Close
Logo

Sobre Nosaltres

Cubanfoodla - Aquest Popular Vi Qualificacions I Comentaris, La Idea De Receptes Úniques, Informació Sobre Les Combinacions De Cobertura De Notícies I Guies Útils.

Cultura

Per què fer que l'educació del vi sigui menys atapeïda podria salvar la indústria

Per al tercer i últim episodi de la nostra sèrie de tres parts destacant-ne diverses Els 40 Tastemakers del futur del 2023 , Marie Cheslik aborda una pregunta imperativa: 'Com puc fer que el vi sigui accessible per a tothom?'



Com a sommelier i emprenedor amb seu a Chicago, Cheslik va notar que el vi no era un tema molt candent al mig oest. Però no era necessàriament perquè la gent no estigués interessada. Sovint aclaparats per l'argot de la indústria i les percepcions culturals confuses, simplement no tenien un espai segur i informatiu per parlar-ne.

També et pot agradar: Ets un esnob del vi? 8 banderes vermelles per detectar

El 2020, Cheslik va fundar Aquests vins com a plataforma d'educació vitivinícola per fer el vi més divertit i accessible. La seva missió és ajudar a més persones a tenir confiança en el vi traduint una terminologia complexa a un anglès senzill i creant una comunitat de suport, que ella anomena afectuosament 'Slik Squad'.



Cheslik ha ampliat el seu abast des de llavors Tik Tok , on els seus esquemes relacionats ajuden a més de 65.000 seguidors a sentir-se vist, còmodes i escoltats, un ingredient essencial per crear una indústria més inclusiva, assenyala.

Escolteu com Cheslik comparteix el seu viatge a la indústria; troba paral·lelismes perspicaces entre la seva antiga carrera com a infermera titulada i el negoci del vi; i comparteix la seva visió d'un paisatge vitivinícola més inclusiu.

  Logotip d'Apple Podcast
  Logotip de Google Podcast


Transcripció de l'episodi

Les transcripcions es generen mitjançant una combinació de programari de reconeixement de veu i transcriptors humans, i poden contenir errors. Si us plau, comproveu l'àudio corresponent abans de citar.

Altaveus : Samantha Sette, Marie Cheslik, Jacy Topps

Jacy Topps 00:09

Hola i benvinguts al podcast Wine Enthusiast. Esteu servint la cultura de les begudes i la gent que la condueix. Sóc la Jacy Topps. Aquest és l'últim episodi de la nostra sèrie de tres parts que destaca algunes de les funcions d'aquest any. 40 tastemakers Wine Enthusiast sempre ha volgut centrar les comunitats que tradicionalment s'han quedat fora de la conversa sobre el vi. Antigament els 40 menors de 40 anys. El futur 40 està format per innovadors, defensors dels fabricants de gust, i els porten la indústria del vi al futur. El que em porta als nostres convidats aquesta setmana. Marie Cheslik. Marie és sommelier certificada i fundadora de Slik Wines, una empresa la missió de la qual és oferir una educació vinícola accessible. Marie s'asseu amb el nostre productor web digital Sam Sette. Així que escolteu mentre Marie explica per què li apassiona fer que l'educació vitivinícola sigui més accessible, què troba frustrant a l'espai del vi, que una cosa que ensenyaria si només hagués d'ensenyar una cosa sobre el vi i com fa la seva plataforma d'educació en línia. atractiu i interactiu. La vocació és una col·lecció de somnis de vins de Califòrnia que ofereix una gamma distintiva de varietats, estils i els millors apalatxes de la seva classe. L'enòleg James MacPhail dóna a cada vi una veu clara i singular, treballant amb reconeguts productors familiars per elaborar Chardonnay, Pinot Noir i Cabernet Sauvignon, alhora que recull més de 7090 puntuacions en el procés. Uneix-te a una de les convocatòries, clubs de vins totalment personalitzables per accedir per primer cop a nous llançaments, anyades especials de la biblioteca i molt més. Amb quatre opcions de subscripció, hi ha un club per a cada amant del vi, rebeu tres enviaments a l'any o proveu la subscripció mensual amb tres ampolles al mes directament a la vostra porta. Per obtenir més informació i accés, visiteu-nos a l'entusiasta de la barra invertida que truca a wine.com.

Samantha Sette 02:29

Hola a tothom i benvinguts al podcast Wine Enthusiast. Em dic Samantha Setter i sóc la productora web digital aquí a Wine Enthusiast i avui tinc el plaer de parlar amb Marie Cheslik, una de les futures 40 guardonades d'aquest any. Cada any Wine Enthusiast reconeix un conjunt divers de fabricants de gust que estan portant el negoci de les begudes al futur. Entre ells hi ha enòlegs, educadors, cervesers sommeliers i tota mena de professionals que troben maneres úniques d'obrir portes i construir ponts en el sector. Marie és una sommelier certificada i la fundadora de slik wines, una plataforma d'educació en vins divertida, accessible i alhora informativa. Abans d'endinsar-nos en el món de l'educació vitivinícola accessible, Marie, t'importa compartir una mica més sobre tu i com van sorgir els vins slik?

Marie Cheslik 03:14

Segur. I ho vas clavar. Això va ser genial. En realitat, el meu elevator pitch no ho és, però sí, em dic Marie Cheslik. Crec en l'educació vitivinícola divertida, accessible i diària i vaig començar els vins slik, que és només el final del meu cognom. Així que S L I K va començar a principis de COVID a l'agost del 2020. Realment decidint cap a on volia anar dins del món del vi. Treballava als restaurants abans de la COVID. Vaig treballar fins i tot com a infermera abans de treballar als restaurants. Així que he viscut un parell de vides i realment vaig decidir que el vi era una cosa que m'apassiona, però també la gent i l'educació que hi ha darrere. Així que els vins slik era el meu camí i la meva missió d'explorar com puc fer que el vi sigui accessible per a tothom? I què sembla? I quan vam començar en aquell moment, semblava més esdeveniments virtuals perquè òbviament era molt popular al principi i COVID. I realment ha canviat amb el temps. I sabia que havia de passar perquè creixis l'esmalt. Però la missió segueix sent la mateixa tenir una educació vitivinícola divertida i accessible per a tothom. I la manera com això va començar a convertir-se en Sí, esdeveniments virtuals, sí, fent esdeveniments per a la gent. Però va començar a convertir-se més en un negoci en línia realment coses on vaig començar a crear contingut, no només per a mi mateix per anunciar el que faig i el meu conjunt d'habilitats, sinó també per a altres persones. Vaig començar a rebre reconeixements de molts tipus diferents de marques de vins. I la gent va començar a agradar molt el contingut que feia. I vaig créixer un petit nombre de seguidors bastant ràpidament. Tinc gairebé 90.000 seguidors a totes les meves plataformes i realment els faig servir com a tauler de comentaris per dir: Què t'agrada del vi? Què trobes frustrant del vi? Què us agradaria que existís al món del vi, així que els anomeno afectuosament, el meu equip assolellat, la gent que em segueix, els meus seguidors amb els quals intento interactuar amb tots els que s'acosten a mi. I això realment ha creat aquesta forta estructura d'ajust del mercat de productes al mercat del vi. Així que he creat un curs de vins en línia que crec que s'adapta molt bé a l'equip slik i a les seves necessitats. I també estic treballant en alguns llibres sobre com llegir una etiqueta de vi, que és que si hagués d'ensenyar una cosa sobre el vi, probablement seria aquesta. Per tant, té la missió d'una educació sobre el vi accessible per a tothom.

Samantha Sette 05:36

Moltes gràcies per compartir tot això. Sembla que la teva missió s'expandeix en tantes direccions diferents. I m'agradaria fins i tot fer un pas enrere per un moment, perquè vas esmentar que tens antecedents en sanitat. I, doncs, on va entrar aquest pivot. I què et va inspirar realment a dedicar-te al vi?

Marie Cheslik 05:53

Sí, hi ha una, hi ha una broma sobre les infermeres que necessiten una copa de vi al final del dia, o qualsevol proveïdor d'atenció mèdica, especialment durant la COVID. Bé, em vaig posar a la infermeria perquè m'agradava molt la gent. I m'agradava molt connectar amb la gent. I m'agradava molt sentir-me com si estigués ajudant, oi. I una manera objectiva realment òbvia d'ajudar algú és ajudar a salvar la seva vida. I així, quan era més jove, això tenia més sentit. I després, quan vaig entrar a l'escola d'infermeria, vaig treballar com a amfitrió en un restaurant aquí a Chicago, on encara estic assentat, i em va encantar, com si treballés en aquest tipus de bar estúpid al centre de Chicago, i realment no tenia cap mitjà per agradar-lo tant com a mi. Però recordo que tenia 19 anys. I teníem com a pestanyes darrere de l'amfitrió, i que podíem abocar cerveses per a la gent que estava esperant. I només vaig pensar que era el millor. I vaig dir, home, com, els restaurants són genials. Com, realment estic cavant això, oi. I així, quan vaig començar a treballar com a infermera, estava com, ja saps, ser infermera està bé, oi? Fa que molta gent estigui satisfeta i feliç. Però només sé que hi ha una altra cosa que he de seguir. I he de saber més i veure fins on puc arribar amb això. I així sí, entrar en el vi era realment la meva manera d'entrar a un restaurant. Aquell era un restaurant de calibre superior, tenia moltes ganes de fer alguna cosa amb estrella Michelin, només alguna cosa de nivell superior. I vaig sentir que el vi era només un conjunt d'habilitats que molta altra gent no tenia. I jo volia tenir una mica més enllà. Així que entrar en el vi des de l'assistència sanitària va ser realment més pragmàtic que res. Però s'ha convertit en una cosa com una bogeria com aquesta. I només he estat estimant cada pas.

Samantha Sette 07:35

Absolutament. I què t'ha sorprès més fins ara en aquest viatge d'aquesta transició concretament?

Marie Cheslik 07:43

El que més m'ha sorprès és la semblança que és treballar d'infermera a treballar en un restaurant. I fins i tot el que faig ara, és un conjunt d'habilitats tan similars d'abordar temes complexos, ja sigui diabetis o insuficiència cardíaca, i traduir-ho al món del vi, veig tants paral·lelismes d'accessibilitat i un argot estrany i ser massa. complex, oi? O potser fins i tot un petit tabú de parlar de la mort d'alguna manera, oi? Com, veig molts paral·lelismes dins del món del vi. I també faria broma dient que sento que estic aconseguint aigua per a la gent en ambdós escenaris, ja sigui a l'hospital o en un restaurant, la meva feina principal era el 40%, omplir gots d'aigua.

Samantha Sette 08:30

Mai ho he pensat així. I vinc d'una mica de ciència sanitària, si voleu, també. I tens molta raó, i que hi ha tanta gent que no sap de vi. I és difícil perquè és senzill entendre que no és molt fàcil comunicar-se. I allà hi ha aquesta barrera, que suposo que és el que estàs intentant trencar és intentar superar-ho.

Marie Cheslik 08:53

Sí, absolutament.

Samantha Sette 08:55

I doncs, per què vi i no cervesa, perquè vas mencionar que vas començar abocant els gots.

Marie Cheslik 09:02

Vaig sentir que hi havia més oportunitats dins del vi, com si el vi contribuís al 30% de les vendes dels restaurants. I així vaig sentir que podria aportar més i poder ser més valuós per a un restaurant entenent el vi. I és clar, el món de la cervesa té una història tan complexa com el món del vi. Però hi havia alguna cosa que realment em va alertar del món del vi. I també crec que hi ha un gran interrogant amb el vi. Com, jo ​​sóc de Milwaukee, Wisconsin, i per tant he begut algunes cerveses abans. Ho he fet com, ho entenc, però em sembla que la cultura americana de coll blau ja ha abraçat la cultura de la cervesa. Com si jo sentia que ja hi havia algunes respostes a la de ser com, bé, hi ha cerveseries artesanes que la gent estima i la gent estima especialment al mig oest. I amb vi. És com si no veia ningú parlant de vi al mig oest i si algú ho és, puc jurar-ho? No et juro, però tu. Algunes persones, ja saps, fan caca de tot el tema del vi, oi? I he volgut poder resoldre-ho. I em sento així, vull dir, em sento com si ho vaig fer i em vaig sentir com en el moment que podia i, per tant, aquest és el meu viatge amb slick intentant esbrinar com fer-ho més accessible.

Samantha Sette 10:18

Absolutament. I, doncs, què creus que és el vi que el fa inabordable versus la cervesa versus potser una margarita? O ara els còctels enllaunats semblen estar per tot arreu?

Marie Cheslik 10:27

Sí, segur. Vull dir, hi ha un parell de coses diferents, oi. I crec que podríeu anar de moltes maneres diferents amb aquesta conversa. Però al meu cap, sento que és, és una combinació, les dues coses més grans són la terminologia. I igual que els termes que fem servir dins del món del vi, i només la percepció cultural, una mena de com he al·ludit abans amb l'assistència sanitària, com, es pot descriure la diabetis a algú molt bé o molt malament. I com ho feu, en última instància, determinarà fins a quin punt són conformes amb la manera en què utilitzen la insulina o quant es cuiden, bé. Com si fos una cosa molt poderosa poder comunicar eficaçment aquests temes complexos d'una manera accessible. I crec que hi ha molta gent que intenta fer-ho. I crec que molta gent perd la marca en un parell de coses. I encara som una mica massa argots, encara fem servir paraules com ja sabeu, taní i acidesa, fins i tot cames, i coses així, on la gent només se'n confon. Com, aquestes paraules són importants quan aprens més sobre el vi, però no sempre pots utilitzar aquest conjunt de paraules immediatament. Per tant, crec que només els termes que fem servir poden ser realment intimidants per a la gent. I després, per descomptat, les percepcions culturals. Estic fent tiktoks tot el dia ara, oi. I veig tendències dins dels continguts de vi. I els vídeos de vins més populars que sempre veig són aquells en què la gent es burla dels esnobs del vi, oi? Com els que sempre exploten, tant si es tracta d'una mena de parodia d'algú com un fals tast de vi, o com, ja ho saps, estàs en un tast de vins. I això passa, oi? Com la gent es relaciona tant amb això. I és evident que és un punt de dolor per a la gent. El vi s'ha associat per sempre amb la mateixa sofisticació i refinament. I la gent no vol semblar estúpida, oi? I a la gent li agrada tenir aquesta pressió per fer-ho bé, citar, no citar, quan estan tastant o parlant de vi, i per tant, de manera inherent, et sentiràs inaccessible quan no vulguis cometre aquests errors. Per tant, aquestes són les dues coses més importants que veig si ets aproximat al vi.

Samantha Sette 12:32

Això és tan cert. Recordo que quan vaig fer el meu primer tast de vi, vaig sentir molta por perquè sentia que m'estaven provant. Com si fos un qüestionari. I necessitava obtenir la paraula correcta i alguna cosa com bronzejat i com ni tan sols sé què vol dir semblant. I em sento estrany dir-ho en aquest podcast ara mateix. Però és així, hi ha tants matisos. I, per tant, suposo que quin consell donaríeu a algú si estigués en una situació així? On no saben com descriure un vi o van sentir aquesta pressió? O com pots desfer-te d'aquesta pressió? Com pots pal·liar això?

Marie Cheslik 13:06

Dret. Per mi? Sento que per què vaig començar a slik era que sentia que l'educació era la resposta a aquesta pregunta. És com l'educació i tenir una bona comunitat, oi. I quan dic ambdues coses com l'educació, cal saber les coses de referència, oi? I ho equivoco a aprendre un idioma com pots, si ets aquest tipus de persona que pot fer una classe de francès, fer una classe d'espanyol i aprendre francès o espanyol assegut a l'aula, com un genial, més poder per a tu, hauries de fer això. I això ho pots fer amb el vi. I hi ha molts recursos gratuïts fantàstics. Però la majoria de la gent probablement es beneficiarà més si es trasllada a França, ja ho saps, o si es trasllada a Mèxic per aprendre un idioma nou i simplement estar-hi completament immers. És l'opció més espantosa. La gent no fa aquesta opció. Però que si realment vols fer-ho així seria la millor manera de fer-ho és submergir-te completament. I trobo que, per descomptat, si no teniu els mitjans per traslladar-vos a Napa o Borgonya de seguida, ja ho sabeu, només trobareu un grup de persones amb qui us sentiu bé i que parlin el vostre idioma i amb qui realment us alineeu i si això és en persona en una botiga de vins, això és just al carrer, oi? Com si conec molta gent que assisteix als tasts a les botigues de vins, i els fa sentir més còmodes i dir: Oh, és just al carrer. Hi aniré després de la feina. I ja saps, m'agrada molt qui hi treballa o el que sigui, oi? Slik és la meva solució a una resposta en línia a això, on gran part del que fem és en línia, però si podem tenir una comunitat en línia que faci que la gent se senti benvinguda i se senti bé, i jo creo contingut accessible i una mica estúpid. permet converses honestes sobre com, no sé què són els tanins, i sigues així, està bé. Això és genial. Benvingut. Ja saps, entra. Així que trobar un bon grup de persones i submergir-te en aquest grup de persones que crec que és la millor manera de fer-ho.

Samantha Sette 15:00

Absolutament. Quan es tracta de comunitats així, quin tipus de persones trobes? busqueu aquesta informació i busqueu aquesta educació?

Marie Cheslik 15:09

Sí. Per tant, vull dir, estic a Chicago, oi? Sóc realment del mig-oest, de tant en tant ho faig a la meva pàgina. Per tant, crec que els humans fan una cosa molt natural on graviten cap a persones amb experiències compartides similars, o algú que fins i tot s'assembla a ells. Això és només psicologia humana. Per tant, crec que tinc molts habitants del mig oest i moltes dones que vénen a la meva pàgina em diuen, és molt refrescant veure algú com tu parlar del vi d'una manera tan alegre i divertida. Així que és el grup més gran de gent que tinc a l'esquadró polit. I després també sóc un ambaixador del vi alemany. Així que també tinc molts membres de l'equip slik internacional, la qual cosa ha estat molt interessant perquè intento emmarcar moltes de les meves converses i contingut sobre l'American Wine Experience, que em sembla com una mica, això podria ser un un altre podcast, a diferència de l'European Wine Experience, on és com, encara hi ha aquest mur i encara hi ha aquesta barrera. Però ja sabeu, almenys si sou a Alemanya, podríeu anar a tota la salsa dins de la raó i dir, oh, sí, aquí es fa vi, és com si podríeu anar a, ja saps, el mosel i ser com, Oh, sí, com si veiés una vinya, ho entenc. Però per a Chicago, és com, on vas, i la gent ni tan sols sap que fem un bon vi a Michigan. La gent encara no ho sap. Dret? O la gent se sent així. No és, citeu sense cometes, com, un lloc real per fer vi. Però és com si tenim molt per aprendre al costat nord-americà. Així que ha estat interessant veure quin tipus de gent segueix slik. Però ha estat tota una varietat. Ha estat meravellós.

Samantha Sette 16:39

Sí. I em vaig adonar que aquesta diferència emergia entre experimentar i aprendre. I hi ha que no vull anomenar-ho un mur o una transició, però és gairebé una zona grisa entre ambdues on es pot tenir ambdues coses i amb una plataforma virtual en línia, com esteu simulant aquesta experiència? Com esteu arribant a aquest nivell d'aprenentatge,

Marie Cheslik 16:59

coherència, vull dir, jo i coherència, i realment arribar a la gent que m'acosta, com si intento respondre a cada DM que rebo, realment he intentat fer alguna cosa que sigui interactiva i que faci que la gent se senti una mica. vist, però això, és clar, necessita temps. I no sempre ho entenc. Ja saps, com, de vegades faig un contingut i fracassa, aniré bé, com, per què va passar això? Què es tractava de què he de canviar i fer que la gent se senti com, que volen participar amb això més XYZ. Així que, ja ho sabeu, és que no he dirigit mai un negoci abans. Així que estic aprenent aquestes coses a mesura que vaig. I he estat llegint molts llibres de màrqueting, perquè molt del que faig és màrqueting i molt màrqueting és comunicació. Així que moltes d'aquestes lliçons que ensenyen els professionals del màrqueting, com ara, d'acord, sou un negoci, voleu que la gent ho sàpiga. Això és màrqueting, oi? Això és publicitat. Per tant, faig servir la meva pròpia experiència personal amb les coses que he après als llibres de negocis i llibres de màrqueting. I hi ha aquest llibre, Anne Hadley és molt famosa, experta en màrqueting i autora. I té aquesta gran cita que penso, que és un bon màrqueting fa que l'empresa sembli intel·ligent. I un gran màrqueting fa que el client se senti intel·ligent. Així que no feu coses perquè creieu que és una bona idea. Com, potser és una eina útil per començar només per veure què funciona. Però realment, l'objectiu final és com servir a aquesta persona i ajudar a altres persones que ajuden a veure's l'equip slik, i ajudar la gent a sentir-se còmode. Així que aquest és el meu objectiu final amb el que intento fer perquè la gent se senti com si l'escolten.

Samantha Sette 18:36

Això sona realment satisfactori. I m'encanta com vas parlar de màrqueting, perquè no només estàs comercialitzant per a la slik squad i els vins slik, sinó també per al vi en general. Perquè sembla poc aproximació, si això és una paraula. A la indústria del vi, fa que la gent dubti una mica. Però, per la teva experiència, trobes que el profà que no sap gaire cosa sobre el vi, en realitat, s'entusiasma amb aquestes coses un cop té la paraula i el llenguatge per parlar-ne?

Marie Cheslik 19:08

Sí, m'encanta, m'encanta. És una de les meves coses preferides quan algú em comenta o em diu: no bec vi, o no m'agrada o no crec que m'agrada el vi. Però m'encanta veure el teu contingut. I és com, bé, això és poderós. Com si no sé quantes persones pots convertir d'aquesta manera per fer-ho. Crec que és una cosa increïblement poderosa. I realment no pensava que tindria la capacitat de fer-ho només sent jo mateix. Però això és realment tot el que és. I ha estat increïblement gratificant, com heu dit.

Samantha Sette 19:13

I per aquesta gent. Què en penses quan estan embarcant-se en el seu viatge vitivinícola i els veus créixer, els estàs facilitant aquest creixement. Quina sembla ser la part més satisfactòria d'això?

Marie Cheslik 19:51

Vull dir, en resum, ho has dit com, m'agrada la gent. M'agrada ajudar la gent. Això és el que em fa alegria. És el meu egoista Només veure't créixer és el que em fa fer-ho i em fa sentir realitzat. Com, probablement he tingut 12 persones d'un equip de slik que persegueixen el vi i em mantenen informat sobre el seu viatge vitivinícola com a professional, a causa de veure les meves coses. Acabo de rebre una trucada aquesta setmana amb aquest noi que treballa en vendes i a Los Angeles i em diu, vull dedicar-me al vi. I estic com, això és increïble. Parlem de què saps, en què ets bo i com arribar-hi. I ell només, ja saps, em va dir que va sol·licitar una feina de vendes dins del vi, ja ho saps, aquella mateixa setmana, aquells esdeveniments del mateix dia. Així que ha estat com, els resultats són tangibles i és una bogeria. I mai vaig pensar que seria capaç de fer-ho dins del conducte del vi. Vull dir, és satisfactori fer-ho dins de l'assistència sanitària, sens dubte veure els resultats del vostre treball dur i assegurar-vos que el vostre pacient estigui segur i torni a casa. Això és gratificant. I el meu equivalent a slick és veure com la gent es dedica al vi i s'enriqueix la seva vida a través d'això. Això és el que em fa seguir endavant.

Samantha Sette 21:02

I observeu que és un patró comú que la gent no només apren sobre el vi, sinó que ho persegueixen en la seva carrera i vida professional?

Marie Cheslik 21:11

Ja saps, diria que probablement és l'escenari poc comú, crec que la majoria de la gent el gaudirà. Les persones que han fet el meu curs ho faria jo després que l'hagin fet, diria que probablement només el 20% de la gent segueix una carrera més professional, per això. Però també en tinc com cap altre punt de referència. Això és molt. O si això és una mica, ja ho sabeu, no tinc cap coneixement de fons sobre què fa el WSET per a la conversió per al proper curs i coses així, oi. Però crec que jo sóc el meu negoci i m'escava aquest camí per mi mateix. Crec que és una cosa poderosa. Crec que la gent hauria de fer el que vulgui amb el coneixement del vent. Però sí que crec que sí, una bona part d'ells acaben anant a una ruta més professional en lloc d'una ruta d'aficionats, i només una ruta d'enriquiment de la vida.

Samantha Sette 21:57

Absolutament. No. I crec que és un testimoni del fet que sempre estem aprenent, oi? No és això el que ens fa divertits i emocionants, i tenim ganes de gaudir-ne més del món. I el vi és un lloc fantàstic per fer-ho. Perquè és això que per a tanta gent, només és una cosa per beure, és vermell o blanc. I llavors comenceu a treure capes, i hi ha molt més matisos. I hi ha un món i gent com tu, que estan molt emocionats de parlar-ne.

Marie Cheslik 22:23

Absolutament. Ha estat que ha estat increïble. Realment. Ha estat genial.

Samantha Sette 22:28

Sí, i crec que aquest és un lloc fantàstic per fer la transició perquè vull parlar de TikTok. M'encantaria saber sobre la vostra experiència fins ara començant, suposo que des del principi, quan vau començar aquest aspecte de la vostra plataforma i presència?

22:43

La xerrada de TikTok, vull dir, ha estat estúpida, és tan boja, només m'encanta cada segon, perquè és tan absurd, com, sobretot a TikTok, és una mica més, més boig que ets, més és més probable que et facin notar. Per tant, crec que només permet a la gent expressar-se realment d'una manera que crec que no es pot fer en altres plataformes. Així que vaig començar TikTok, gener de 2022. Així que gener de l'any passat, i l'objectiu per a mi al gener, vaig dir, publicaré un TikTok al dia durant el mes de gener i veure què passa. I així ho vaig fer i la meva primera parella es va posar en mitjó, ja que, ja ho sabeu, ha de passar amb el vostre mitjó abans que us agradi alguna cosa. Però a finals de mes, tenia 10.000 seguidors, vaig dir, això és una bogeria. Fa un mes que faig això i a Instagram, on fa un any i mig que ho faig. Tinc com a tres vegades més seguidors que jo. I és com, d'acord, això és interessant. Així que seguim fent-ho. I després ho vaig seguir fent. I després trobes tendències i nínxols que funcionen. Estava fent aquesta mena de ressenyes còmiques de tast de vins que van agradar molt a la gent. I això em va aixecar al març per agradar, 23.000 seguidors, i vaig dir, va, d'acord, hi ha, no sé què és això. Però crec que he de continuar afegint això al meu repertori i seguir fent-ho i veure què passa. I ara, ja saps, ara tinc 65 anys o alguna cosa així. I hi ha i hi ha dies bons i dies dolents amb això, és clar. I hi ha vegades que tinc un milió de visites en un vídeo. I hi ha vegades que tinc 200 visualitzacions d'un vídeo sense cap motiu aparentment. Però és només perquè estic aprenent encara, oi. Només fa un any i mig que faig això. Així que tinc la sensació que encara tinc moltes coses sota el meu cinturó. Però ha estat molt divertit. I la majoria dels clients que rebo provenen de les xarxes socials. La majoria de les vendes que tinc pel curs de vins provenen de les xarxes socials. Per tant, és una eina increïblement potent a la qual no m'importa dedicar-hi molt de temps, perquè és efectivament el meu pressupost publicitari al qual no hi dedico diners. És gratis. L'únic que costa és la meva feina. I per a mi, val la pena i després intentar explorar altres plataformes com YouTube també. Així que ha estat, ha estat un viatge, però ha estat realment fantàstic.

Samantha Sette 25:07

També hi ha alguna cosa tan potent aquí, perquè sobretot amb el mitjà com TikTok, oi? Allà on el contingut, no sempre el busqueu, és una mena d'aterratge a la vostra falda. I crec que el teu ràpid creixement està demostrant, o almenys a mi, que aquest és un contingut que la gent vol, però que realment no sap com trobar. I està creixent, perquè és important, i és interessant, i a la gent li agrada. I, per tant, sembla que potser hi ha aquesta vacil·lació com hem parlat per aprendre sobre el vi, o només una curiositat sense explotar que estàs ajudant a la gent a aprendre sobre ells mateixos i adonar-se, eh, encara que no m'agradi això, això És fantàstic aprendre-ne encara que no m'agrada beure'n.

Marie Cheslik 25:51

Sí, absolutament. Em sento com TikTok en particular, vull dir, podria tenir, de nou, una altra conversa sobre les xarxes socials. Però crec que TikTok és especialment interessant, perquè obtindreu contingut de vi, fins i tot si no consumiu cap altre contingut de vi. Així que, de vegades, només obtens un vídeo aleatori del que creuen que t'agradaria. I això només vol dir que el vostre abast va molt més enllà, com, sí, podeu ensenyar sobre vi i això pot, això podria atraure un determinat tipus de persona. Però si pots afegir vi amb un altre conjunt d'habilitats que tinguis, ja sigui com, il·lustració, humor o qualsevol altra eina o habilitat en la qual siguis bo, crec que això t'amplia encara més, perquè com, jo fer servir molt d'humor amb el meu contingut. Per tant, és com si no només tingués una clientela de vins, sinó que també estic com persones que veuen pàgines de comèdia, que és un mercat molt més gran, una piscina molt més gran en el tic tac, ja ho sabeu, l'espectre. Així que utilitzeu el que tingueu, que també és com un adagi famós, dins dels negocis, igual que utilitzeu el que tingueu en tot el que sou bé, només heu de seguir fent-ho. I sigui el que agradi a la gent, no deixis de fer-ho, no si tens un vídeo que es fa viral, només has de repetir-ho fins que la gent t'odi per això fins que ets només que la gent estigui absolutament farta. Dret. Així que m'ha ensenyat moltes lliçons sobre no només la coherència, com els negocis en general, ha estat realment fantàstic.

Samantha Sette 27:17

Una de les meves coses preferides que escolto a mesura que et conec, i la teva història és que a mesura que ajudes a altres persones a aprendre, també estàs aprenent al llarg del camí. I ho tens moltíssim. I, doncs, què creus que encara has d'aprendre? Ja sigui sobre el vi o per ensenyar a la gent sobre el vi, o fins i tot TikTok, si voleu? Bé, hi ha molt per aprendre sobre el tic-tac, crec que tots estem lluitant en aquest sentit.

Marie Cheslik 27:39

Vull dir, sincerament, per, ja saps, relacionat amb el vi, vull dir, per a mi, les lluites més grans que tinc són el negoci que envolta el vi. Com, ho sé, sóc bo en aquests conjunts d'habilitats. Com, sento que sóc un comunicador força eficaç, ja saps, potser això no és com el final del conte de fades. Però aquest és com el final real de com, d'acord, faig el que faig, i m'encanta. I les marques em paguen per fer coses XYZ. I això és genial. I això és increïble. I em permet difondre la bona paraula de slick, difondre la bona paraula de vi i continuar fent el que faig. Però com, ja saps, amb prou feines puc, no vaig anar a l'escola de negocis, estic aprenent a fer malabars per ser tots els barrets d'un negoci. I és que és difícil, ja ho saps, i intentant esbrinar, quant de temps dedico a la facturació? Quant dedico al màrqueting en comparació amb el meu producte i els futurs? En comparació amb com puc gestionar un equip, va ser com, és tot un conjunt d'habilitats on és com, no aprenc això. No ho sé. Sento que només estic intentant esbrinar-ho a mesura que vaig. Però pel que fa al producte, veritat, pel que fa al vi en si, és un món tan gegant, i no ho sabré tot. Crec que sóc un generalista força eficaç, ensenyo a la gent sobre el vi i n'estic força orgullós. Sóc una mica més específic amb el vi alemany només perquè sóc un ambaixador del vi alemany, igual que la sanitat, oi? Pots aprendre a ser metge de família, que és com moltes coses diferents, oi? Principalment pediatria, o pots ser nefròleg, oi? Podeu especialitzar-vos només en ronyons durant tota la vostra vida. I sempre canviarà, oi? I, per tant, equivoco el vi a allò on és com, podria aprendre sobre Alemanya, probablement per sempre, ja ho saps, probablement podria perfeccionar-me en un sol lloc i ser específic durant molt de temps, però estic content de ser més de un generalista perquè sento que permet que un grup més gran de gent s'emocioni. I després només es crea contingut al voltant d'allò que sigui efectiu, que sigui interessant, que capti i atragui l'atenció. Per tant, crec que són moltes coses, però diria principalment la part empresarial i després la creació de contingut al seu voltant, perquè ajudarà la vessant empresarial.

Samantha Sette 29:54

Absolutament. Hi ha molt per aprendre. M'encanta el que deies amb ser generalista perquè et necessitem. Com si t'ajuda a posar les coses en un llenguatge més senzill perquè igual que a la sanitat, no aniràs al nefròleg si no ho sé, estic en blanc. Tens un refredat. Beus massa vi.

Marie Cheslik 30:16

Sí, totalment, totalment.

Samantha Sette 30:18

Aleshores, suposo que hi ha el següent per als vins slik, tens alguna cosa per venir o idees que estiguis obert a compartir en aquesta plataforma?

Marie Cheslik 30:27

Sí, 100%, estic treballant en una sèrie de llibres anomenats com llegir una etiqueta de vi. I aquesta sèrie de llibres va sorgir, quan estava fent el meu curs de vins en línia, que també hauríeu de consultar, costa 189 dòlars. Té quatre hores de durada. Ho vaig fer per a l'equip slick. És una informació molt pràctica. m'encanta. M'encanta que sigui una cosa que puc, que puc donar a la gent que crec que és realment útil dins del món del vi. Però mentre feia aquest curs, hi ha una secció sobre com llegir l'etiqueta d'un vi. I estava com, ja saps, aquesta és una habilitat poderosa que crec que molta gent es pot relacionar amb el lloc on es troba en una botiga de vins, i estan mirant totes aquestes etiquetes i van, no ho sé. el que vull. Per tant, o bé s'utilitza per defecte el que obteniu normalment, o simplement obteniu el més barat, o el segon més barat, o sigui quin sigui el vostre procés de pensament. Per tant, aprendre a llegir una etiqueta d'una etiqueta de vi vol dir que saps quin gust tindrà un vi sense ni tan sols obrir-lo. I això és un conjunt d'habilitats. Dret. I això és una cosa tan ensenyable que encara no he vist que s'ensenyen. Així que el primer llibre està gairebé acabat. És com llegir una etiqueta de vi francès, la desglossarem per país, perquè crec que és important fer-ho així. Sí, segueix seguint un equip intel·ligent i segueix seguint això perquè ho sàpigues, també tinc un agent que vindrà aviat, que és increïble, han estat tantes oportunitats. I, per tant, serà legítim, ajudarà a l'equip slik i només farà que més gent confiï més en el vi, que de nou, sempre és el meu objectiu. Així que aquest és un gran projecte en el qual he estat treballant aquests dies és el curs fent-lo el més cridaner i brillant possible. I després apareixen aquests llibres.

Samantha Sette 31:59

Això és molt emocionant. I no em vull perdre la meva pregunta preferida, fer-ho a la gent, així que abans d'oblidar-me, se m'escapa al cap si esperaves acabar on ets avui?

Marie Cheslik 32:13

Bé, no, vull dir, és clar que no. Això és tan ridícul. Així que, com no vaig fer TikTok, ja ho sabeu, fer vídeos ni tan sols era ni tan sols al registre per a mi. Però sempre m'ha agradat una feina on podria ser creativa. I podria tornar a connectar amb la gent. Aleshores, sabia que faria una feina creativa per guanyar-me la vida? Probablement no. Vaig tornar a ser, una mica massa pragmàtic. Hi havia una raó per la qual volia ser infermera. I hi ha una raó per la qual estic tan agraït. Sóc infermera, sempre em dic si els vins slik haurien d'explotar demà, i ja no en tenia. Encara podria ser infermera, podria, només podria fer la cosa de la infermera de Botox i dir-ho un dia, ja ho saps, i confiar que estaria econòmicament estable i estaré bé per passar a la següent cosa. Però el que mai m'havia imaginat que podria fer aquesta feina ho faria a temps complet? No, definitivament no. Però ha estat genial. Ha estat així. Ja saps, em refereixo a mi mateix com a emprenedor. I això em feia esgarrifar. Jo solia odiar aquesta paraula. Només sona pretensiós. És gairebé com dir-te petit Sí, és, és com, hi ha alguna cosa, on sents que ets més del que ets. Però realment, no hi ha cap altra feina que et premii per millorar-te més, com millor em poso en slik i com millor aconsegueixo comunicar-me el vi, millor aconsegueixo crear contingut, millor aconsegueixo el tema XYZ, millor serà aquest slik. ho faré i millor ho faré. I veig la recompensa per això econòmicament i ho saps, emocionalment, oi? No hi ha cap altra feina al món que realment faci això. Podria haver tornat per obtenir el meu màster com a infermera practicant o infermera anestesista o el que sigui, assegurar-me que guanyes diners, però encara tens un límit, oi? Encara estàs com, d'acord, has anat a l'escola, ja has acabat. Enhorabona, ja saps, com, amb aquesta feina. És com si jo podria convertir-se en qualsevol cosa. Ja saps, podria, sí, vaig fer aquest curs, escriuré un llibre. Ja saps, potser hi ha una situació de maó i morter en el futur. Ja saps, com, hi ha molt potencial. I això és el que trobo realment emocionant del que faig. I estic molt agraït d'haver pogut seguir aquest viatge i que gent com tu, gent com Wine Enthusiast, com, s'apassiona gent com jo, i només estic agraït per cada oportunitat que se'm presenta. Així que només vull dir: gràcies, nois. Sóc conscient que. Està molt bé.

Samantha Sette 34:33

Bé, t'ho mereixes molt. I crec que per a la majoria de la gent, aquesta incertesa del que vindrà seria molt espantosa. I estic segur que no sempre és emocionant, perquè fa por. És incertesa, però us aplaudeixo només per tenir una ment tan oberta i emocionada al respecte i totes les possibilitats que us poden presentar en el futur.

Marie Cheslik 34:51

Sí, sóc delirantement optimista perquè sento que ho has de ser

Samantha Sette 34:57

Enhorabona a això i sí, d'acord. si estem fent un ànim, què hi ha al teu got?

Marie Cheslik 35:04

Tinc cafè gelat i aigua davant meu. Però també tinc una ampolla de Gigi Riesling 2007 que està asseguda aquí. Així que estic agraït de tenir-ho i potser ho faré un glop més tard com a celebració.

Samantha Sette 35:19

Bé, Marie, suposo que estem al final d'una conversa. Volia donar-te les gràcies per dedicar-te el temps i, de nou, reconèixer el teu èxit com a futur homenatjat dels 40 anys, si hi ha hagut alguna última paraula, o on et poden trobar els nostres oients? Prendre la paraula? Aquí teniu la vostra presa.

Marie Cheslik 35:38

Sí, gràcies per escoltar nois. Vull que formis part de l'esquadra slik. Vull conèixer-te, vull conèixer-te. Vull que t'emocionis amb el vi. Així que fes un cop d'ull als vins S L I K d'Instagram Tik Tok o de YouTube slik wines i vine a saludar, passa per escriure un comentari. En cas contrari, consulteu el meu lloc web. Sí, tinc el curs només per a tu. Si vols. Si tens curiositat pel vi i vols ser més competent amb el vi, sens dubte us recomano que en cas contrari, ja ho sabeu, tot el meu contingut és gratuït i ens veurem a Internet.

Samantha Sette 36:08

Lliscar és el que portes expressió de gratitud una vegada més.

Marie Cheslik 36:15

Moltes gràcies. Ho aprecio molt.

Jacy Topps 36:22

Aprendre sobre el vi no ha de ser complicat. Però sovint ho és. Els termes i l'argot que utilitzen molts professionals sovint es consideren barreres i intimidants per als consumidors, especialment els consumidors més nous. A la indústria diem que l'educació és la clau. Però potser és una educació més accessible. Aquesta és la clau. Quins són els teus pensaments? Si t'ha agradat l'episodi d'avui, ens agradaria llegir les teves ressenyes i saber què en penses. Podeu enviar-nos per correu electrònic els vostres comentaris i preguntes als podcasts de Wine Enthusiast. dotnet. I bé, per què no digueu als vostres amics amants del vi que ens visitin per recordar que us podeu subscriure a aquest podcast a Apple, Google, Spotify i a qualsevol altre lloc on escolteu podcasts. També podeu anar al podcast de barra invertida wine enthusiast.com. Per a més episodis i transcripcions. Sóc JC tops. Gràcies per la seva atenció