Com comprar vi al supermercat, segons Sommeliers



  Logotip d'Apple Podcast
  Logotip de Google Podcast
  copa de vi negre

De la Botiga

Troba el teu vi una llar

La nostra selecció de copes de vi negre és la millor manera de gaudir dels subtils aromes i dels sabors brillants del vi.

Compreu totes les copes de vi

Transcripció de l'episodi

Les transcripcions es generen mitjançant una combinació de programari de reconeixement de veu i transcriptors humans, i poden contenir errors. Si us plau, comproveu l'àudio corresponent abans de citar.

Altaveus : Alison Crowe, Stacy Briscoe, Samantha Sette

Samantha Sette 00:00

Estàs convidat a una oportunitat única de viatjar per Amèrica del Sud sense sortir mai de la ciutat de Nova York. Uneix-te a nosaltres el dilluns, 6 de maig de 2024. Al celler City per a un esdeveniment exclusiu de tast de vins amb menjar autèntic i música en directe. Tindràs l'oportunitat de tastar vins de prop de 40 dels millors cellers d'Amèrica del Sud. Tots serveixen vins de més de 90 punts. Exploreu els sabors d'Argentina, Xile, Uruguai i més enllà en una vetllada inoblidable, no us perdeu aquesta increïble experiència. Reserva ara les teves entrades i prepara't per assaborir els sabors d'Amèrica del Sud. Utilitzeu el codi promocional WESIP10 per obtenir un 10% de descompte a wineenthusiast.com/events/sip

Stacy Briscoe 00:48

Hola i benvinguts al podcast Wine Enthusiast. Esteu servint begudes, cultura i la gent que la condueix. Sóc Stacy Briscoe, editora en cap de Wine Enthusiast, i avui ens submergim en què és una marca de marca privada. Estic aquí amb l'Alison Crowe, vicepresidenta d'elaboració de vins de Plata Wine Partners i experta en totes les coses de la marca privada. Anem a discutir què és fins i tot una marca privada? Com creen aquests vins empreses com Plata? I què passa amb la marca de marca privada que atreu els minoristes de viticultors? Això, per descomptat, som el consumidor Hola, estic aquí amb Alison Crowe, vicepresidenta de vinificació de Plata Wine Partners. Alison, gràcies per acompanyar-me avui al matí.

Alison Crowe 01:38

Sí, gràcies per convidar-me al programa. És molt bo veure't i escoltar-te.

Stacy Briscoe 01:44

Per tant, només per als nostres espectadors que no saben qui ets i què fas, potser en 30 segons o menys, pots explicar-nos una mica sobre tu què fas i per què estàs qualificat per parlar de què és. avui en parlarem.

Alison Crowe 01:58

D'acord, sí, així que em dic Alison Crowe i, com he dit, sóc vicepresident d'elaboració de vins d'una empresa de la qual probablement molts dels vostres oients no han sentit parlar. Es diu Plata Wine Partners. Això és P com en Paul, L A ta que, per cert, és plata en espanyol, i tenim la seu a Napa, però tenim les nostres pròpies vinyes a tota la costa de Califòrnia. Així, bàsicament, fem molt de vi amb els nostres propis raïms per a les etiquetes que tenim. I després un munt de coses que podríeu anomenar, sabeu etiqueta privada, control, etiquetar aquest tipus de coses. Bàsicament, m'agrada veure'ns com a proveïdors de raïm en forma líquida, de marques pròpies per emmagatzemar marques i també de vegades també d'altres cellers. Així que sóc un graduat en vinificació de la UC Davis. Vaig néixer i vaig créixer a la zona de Santa Bàrbara, a la costa de Califòrnia, no és un mal lloc per estar i viure a Napa també és fantàstic. Vaig obtenir la meva llicenciatura en ciències de la fermentació per la UC Davis. I també sóc llicenciat en castellà per Davis. I després d'haver estat fora del negoci fent vi i fent coses, vaig treballar per a la vinya de Bonnie doon a Santa Cruz durant molts anys, estimant a Randall i la seva creativitat, vaig treballar per a unes vinyes costaneres que va fer una estona a l'Argentina. I després, el 2005, vaig ajudar a fundar parcel·les de socis del vi. I, bàsicament, va ser l'oportunitat de posar en marxa una empresa vinícola emprenedora amb un nou model de negoci al costat d'un dels principals propietaris de vinyes i raïms costaners de Califòrnia, que és el nom que podrien conèixer alguns viticultors de Silverado. I tenim més de 20.000 hectàrees de raïm de vi costaner. Així que això és el comtat de Napa, el comtat de Sonoma, la costa central, així que ja ho sabeu, les zones del comtat de Santa Barbara, Monterey i Paso Robles. I cada any, el meu equip i jo, agafem entre un 10 i un 15% del raïm total de l'empresa i els convertim en vi. I llavors aquest vi es vendrà de vegades a granel a altres cellers que els vostres, els vostres oients i lectors potser coneixeu molt. I, de vegades, arribaran a l'ampolla de diversos minoristes nacionals on els nostres vins estaran a les prestatgeries de les seves botigues a tot el país. Així que sí, ho hem estat fent durant 20 anys el juliol del 2025, cosa que és difícil d'imaginar. Però sí, és realment emocionant. És una mena de que és una nova manera creativa i diferent de ser enòleg. Ja saps, si m'haguessis preguntat quan era estudiant de la UC Davis, si era així com m'imaginaria, citar sense cometes, ser un enòleg, em van dir que no. Ja saps, normalment, crec que, certament, estudiants joves, joves i ingenus d'elaboració de vins i potser alguns del públic en general que veuen si ets enòleg, operes des d'un celler molt bonic que es pot Instagrammable, potser a, ja saps, Napa Valley. a la carretera 29, o avall a Paso Robles, al costat oest de la carretera 46. I totes les teves vinyes hi són, fas el vi allà, emboteixes el vi allà. I després es ven a través de la seva sala de tast a un restaurant. I potser només són algunes botigues minoristes. Però hi ha moltes maneres diferents que el vi arriba al mercat. Així que crec que això és del que parlarem avui.

Stacy Briscoe 05:27

Sí, absolutament. Um, doncs gràcies per tot això. I suposo que el que vull començar és en termes d'aquestes marques de marca privada, aquelles que esteu creant per als minoristes, ens podeu donar una definició del que significa ser un vi de marca privada, com això? difereix d'una etiqueta pròpia, d'una etiqueta de tercers i de tots els diferents tipus d'etiquetes que hi ha, n'estic segur. Com dius, hi ha marques que hem vist definitivament. I potser ni tan sols hem reconegut que són les seves marques privades, com se m'ocorren unes quantes sota Plata, que fa poc vas adquirir i que ni tan sols sabia que eren marques privades. Abans de llegir aquest comunicat de premsa, sí, si ens pogués guiar en aquesta direcció correcta.

Alison Crowe 06:16

Sí, i també per fer-ho saber a la vostra audiència, perquè aquesta és la meva continuació que, així que cada any, imparteixo una classe a la formació contínua de la UC Davis, de vegades l'anomenen Extensió de la UC Davis, té un programa de màrqueting del vi. I aquest any, està passant a partir del 22 de juliol. I és un, pots prendre-ho en línia, pots fer-ho híbrid en línia en persona. I cada any ensenyo un segment de marques de distribució, d'això estem parlant, així com de crush personalitzat. Així que com començo cada classe és amb definició. Així que estem al lloc correcte. Normalment, una marca privada es defineix com jo diria, una marca que és propietat, desenvolupa i comercialitza íntegrament per un minorista. I és produït per un celler que cita sense cometes, una oportunitat o aquest privilegi. Així que un gran exemple és la marca Kirkland Signature. Amb Costco. Dret. Crec que aquesta és una de les marques nacionals de marca privada més conegudes i no només pel que fa al vi. Si algú és un comprador de Costco, sabrà que hi ha Kirkland Signature, tovalloles de paper, Kirkland Signature, hi ha vodka Kirkland Signature. I, per tant, el que fa Costco és que surten i troben proveïdors que compleixen els seus estàndards d'excel·lència exigents, bàsicament tenen una competència per veure qui els pot oferir la màxima qualitat a un gran valor. I així és com entreu amb Costco com a proveïdor en poques paraules. Així que molts altres minoristes d'aquest món fan això, ja sabeu, en diferents graus, cadascú té la seva manera diferent de fer-ho. Però això és essencialment una marca privada quan està molt controlada, com és l'aspecte de l'etiqueta, com sembla la marca, està molt controlada pel minorista, el proveïdor o el celler o la vinya, o algú com jo, com pada. , estem subministrant el que hi ha a l'ampolla, mentre que Costco és responsable de quin aspecte té el vestit del paquet? Però una altra definició de paraula és que la gent ha sentit és marca de control, o marca exclusiva, que és una marca de vi, que és propietat, desenvolupa i produeix un proveïdor. I s'ofereix a botigues minoristes com Kirkland o Trader Joe's per a vendes exclusives a nivell nacional. Així que semblaria una cosa on la IP, el vestit de paquet que és propietat del celler. I després s'ofereix als minoristes només per alguna cosa que puguin tenir a la seva botiga.

Stacy Briscoe 08:55

Així que alguna cosa així no aniria només a un Costco, podria anar a un Costco, sinó també a diferents llocs, o aniria aquest tipus de vi? Concretament només a un minorista? D'acord, amb la marca privada, realment, és el tipus de minorista que condueix el Hey, aquest és l'estil que vull. I després també proporcionen el paquet. Així que l'etiqueta real que veiem que diu Kirkland Signature o qualsevol altra cosa que siguin estan dissenyant i impulsant aquests creatius, suposo.

Alison Crowe 09:08

En general, només aniria específicament a un minorista. Això és correcte. O un grup d'hotels i restaurants, per exemple. D'acord, bona. Sí. Exactament. I, i pot haver-hi, hi pot haver diferents matisos. Crec que per això es tracta d'un aspecte tan esponjós del negoci del vi del qual parlar és perquè es poden crear contractes i fer-los amb tants sabors diferents per utilitzar un terme a Plata. Puc ser propietari de la IP de la marca i del lloc web i de totes aquestes coses i, ja ho sabeu, fer-ho anar exclusivament a un altre lloc, o puc tenir una marca i una IP. I tinc, diguem que tinc una, una cadena minorista que només opera a la costa oest. I això el que em permet és vendre aquell producte on tinc la IP i el lloc web, i per descomptat, el suc a l'ampolla. I llavors puc portar-ho i comercialitzar-ho a una cadena regional més petita a la costa est on aquests dos proveïdors no es creuen. Ja ho saps, i aquest tipus de coses també són possibles. Així que tot és seu, tot és negociable, oi? Vull dir, aquest és el termini i el negoci sempre que un compleixi totes les regulacions federals i estatals, ja ho saps, i després hi ha d'haver una certa sensibilitat, és com si ho fossin, si tens un minorista. amb qui esteu treballant, i ells volen que aquest producte només estigui a les seves botigues, llavors potser aquest és l'acord que feu amb ells.

Stacy Briscoe 10:52

Per tant, pel que fa a la producció d'aquests vins, potser comencem des del principi la font de la vinya. Per tant, sé que heu esmentat que la vostra empresa en realitat té les vostres pròpies vinyes de les quals, ja ho sabeu, traieu el raïm per produir aquests vins per als diferents minoristes. I tinc una mica de curiositat, ja saps, pel que fa a la viticultura i el cultiu del raïm, si això varia en volum o mètodes de cultiu, llavors seria de, ja saps, el teu gust, vas esmentar un celler estereotipat pel carrer caminant? camins que visitaria un dimarts o un dissabte, oi?

Alison Crowe 11:33

Sí, bé, ho som, deixeu-me dir-ho d'aquesta manera que estic comprant el meu raïm per a vins de marca privada, literalment dins de la mateixa vinya i de vegades dins del mateix bloc que els raïms que són, ja ho sabeu, la nostra empresa germana. Silverado que després venen a cellers molt coneguts que apareixen i anuncien a les pàgines de la teva revista, etcètera, etcètera, que els consumidors estan molt familiaritzats. Així que som una mica únics. No conec cap altra empresa de marca privada amb la nostra ja sabeu, amb la nostra profunditat i amplitud a la taula de quin tipus de raïm podríem portar al mercat. Ja sabeu, estem parlant de tot, des de Central Coast Cabernet, fora de Paso i Monterey fins a sub HBA molt específics. Com un roure, puc oferir Oakville Cabernet a la gent de la venda al detall privada a l'espai de la marca privada. Així que us podeu imaginar que això ens permet la flexibilitat per produir vins de marca privada a diferents nivells de preu. Per tant, no hi ha res diferent que es faci, sinó una cultura o una agricultura sàvia per a la parcel·la de socis de vins, vins, visa vie, ja saps, algú altre és Oakville, Cabernet o la casa d'una altra persona, sempre som Cabernet o Santa Barbara Chardonnay que som. venent al mercat general al que la majoria de la gent pensaria com un celler tradicional sense cotització. Així que realment no hi ha manera de dir-ho i, de fet, aquesta és una de les coses divertides és que la majoria dels propietaris de vinyes un cop tens una varietat de grans compradors, ja ho saps, cellers, viticultors, és molt bonic durant la collita, probablement hagi vist això, on estàs caminant per la vinya d'algú. I veuràs que els anomeno targetes de lloc. Ah, sí, veureu els petits cartells als extrems de la filera a la vinya que diuen que només llençaré noms aquí. I simplement no és ni aquí ni allà. Però com ara, aquí hi ha els acres de Coppola, ja ho sabeu, i aquí hi ha el celler, ja ho sabeu, els blocs ABC, i aquí els blocs XYZ del celler, i, ja ho sabeu, és molt divertit. Així que estic allà dins. Doncs parcel·la de socis del vi, molts, si hi ha enòlegs que ens compren raïm escoltant això, sé que han vist Plata, les meves targetes de lloc són cartes col·locades allà fora, dins i entre la barreja de vinyes. Així, de nou, ja saps, no hi ha res diferent que està passant a l'agricultura i hauria d'aprofitar l'ocasió per esmentar, només un petit complement per a Silverado és que els nostres vins són vegans, els vins estan certificats, sostenibles, totes les nostres instal·lacions. estan certificats de sostenibilitat. I els vins no són transgènics ni gluten.

Stacy Briscoe 14:06

Així que això és molt interessant per a mi des del punt de vista de la producció. I potser només per establir l'estàndard aquí. El que potser és una mena de mitjana de la producció de casos anuals. És clar.

Alison Crowe 14:21

Sí. Així, com ja havia esmentat al principi, hem estat anant des de l'any 2005. I tenim fins a mig milió de caixes enviades.

Stacy Briscoe 14:30

Bé. I no utilitzeu cap tipus de producte animal, greix animal.

Alison Crowe 14:37

Tots els nostres vins són vegans, sí, d'acord.

Stacy Briscoe 14:40

D'acord, genial. Tot bé. Així que vam parlar de l'obtenció del nostre raïm, i si esteu produint mig milió, aproximadament mig milió és la vostra producció. Què podeu fer Hi ha una manera de guiar-nos suaument pel procés d'elaboració del vi per a aquest tipus de volum de producció i vull dir, suposo que potser també hauríem de fer saber a la gent quantes marques diferents esteu produint llavors o quantes coses diferents fins i tot.

Alison Crowe 15:09

Sí, absolutament. Així, el mig milió de casos, no només flueixen per un celler. Una altra cosa és que tornaré una mica enrere a la Wayback Machine. I donaré, donaré un altre crit a Randall Graham de Bonnie doon. Així que estava treballant per a ell i la Bonnie Doon quan van passar per una expansió de volum molt ràpida. I va ser abans que fos just abans de vendre'ls o de vendre Bonnie Doon, com la gran casa vermella, els cardenals blancs d'aquells nens dels anys 90 recordaran aquells dies. I una de les meves àrees bàsiques de responsabilitat va ser gestionar aquest creixement en diversos cellers, perquè havíem crescut del petit celler de casa al costat oest de la platja de Santa Cruz. I, per tant, el que havíem de fer per ampliar la producció d'una manera conscient de la qualitat era crear associacions profundes i estretes amb cellers existents per a la seva producció. Així que vam haver d'expandir-nos al món del que s'anomena Custom crush on Bonnie Doon era propietat, hi teníem el nostre petit celler de casa on vam embotellar tot on es produïen moltes de les coses a petita escala, com l'escuma de cigars del vell telegrama. Però després vam haver d'anar a establir relacions amb altres cellers existents que fossin més grans que poguessin fer front a la capacitat que buscàvem. I aquí és on em vaig tallar els avantatges de ser un enòleg aixafat per a clients, bàsicament ets el que això vol dir és que portes el teu raïm a una instal·lació del celler que té algú altre. I sempre que tinguin l'equip adequat que desitgeu, ja ho sabeu, si són si les seves premses són el que estaves buscant, si tenen la capacitat adequada del dipòsit, ja ho saps, la seva manipulació i venedor de barrils. Els equips són, ja saps, gent de primer nivell, i això és el que estàs buscant. I si pots crear una bona relació amb ells, aquest equip de cellers i els seus enòlegs, pots produir vins igual de bons, si no millors, que, cita sense citar, el teu propi venedor de casa. Això pot semblar estrany. Però aquí està el tracte, sempre crec que em puc permetre el luxe de viatjar perquè el raïm no hauria de viatjar. I bàsicament un raïm és una cosa molt perible. I en el moment que colliu un raïm, la qualitat comença a deteriorar-se. Per tant, un dels mantres de Plata, i crec que és una part clau de la nostra qualitat, és que minimitzem la distància d'enviament entre la vinya i on es tritura. Així que actualment Plata, operem des d'una xarxa d'un, depèn de què estem aixafant i els diferents programes que estàvem fent. Però des d'entre nou fins a una dotzena de cellers diferents a tot l'estat. Oh Wow. D'acord, actualment, en aquest moment, ja saps, després de gairebé 20 anys, tramem una parcel·la de Disney, no som propietaris del nostre propi celler, no tenim sala de tast. I des del punt de vista del model de negoci, m'agrada mantenir-ho així. Una cosa que no he esmentat és que també vaig tornar a la UC Davis l'any 2010, i vaig obtenir el meu MBA, vaig pensar que estaria bé anar a gestionar millor, ja ho saps, les coses empresarials en general. Així, si podeu mantenir les vostres despeses generals baixes, podeu oferir els vostres productes a un preu més competitiu, un avantatge diferent i de manera que això ajudi a alimentar els preus que podem oferir al món de la marca privada. Però realment em permet especialitzar-me. Així que l'aixafament personalitzat pot ser una eina meravellosa per a qualsevol. I, de fet, crec que la gent es pot sorprendre en saber quantes les que anomenaré marques de vi tradicionals operen des de diverses instal·lacions i, de fet, els nostres clients aixafen els mateixos clients. Tots ens topem tots són els mateixos llocs. Però no és una cosa dolenta. I no és que no vol dir falta de control. Si tens gent allà si estàs al capdavant, pot millorar la vinificació perquè aquí tens un petit consell pràctic de Califòrnia i intentaré il·lustrar-ho per a gent que no viu. aquí. Però crec que la majoria de la gent sap on és San Francisco Bay Area Silicon Valley. Sabeu que això és només una xarxa embullada d'autopistes i trànsit, oi? Així que us podeu imaginar si escollit el meu pastor sempre Cabernet o el meu Pinot Noir de Santa Bàrbara que m'han ajudat, coneixeu unes sis hores al sud de Napa i si el meu celler és un Napa i jo estic com forçant tots els meus els raïms vinguin a mi i siguin processats a Napa, on visc, perquè de manera egoista no vull viatjar, això és realment convidar el vostre raïm a quedar-se enganxat en un camió enmig del trànsit d'hora punta en algun lloc. Sí. I aquest no és un lloc feliç per al raïm

Stacy Briscoe 19:44

No és un lloc feliç per a mi, no crec que el raïm tampoc estigués molt feliç. He fet aquest desplaçament.

Alison Crowe 19:51

Sí, tots tenim raó i així ho traiem de l'equació de qualitat en tenir un gran nucli del nostre negoci de trituració, emmagatzematge i mescla, basant-nos on creix el raïm, fem els vins on creix el raïm. . Això és realment el resultat final. Així que treballo amb cellers aquí a la costa nord i als comtats de Napa i Sonoma. Ens col·laborem amb cellers del comtat de Monterey, a la zona de Paso Robles. I això només vull dir, no només redueix la petjada de carboni dels nostres productes, la qualitat súper alta. Així que la trituració personalitzada pot ser una eina meravellosa i meravellosa. I de nou, no només per a la gent que ho farà per anar a veure coses com aquesta amb marca privada. És realment, com he dit, us sorprendrà quants, ja ho sabeu, és una manera fantàstica de resoldre molts problemes. Suposo que podria dir.

Stacy Briscoe 20:44

No, això és, vull dir, és molt bo saber-ho, sobretot, ja saps, perquè crec que la gent que va a moltes botigues de queviures convencionals i potser veu, ja saps, oh, ja saps, això és clarament un producció de gran volum saber que el fet de ser una producció de gran volum no vol dir necessàriament que, ja ho sabeu, una gran quantitat no ha de significar poca qualitat, si el productor la crea a consciència. I has de pensar que si estan creant tants esbiaixaments, i tants embotellats que utilitzen almenys alguns, si no de tot el que acabes de parlar en termes d'on fan els seus vins i com fan. re, estan obtenint el seu raïm i produint els vins.

Alison Crowe 21:28

Sí, exactament. Vull dir, hem de ser conscients de, ja saps, no sempre una mida vilipendiosa, com dius, ja saps, i només perquè ets gran, així que sí, la meva vinificació pot tenir milions de caixes, és que desenvolupat i repartit, de vegades fins a una dotzena de cellers diferents per tot l'estat. És molt fer malabarisme per al meu equip, però estem produint més de 130 etiquetes diferents per a una àmplia gamma de clients. Així que tot aquest mig milió de caixes de vi sona enorme, però no és com si fossin només dos esbiaixats. Així que, ja saps, tinc un munt de petits projectes per a nadons i, ja saps, tot, des d'uns 1.000 casos de coses de molt alta qualitat, la muntanya del crani, el Napa Valley Sauvignon Blanc fins a tu, alguns molt petits. Oakville Cabernet es desvia. I després sí, sens dubte, un dels nostres programes més grans és un Chardonnay anomenat Buttercream Chardonnay, i està en vi total i molt més. I acabo de saber que això és com les seves botigues. SKU de Chardonnay més venut. Vaja! Així que és com, vaja, això és un gran problema.

Stacy Briscoe 22:33

Sí, això és un gran problema.

Alison Crowe 22:35

Perquè un dels nostres vins per a nadons ha crescut.

Stacy Briscoe 22:41

Reconeixement total del vi. Genial.

Alison Crowe 22:43

Sí, ja ho sabeu, així i així ha estat, i és quan tens un SKU com aquest que s'enlaira a una botiga. És realment un atractiu orgànic a través del creixement, perquè la crema de mantega, per exemple, va començar com un SKU molt petit que vam fer en col·laboració amb total i estem com, oh, sí, anem a donar-nos un Chardonnay. I si has tastat, no és necessàriament, ja saps, súper mantegós, roure, de fet, l'he fet perquè quedi molt equilibrat. És un Chardonnay que vaig prendre i que m'encanta beure. I ha demostrat ser immensament popular entre la gent,

Stacy Briscoe 23:16

Ja sabeu, tornant a aquesta relació de productor minorista, hi ha marge de creixement, suposo que així ho anava a dir. Com, sí, el SKU ho fa, bé, poden invertir més. Vull dir, suposant que, ja ho sabeu, teniu el millor proveïdor per produir el vi. Així que només, pots, pots portar la relació, suposo, al següent nivell en termes de...

Alison Crowe 23:41

Ho veig d'aquesta manera, ho veig com una oportunitat per provar nous sabors, provar de llançar nous articles, fer que faci una nova barreja, si resulta popular, has après alguna cosa no només tens alguna cosa que s'està venent. bé, amb un únic minorista, això podria oferir-vos a vosaltres i al vostre equip algunes pistes sobre coses que podríeu ser agradables i que podríeu llançar a tot el país. Així que mireu-ho també com una mica d'oportunitat d'R+D.

Stacy Briscoe 24:06

Això és una cosa que no ho vaig pensar mai perquè anava a preguntar, ja saps, quin seria el benefici d'un celler que entrés en aquest tipus de relació? Però sí, ho faré servir com a prova i espai de prova.

Alison Crowe 24:18

Absolutament, i aquesta és una de les coses amb les quals em diverteix molt treballant i sent enòleg d'aquesta manera és que, ja saps, em sembla com, juguem, podem dir: d'acord, bé, anem. prova 500 casos d'això aquí i veuràs com funciona. I sí, pot, pot ser una manera d'experimentar. Ara. És interessant. Crec que això és, hauríem d'aportar algunes estadístiques sobre el mercat global de la marca privada als EUA. És difícil saber quin percentatge del vi del mercat del vi dels Estats Units és de marca privada. Estic segur que va ser superior al 10%, però crec que probablement és entre el 10 i el 15%. Això voldria dir que coneixeu k i n Tothom també hauria de recordar que alguns minoristes fan molt poca marca privada. Alguns fan molt. Com Costco, Kirkland Signature, tothom sap que fan molt. Això i moltes d'aquestes coses no arriben a Nielsen. Per això, és molt difícil per a nosaltres embolicar-lo amb els nostres braços. És, ja saps, tothom està bastant segur que, ja ho saps, i també, només perquè crec que hi ha hagut un llegat i una història més llargs al Regne Unit a Europa, té un percentatge molt més alt que els EUA de saturació de marca privada. . Així que sí, encara hi ha una mica d'avantatge en aquest espai, ja ho sabeu, begudes de marca privada de marca privada, crec que en total, si mireu totes les categories de begudes, no només per què no només alcohol, sinó com totes. begudes, aigua, sucs, etcètera, al mercat nord-americà, acabo de llegir una estadística que l'11% del volum de la unitat era de marca privada l'any 2023. També vaig llegir, de manera interessant, que sembla, ja saps, com els consumidors més joves, Gen. Les Z són molt més obertes a les marques privades, sembla que jo també ho faig, he de dir, crec, ja ho saps, ja que porto gairebé 20 anys fent això, que crec que els minoristes i els proveïdors s'han tornat molt més sofisticats a l'hora de fer l'oferta de marca privada. Vull dir, fa 50 anys, una marca privada probablement hauria estat literalment com un fons blanc amb una lletra negra que deia cervesa. I ara crec que allà era on es trobava l'etiqueta privada, realment crec que l'etiqueta privada, ja ho sabeu, les oportunitats per als minoristes és que coneixen millor als seus clients que saben on es troba l'espai en blanc als seus jocs de prestatgeries. Saben que saben què els agrada comprar a la seva regió i al seu consumidor. Aleshores, si tenen el talent del seu equip de compres, poden sortir i trobar el producte que omplirà aquest espai en blanc. I després i portar-lo al mercat d'una manera atractiva, atractiva i deliciosa. Vull dir, no hi ha, no hi ha cap raó perquè una marca privada, o una marca de control i exclusiva no puguin viure, respirar i operar. Amb com qualsevol altra marca. És un vi.

Stacy Briscoe 27:06

Això és realment interessant, perquè sé, com, mai no vaig pensar en la implicació del minorista d'aquesta manera. Però aquest és un gran punt, de nou, només pensar en comprar queviures, suposo, ja ho sabeu, només ser conscient que les marques privades en realitat podrien ser més del meu agrada, o, ja ho sabeu, del gust d'algú, perquè tenen aquesta visió de , ja ho sabeu, la demografia i el que s'està venent bé. Així que això per no parlar de l'afegit, com ara, heu parlat de l'eficiència de costos pel que fa a la producció que es transmet al client. Ja saps, com que hem parlat de tots els aspectes positius, em pregunto, ja saps, hi hauria una mica de negoci aquí, però hi hauria algun inconvenient perquè un celler entri en aquest tipus de relació amb un minorista com jo, potser coses en què pensar abans? fent això?

Alison Crowe 28:06

Sí, així que diria que una de les coses més importants i més importants que cal pensar abans de plantejar-se subministrar un comprador de marca privada, com un minorista o un grup de restaurants, que està pendent de l'inventari? Et donaran una comanda de compra? Et donaran una comanda o un contracte? De vegades no ho faran, de vegades cal arriscar-se amb aquest venedor, així que assegureu-vos que ho heu de fer si voleu ser proveïdor de compradors de marca privada, que els vostres compradors, que els vostres clients realment , molt bé, perquè el pitjor és quedar-se amb, ja saps, 20.000 caixes d'alguna cosa que algú t'ha dit que anava a comprar, i després es gira i no la compren. Així que això seria realment, aquesta és una de les raons per no fer-ho. O si no podeu obtenir les condicions favorables d'un contracte, però jo no ho faria. Un altre és qui és el responsable del màrqueting, normalment el que és el minorista, ja ho sabeu, tenen prou incentius per assegurar-se que aquests productes flueixen pels seus canals. Així que molt sovint ho faran tot això. Però et demanaran com a proveïdor? Heu de crear un lloc web i una marca per a aquesta marca? detall per preguntar? I també una cosa que és interessant, penseu com ho farà i això probablement sigui bastant, bastant rar, però podria passar. Vaig veure que si produïs alguna cosa que sigui per a aquest canal, canibalitzarà les teves vendes i altres canals? I quins són els que coneixeu, els riscos potencials que hi ha si creeu alguna cosa que s'escapa i té molt d'èxit aquí i després l'heu de fer créixer i, de sobte, us allunyeu, heu de fer-ho? elimina el subministrament de vinyes d'alguna cosa que potser es troba al teu canal DTC que també és realment rendible. Així que és, està matisat, oi? Has de pensar-hi. Segur, des de tot això des de tots aquests angles?

Stacy Briscoe 30:02

Sí, no, vull dir això, i és bo saber-ho. Perquè, ja saps, només estava pensant, ja saps, estem parlant de tots els aspectes positius. Llavors podeu veure la gent pensant com: Bé, per què tots els cellers no fan això? Per tant, vull dir, aquestes són totes bones raons per les quals potser no poden

Alison Crowe 30:16

Absolutament i també, també, us diré això, que es necessita molta feina per guanyar aquest negoci, heu de tenir un equip de vinificació que tingui temps per treure les vostres marques principals per treballar en aquests projectes. I no, no moltes empreses tenen això. I així, ja saps, per això, ja saps, la trama és molt diferent. I això és tot el que fem, oi?

Stacy Briscoe 30:41

Perquè sembla que, ja ho sabeu, si només fos per manca d'una paraula millor, com un celler tradicional, hauríeu de pensar-ho realment com un segon negoci, encara que s'estigui sense les vostres instal·lacions, encara que estàs utilitzant el teu propi raïm i el teu propi vi al teu propi personal. És una altra cosa separada. Per tant, gairebé l'has de pensar com un negoci independent, sense oblidar que també ets responsable davant d'algú fora del teu negoci, cosa que probablement hi introdueixi també el component de relació.

Alison Crowe 31:13

Sí, sí, absolutament. Així que el món de la marca privada no és per a tothom, ja ho saps, ni hauria de ser-ho, i hi ha algunes empreses que sabeu, molts de vosaltres sabeu, les negociacions del món. aneu a Bible Klein, i després intenteu guanyar aquest tipus de negocis i coses així. I això és una resposta de negoci una mica més. i Això és un terme molt europeu, ho sé. Però aquest tipus de model de negoci és una mica més adequat per fer això i, ja saps, som, és curiós, som, som gent que posseeix vinyes, ja saps, com PATA podem, nosaltres podem treballar per guanyar el negoci, però també estem treballant en el nostre, ja ho sabeu, tenim la capacitat de repetir i fer créixer el negoci. Mentre que si només esteu comprant vi a granel, hi trobareu disponible aleatòriament. Un any, no saps si tornaràs a aconseguir aquest vi. Ja saps, i això és una altra cosa és que normalment, quan els minoristes, volen crear negoci amb les coses, que dubtaran a treballar amb algú o més dubtaran a treballar per algú que, que no pot repetir. el mateix vi any rere any.

Stacy Briscoe 32:17

Per descomptat, si només esteu comprant al mercat local, suc extra o Sí, coses com aquestes. Sí. Sí, exactament. Així que tanquem el llaç pel que fa a la producció de les vostres marques privades. Així que ja sabeu, vam parlar del crush personalitzat com a facilitat per crear els vins reals, també els embotellaries i els emmagatzemaríeu allà? O això és un tipus de coses a part? Com, suposo, com posem el vi al recipient i després a la botiga on el puc comprar i beure i ser feliç?

Alison Crowe 32:49

Sí, literalment no és diferent de qualsevol altre celler que, ja saps, sí, tenim, ens tenim, ja saps, qualsevol persona que produeixi, ja saps, vi d'alta qualitat i, francament, qui no ho fa en aquests dies. , ja ho sabeu, aquesta és la qualitat global del vi als Estats Units en els darrers 30 anys ha augmentat dràsticament, només ja ho sabeu, el sanejament i l'estabilitat de les prestatgeries i, i tot aquest tipus de coses. Així que sí, marca privada, etiquetatge i embotellament, no és diferent, ja ho sabeu, s'apliquen tots els estàndards de qualitat de la indústria, i cada cop menys cellers tenen les seves pròpies línies d'embotellament in situ, perquè són extremadament, extremadament cares ser molt llarg i difícil d'executar i mantenir. Les tècniques especialitzades d'equips de la tripulació, les capacitats per fer funcionar una línia d'embotellament són molt diferents del que es necessita per combinar vi per obtenir sabor i qualitat que per gestionar un programa de bóta que per fer funcionar el vostre equip Krush del vostre client. Així que diria que començar probablement a principis dels anys noranta. Molts cellers van començar amb vosaltres, probablement heu vist aquestes línies d'embotellament mòbils, on podeu tenir el vostre petit celler al cim de l'Atlas. I com que no voleu posar una línia d'embotellament per embotellar els vostres 10.000 estoigs cada any, us poseu a Ryan McGee o ho acabeu, o un d'aquests vestits d'embotellament mòbil d'alta qualitat. Venen i tornen al seu petit camió a la porta del teu celler i t'embotellaran el vi i després boom, en Bob és el teu oncle i tens el teu producte. Per tant, molts de nosaltres ho estem fent ara i realment s'ha convertit en una forma estàndard de fer negocis. I per tant, fins i tot em fa gràcia explicar aquesta història perquè ha estat tan estàndard durant tantes dècades en aquest moment. Hi ha això i també l'embotellament mòbil i també autònom. Els cellers especialitzats en embotellament en conec i no només conec no només operadors de marca pròpia, sinó cellers grans, mitjans i fins i tot petits. Col·locaran la seva ampolla de vi acabat al celler del seu propi celler i després l'enviaran a un celler especialitzat en embotellament i, a continuació, la posaran a la caixa. I després si hi ha un magatzem al costat del celler embotellador, es pot quedar-hi. Però la majoria de vegades, es traslladarà del celler embotellador al vostre magatzem, al vostre magatzem de temperatura controlada on viurà el producte fins que el demani al distribuïdor i, després, al nivell de venda al detall.

Stacy Briscoe 35:28

D'acord, i tota aquesta moció. Així doncs, anar de l'embotelladora, o anar del teu celler a l'embotelladora i després a l'emmagatzematge o tornar a la teva pròpia instal·lació. Tot això és un viatge segur per al vi. Absolutament. Sí, sempre sentim parlar del viatge del vi i com, oh, ja saps, el control de la temperatura, ja saps, totes aquestes coses que juguen un paper a la final, ja saps, qualitat i estabilitat.

Alison Crowe 35:53

Absolutament. Dret. Així que t'has d'assegurar que cada pas del camí té temperatura controlada als teus magatzems, el propi celler embotellador, el transport del vi. Absolutament. I això és el mateix tant si esteu fent una marca privada com si esteu fent només una vinificació tradicional tradicional.

Stacy Briscoe 36:07

D'acord, genial. Estic com, gairebé sense preguntes. Així que ara crec que vull, vull obrir-vos-ho. Hi ha alguna cosa que potser m'he oblidat de preguntar o que creieu que és important que la gent sàpiga sobre la marca privada, ja sigui alguna cosa en el procés de producció que m'he oblidat de preguntar o, ja sabeu, quan van al mercat i veuen aquestes coses al prestatges, coses a pensar?

Alison Crowe 36:31

Sí, vull dir, crec que com deia, ja he dit abans que crec que la sofisticació, l'associació entre els minoristes i els productors i minoristes dels cellers acaba, ja ho saps, de passar pel sostre en un d'una manera positiva en els últims 15 anys, crec que amb la marca privada i que pot ser una manera meravellosa de raïm i vi d'alta qualitat, si ho sabeu, si estan treballant amb l'abastament adequat, per entrar-hi. mans dels consumidors a un preu raonable. I crec que això és part de la raó per la qual, ja saps, encara sóc aquí a Plata, després de gairebé 20 anys perquè vinc de, ja saps, el comtat de Santa Bàrbara, la meva família es dedica a l'agricultura. I, ja saps, la meva fantasia no era mai ser, saps, guanyar 300 dòlars. Napa Valley Cabernet sóc jo, m'encanta quan sé que el meu Carneros Pinot Noir és a Costco i puc compartir aquesta mica de sol de Califòrnia amb molta gent, perquè estem produint 35.000 caixes d'aquest vi cada any. . És una manera tan divertida de compartir aquest vi amb gent amb molta gent a un preu molt raonable. Per tant, ja sabeu, convidaria els consumidors a no tenir por de les marques de distribució, ja que és una gran oportunitat per provar moltes coses diferents. A més, diria que si trobeu alguna cosa que us agrada, digueu-li al minorista que us agrada, això és fantàstic. M'encanta totalment. I això és, això és un gran, aquest és un gran comentari per al minorista que, amb l'esperança, donarà aquest comentari al celler de l'equip de vinificació com el meu, on podem anar Sí, llavors genial. Farem més d'això. I si tens els recursos de la vinya com ho té PATA, pots dir que està bé, bé, llavors t'augmentarem l'any vinent, collirem més, més tones i podrem créixer. aquesta marca. Així que sí, és una manera una mica diferent de ser enòleg i de compartir vi amb els clients. Però ja saps, al final del dia, això és el que som, això és el que estem fent. I és que sí, espero que aquesta conversa sigui útil per a la gent mentre mira aquest espai i només pot aprendre una mica més sobre Sí, hi ha moltes maneres diferents de comprar per comprar vi, i és possible que no vingui de cita sense citar, ja saps, el que pots veure com un celler tradicional completament integrat verticalment, integrat amb una sala de tast i, i tot això. Però sabeu que la cura i l'alimentació encara hi són, i encara podeu obtenir un valor i una qualitat increïbles. Per tant, mai ha estat un millor moment per ser consumidor de vi que ara.

Stacy Briscoe 39:03

Oh, 100% 100%. I us agraeixo que compartiu la vostra passió pel que feu. Crec que aquesta és una de les coses que es perden en la marca privada és que hi ha aquest tipus de joc de telèfon on no tens aquest directe. Saps que, com a consumidor, no tens aquesta connexió directa amb la història d'Oh, els enòlegs o la història de la marca. Així que t'agraeixo que hagis portat aquesta història als nostres consumidors d'aquest costat de la indústria per dir-los, ho saps, potser no ens pots veure, però estem aquí i ens importa tant com la propera persona que està produint un vi de qualitat.

39:41

Sí, absolutament. Hi ha, hi ha molt d'amor i el que fem, sí,

Stacy Briscoe 39:45

hi és i no has de triar un dels teus fills preferits si no ho vols. Però hi ha algun vi que t'emocioni en aquests moments? Potser un de nou o alguna cosa en la qual heu estat treballant durant molt de temps?

Alison Crowe 39:56

Oh Déu meu. Jo diria que parleu amb mi. Parla amb mi d'aquí sis mesos. Puc parlar-ne d'un, però un, no el puc esmentar específicament perquè encara no s'ha publicat. Però en tinc un que el meu marit Chris Purdy va poder col·laborar amb nosaltres per desenvolupar el segell. D'acord, és fotògraf i el seu lloc web és bonic pictures.com és P word u y, és clar. I ell va sortir d'aquesta verema, va sortir a les nostres vinyes i es va passar uns dies només fent fotos i fent la foto adequada per al client. I es llançarà a nivell nacional i un minorista molt destacat. L'embotellam al juliol. Així que estic especialment emocionat amb aquest perquè va poder col·laborar amb nosaltres en això. Però sí, vull dir, suposo que, en general, estic molt orgullós de l'agricultura i l'elaboració de vins d'alta qualitat que estem fent. Estic molt orgullós del meu equip. La nostra enòleg Stacy Vogel, i ens queda molt bé, tots els membres del meu equip directe de vinificació són dones. No és per disseny. Simplement va passar així. I estic molt orgullós d'ells. I la xarxa més àmplia de relacions que tenim amb els nostres socis cellers d'arreu de l'estat. És un privilegi treballar amb ells i, ja ho sabeu, fer el que fem per portar el sol de Califòrnia a l'ampolla a la gent cada dia.

Stacy Briscoe 41:24

Genial. Bé, gràcies, Alison, per acompanyar-nos. I de nou, aquesta és l'Alison Crowe dels socis vinícoles de Plata. Podeu mirar al seu lloc web i té tot el seu menjar. No són tímids, podeu buscar totes les marques privades que fan.

Alison Crowe 41:40

platawinepartners.com

Stacy Briscoe 41:45

Aquí tens. D'acord, bé, moltes gràcies.

Alison Crowe 41:48

Tot bé. La Stacey va ser genial, va ser genial parlar amb tu.

Stacy Briscoe 41:56 M'agradaria donar les gràcies a la nostra convidada Allison Crowe, vicepresidenta de vinificació dels socis vinícoles de Plata. Crec que després d'aquesta conversa, tots hem après molt més sobre el que passa amb aquestes marques de marca privada que veiem als prestatges. Potser això influirà en la vostra propera compra. Què en penses dels vins de marca privada? Hi ha alguna pregunta pendent que t'agradaria respondre? Uneix-te a la conversa. Podeu enviar-nos un correu electrònic al podcast a wine enthusiast.net. T'ha agradat el podcast d'avui? Ens mostres una mica d'amor? Subscriviu-vos al podcast Wine Enthusiast a Apple, Google Spotify o a qualsevol lloc on escolteu els vostres repartiments preferits. I no us oblideu de visitar el podcast de barra invertida wine enthusiast.com per obtenir més episodis i transcripcions. He estat Stacy Briscoe, editora en cap de Wi