Close
Logo

Sobre Nosaltres

Cubanfoodla - Aquest Popular Vi Qualificacions I Comentaris, La Idea De Receptes Úniques, Informació Sobre Les Combinacions De Cobertura De Notícies I Guies Útils.

Cultura

Els additius del tequila són molt controvertits. Però realment importen?

L'ús d'additius al tequila és tan important? Sembla que alguns experts del sector ho pensen. La conversa al voltant del tema s'ha intensificat en els darrers mesos a mesura que les vendes de tequila es disparan als Estats Units; El tequila és ara la categoria de begudes alcohòliques que més creix al país i la segona més popular, darrere del vodka. Amb tant tequila que s'aboca —i tants beneficis potencials sobre la taula—, el debat sobre com es fa i es comercialitza el tequila mai no ha estat més acentuat.



Potser res millor que encapsula això que quan, a principis de març, la policia mexicana va assaltar la casa de Grover i Scarlet Sanschagrin, dos defensors vocals de la revelació d'additius al tequila. L'escriptora general i la revisora ​​de begudes espirituoses Kara Newman va escriure sobre l'esdeveniment al seu article recent per a Wine Enthusiast, 'Després d'una incursió de la policia mexicana, la lluita pel tequila sense additius s'escalfa'.

Ens vam posar al dia amb Newman sobre la incursió i per què els additius del tequila són tan divisors en primer lloc. Resulta que Newman no creu que els additius siguin intrínsecament dolents -inclouen xarops edulcorants, colorants de caramel i extractes de roure destinats a fer que un tequila sembli més suau, més vell o més dolç-, però la falta de transparència sobre el seu ús és problemàtica. També sospita que l'atac té més coses del que sembla.

'Sempre crec que has de seguir els diners', ens diu Newman a l'episodi. 



Escolteu com Newman aprofundeix sobre l'ús d'additius al tequila i per què, per a alguns, és tan preocupant. També parla de l'ús d'additius en altres begudes espirituoses, com el whisky, el conyac i el rom, i per què marcar un producte com a 'sense additius' té el potencial de ser una potent eina de màrqueting. Tan poderós, potser, que va provocar una trobada amb les forces de l'ordre.

També et pot agradar: Això no té additius de tequila? Les probabilitats no són

  Logotip d'Apple Podcast
  Logotip de Google Podcast
  Copes de whisky personalitzades

A la botiga

Beu amb elegància

La nostra selecció de gots de bar i jocs personalitzats són la manera perfecta de gaudir d'aquesta ampolla especial i acabar la nit amb una bona nota.

Compreu tots els articles de bar

Transcripció de l'episodi

Les transcripcions es generen mitjançant una combinació de programari de reconeixement de veu i transcriptors humans, i poden contenir errors. Si us plau, comproveu l'àudio corresponent abans de citar.

Ponents: Kara Newman, Rachel Tepper Paley

Rachel Tepper Paley  00:08

Hola i benvinguts al podcast Wine Enthusiast. La teva cultura de servir begudes i la gent que la condueix. Sóc Rachel Tepper Paley, editora de gestió digital aquí a Wine Enthusiast. El tequila és la categoria de begudes espirituoses de més ràpid creixement als Estats Units. El 2021, va superar oficialment les vendes de whisky i minoristes, convertint-se en el segon esperit més popular del país darrere del vodka. Però a mesura que s'escalfa l'interès i el tequila, també augmenta la conversa al voltant d'additius com els xarops edulcorants, el colorant de caramel, la glicerina i els extractes de roure destinats a fer que un tequila sembli més suau, més vell o més dolç. En un article recent per a Wine Enthusiast, Writer-at-Large i revisora ​​de begudes espirituoses Karen Newman va escriure sobre com aquest debat va arribar recentment a un cap dramàtic quan les autoritats mexicanes van assaltar la casa de dos defensors vocals de la divulgació de l'ús d'additius en el tequila. Avui Kara s'uneix a nosaltres per parlar de la incursió i reduir la imatge general del que significa per a la teva propera ampolla de tequila.

01:06

Rachel Tepper Paley  01:10

Hola, Kara. Moltes gràcies per ser aquí.

Kara Newman  01:13

Hola, Rachel. Encantat de parlar amb tu.

Rachel Tepper Paley  01:16

Abans d'entrar, expliquem què va passar el 27 de març. Això és el que sabem. Aquell dia les autoritats mexicanes van assaltar la casa de Grover i Scarlet Sanschagrin. Són els cofundadors de Tequila Matchmaker, que l'any 2020 va llançar un programa conegut ara com a Additive-Free Alliance. El programa voluntari permet bàsicament al grup inspeccionar les destil·leries de les operacions participants i fer anàlisis per demostrar que no utilitzen additius. Les operacions que superen les proves arriben a posar el segell 'Zero Additius' de l'Aliança a les seves ampolles. Durant la batuda, centenars d'equips van ser confiscats de la casa de Saschagrin sota l'acusació que s'estaven utilitzant per a destil·lació il·legal. Molts membres de la comunitat d'esperits creuen que hi ha alguna cosa de peix en tot això. L'Aliança sense additius fa temps que està en desacord amb el Consell Regulador del Tequila del govern mexicà, també conegut com CRT, que recentment va anunciar una iniciativa similar per a un programa de verificació sense additius i per fer les coses més fàcils, segons els informes locals suggereixen que els funcionaris de CRT estaven presents. al lloc de l'atac. Sembla una escena sorprenent i sens dubte no és una cosa que veiem cada dia a la indústria de begudes espirituoses. Kara, ens pots explicar una mica per què la gent es preocupa tant pels additius i el tequila en primer lloc i fins a quin punt està el seu ús?

Kara Newman  02:38

D'acord, bé, és difícil saber exactament com d'estès és l'ús, segons la gent de Tequila Matchmaker, més del 70% dels productors de tequila utilitzen additius d'una manera o altra. Però realment, els motius de les objeccions tenen molt a veure amb la transparència. Vull dir, igual que en els aliments, les persones tenen al·lèrgies o tenen aversió, potser voldrien allunyar-se d'aquests additius. Per exemple, alguns dels edulcorants artificials que s'utilitzen en el tequila, a més de coses com l'atzavara, vull dir, també utilitzen stevia, sacarina, aspartam. I és possible que la gent només vulgui que es reveli aquesta informació perquè puguin prendre les seves pròpies decisions educades. Però també hi ha un debat diferent. Vull dir, dins del món del tequila, alguns defensors s'oposen a l'ús d'additius, i un dels comentaris de Grover ha estat que l'ús d'additius crea que estic fent servir cites d'aire crea 'expectatives poc realistes'. I amb això vol dir que l'ús d'additius pot crear el que sembla ser un llenç que potser no reflecteix necessàriament el que és realment el tequila és com un dels usos principals d'aquests additius és crear consistència, i el tequila, per exemple. Per tant, potser un lot pot ser més clar o un altre més fosc, un pot ser més dolç un pot no ser i ajustar-se amb additius pot crear la percepció que és molt més suau i molt més coherent a tots els nivells. I també hi ha una de les altres objeccions. Per tant, l'objecció final té a veure amb un procés anomenat utilitzar un difusor. I aquest és un producte utilitzat pels productors industrials a gran escala per extreure suc d'atzavara cru en lloc de cuinar atzavara sencer i aquest procés fa que el tequila sigui més ràpid i més barat i sovint s'utilitzen plantes d'atzavara molt més joves en comptes de permetre que l'atzavara maduri uns set anys i és difusa crea un producte molt més neutre que alguns l'anomenen vodka d'agave. I llavors alguns productors utilitzaran additius per crear aquests sabors o textures en aquest llenç d'altra banda neutre i això realment molesta molt a molta gent, l'ús de difusors.

05:02

Quines són les vostres opinions personals sobre els additius i difusors de tequila? És una cosa que t'importa?

Kara Newman  05:08

Personalment, no crec que l'ús d'additius sigui necessàriament una cosa terrible i nefasta. Però de vegades s'utilitza per cobrir un tequila subpar. I crec que s'hauria de revelar per raons de seguretat alimentària, no per raons de transparència. I no sóc l'únic que se sent així. De fet, hi ha una comunitat de nerds d'agave molt apassionats i en profunditat, són intensos. Són, són vocals. I hi ha molt d'enrenou. Definitivament, hi ha molts rebuigs, sobretot ara contra l'ús d'aquests additius.

Rachel Tepper Paley  05:46

Creus que la conversa al voltant dels additius i el tequila està relacionada, a falta d'una paraula millor, amb el moviment del benestar, com veiem que la gent exigeix ​​transparència en altres parts del sistema alimentari? És aquesta l'evolució natural de l'espai de les begudes?

Kara Newman  06:02

Absolutament. Definitivament, hi ha hagut un efecte halo similar al de l'orgànic o natural. Per alguna raó, el tequila sempre es descriu en aquests dies com a 'més net'. De nou, estic fent servir cites d'aire 'més netes' que altres esperits. I vull dir, això no té sentit. Però la conversa al voltant dels additius és realment contraria a això. I crec que de vegades la gent oblida que les begudes fermentades i destil·lades formen part de l'univers més ampli dels productes alimentaris i les coses que ingerim, i que també mereixen la protecció del consumidor.

06:37

És realment fascinant. Tinc curiositat per saber més sobre les diferències entre l'Aliança sense additius de Sanchagrin i el CRT? Com interactuen entre ells? Com són diferents? Com era la situació darrere d'aquest gran esclat a la incursió?

Kara Newman  06:55

D'acord, això podria trigar molt de temps, intentaré encapsular-ho. Vull dir, la manera més fàcil de descriure la diferència entre aquests dos, vull dir, és una situació de David i Goliat. D'una banda, teniu aquesta organització independent, de dues persones. I de l'altra, tens una gran i poderosa agència governamental. Això és el CRT. I és un programa voluntari per matar a un programa de casament per matar els fabricants els contractarà i els donarà accés a la seva destil·leria per observar les seves pràctiques. I després fan proves en diversos punts del procés de producció al llarg del camí. I després compararan aquests resultats amb el que podeu comprar a la botiga de licors i només s'asseguraran que tot coincideixi. I és una cosa que requereix molta mà d'obra, molt de temps i se'ls paga per fer-ho, francament. I la meva opinió, és que el CRT, una de les seves objeccions és que algú més entra i guanya diners aprofitant-se del que passa al món del tequila en general i estic segur que això va provocar alguns picats. I, ja saps, sempre crec que has de seguir els diners. I realment crec que això és el que està passant aquí.

Rachel Tepper Paley  08:11

I per ser clar, és correcte. Igual que les marques paguen per l'anàlisi. I, i han de renovar la certificació anualment.

Kara Newman  08:24

Sí sí Sí. Potser és una font d'ingressos contínua. Sí. I també hi ha marques força grans. Per tant, no és com si fos només un grapat, i molts d'ells també pagaran el procés d'avaluació. I aleshores van navegant, potser tornaran de nou, o potser no.

Rachel Tepper Paley  08:44

Crec que és molt interessant el que vas dir sobre el seguiment dels diners, sobretot tenint en compte que el tequila és un gran generador de diners en aquests dies, com dèiem, a la part superior de l'episodi, el tequila és l'esperit que creix més ràpidament als Estats Units. I tinc la sospita que poder afirmar que un tequila no té additius és un poderós argument de venda. Puc dir-te, Kara, que com a editor digital de Wine Enthusiast, la teva història sobre aquesta incursió va generar força trànsit, que, ja ho saps, potser va ser a causa de la naturalesa dramàtica de la història. Però sospito que també suggereix que la noció d'additius de tequila és un tema al qual la gent està prestant atenció.

Kara Newman  09:29

Això crec. Això crec. Vull dir, de nou, amb l'esperit de seguir els diners. T'ho diré només entre nosaltres entre tu i jo i tothom que escolta el podcast. Des que va sortir aquest article, he estat bombardejat amb arguments sobre tequiles sense additius. I és evident que hi ha un cas comercial a fer. Vull dir, una de les persones que vaig entrevistar per a l'article va ser Ivy Mix. És cambrera, és la propietària de Fiasco!, una botiga minorista de Brooklyn. I va dir que el tequila sense additius, busca sense additius quan ha pres les seves decisions de compra per a la botiga minorista i també per al seu bar Leyenda, també un bar tremendament influent també a Brooklyn. I el fet que estigui allà fora dient: 'Bé, no portaré aquestes ampolles tret que no estiguin sense additius', això és significatiu, i altres persones la seguiran, el seu exemple. I crec que els consumidors, ja ho sabeu, estaran mirant, votaran amb els peus, votaran amb la cartera. I crec que diu alguna cosa que fins i tot els representants de relacions públiques s'asseuen i s'adonen, i ara totes les empreses volen no incloure additius, tant si ho són com si no. Vull dir que, de moment, realment no hi ha més àrbitres. Vull dir, ja veurem què passa.

Rachel Tepper Paley  10:54

Crec que algunes persones voldrien fer que el cas que afegeix un tequila gratuït tingui millor gust. Creus que és cert? Creus que és una mica més important perquè la gent està interessada en el tequila sense additius per altres motius? O és més complicat que això?

Kara Newman  11:12

Aquí teniu el tema dels additius del tequila. Vull dir, ells sí que impacten en el seu gust, vaig assistir a un seminari on vam tastar tequiles amb additius i tequiles sense additius. I veus la diferència? Els que tenen additius, n'hi ha una mena d'això, aquest tipus de pastís deliciós, de vegades millor sabor o hi ha glicerina com aquest, com una suavitat que és molt atractiu. I, de nou, crec que el problema no és que s'utilitzin additius, sinó que no s'estan revelant. I una història real, una de les ressenyes, més d'una de les ressenyes que he fet per Wine Enthusiast, rebré tequiles, els tastaré. Els estic tastant a cegues. No sé què hi ha al got fins més tard. I aleshores quan vaig a fer la presentació, no sé que hi hagi tequila que hi hagi additius, no sempre apareix a l'ampolla. Potser diu color caramel, potser no. I més d'una vegada m'han agafat entrevistes dient: puntuaré alguna cosa, diguem-ne un 93. I és un tequila que era, ja saps, era una cosa que m'agradava, pensava que algú més podria gaudir, tu. saps, tenia bon gust. I descobriré més tard d'una manera bastant pública i semivergonyosa que aquella ampolla efectivament incloïa additius. I alguns d'aquests mateixos, ja ho sabeu, nerds d'agave en profunditat dels quals parlava abans. Ja ho sabràs, em trucaran als fòrums i em diran com, com t'atreveixes a donar-li un 93 a aquesta ampolla. Quan sabem que es va fer amb un difusor, saps que la paraula malvada difusor, i estava aromatitzada amb additius. I em vaig enamorar de la línia de ganxo i ploma. I això no vol dir que siguin necessàriament dolents. Però vol dir que, ja saps, si em poden enganyar, altres persones poden ser enganyades.

Rachel Tepper Paley  13:13

Per tant, és una qüestió de transparència. Realment, a la teva ment.

Kara Newman  13:16

És. Això crec. Vull dir, m'agradaria saber-ho, abans de sortir a una extremitat i dir hola, això és genial. Estaria bé saber què és. dic jo. Què és el que estic recomanant i bevent.

Rachel Tepper Paley  13:27

Tinc curiositat com és l'ús d'additius en altres begudes alcohòliques com el vodka o el whisky o el que sigui.

Kara Newman  13:35

També és bonic, força prevalent. Sí, veus molt colorant caramel al món del rom en particular, veus un munt de colorant caramel d'additius, i el món del brandy i el cognac, parlen de l'ús de boise per endolcir el brandi, agafes una ampolla. de vodka de vegades veuràs la glicerina a la llista. Vull dir, és força freqüent. Però crec que a la indústria dels begudes espirituoses s'hauria de revelar. I dins del tequila, el que tenim ara és aquesta onada d'atenció en una categoria de begudes alcohòliques en particular, perquè és un dels més venuts, perquè hi ha aquestes dues entitats que s'enfronten a aquesta situació de David i Goliat. I és una mica atractiu veure-ho des de fora, tot i que suposo que probablement no sigui molt divertit viure-ho per dins. I de nou, tot es redueix a aquest enorme mercat que ara està passant per aquesta batalla tan pública. I m'agrada pensar que això ho superarem. I potser hi haurà algunes regulacions a la indústria del tequila que altres indústries de begudes espirituoses puguin seguir. Seria bo tenir alguna cosa una mica més àmpliament aplicada.

Rachel Tepper Paley  14:52

Tinc curiositat si penseu que la manera com s'ha comercialitzat el tequila, que és com un producte ancestral, té alguna cosa a veure amb, per què la ira pels additius ha estat tan extrema i el tequila enfront d'altres categories de begudes alcohòliques que utilitzen additius?

Kara Newman  15:11

Oh, aquesta és una bona pregunta. Em pregunto com hauria anat això si hagués estat la indústria del mescal en lloc del tequila? Sí, el tequila té molts jugadors més petits, segur. I molts productors, vull dir, bàsicament els agrada, com a qualsevol altre lloc de la indústria, són agricultors. Estan criant tequila. I estan criant atzavara. Però crec que una de les diferències clau entre l'atzavara i altres cultius com el blat de moro o el sègol que s'utilitzen per fer whisky és que l'aposta és molt més alta per a Agave perquè triga molt a créixer. No és un cultiu anual. Com he dit, l'agave pot trigar entre set i fins i tot 10 anys a madurar completament. I ara que és un mercat tan gran als EUA i arreu del món, està cridant molta més atenció. Hi ha molta pressió per plantar i collir més agave més ràpidament, al seu torn això ha portat a algunes d'aquestes, aquestes tàctiques difusores, perquè sovint, l'agave més jove s'utilitza per crear un producte neutre, que després passa pel procés de tenir additius per fer-lo més saborós o fer-lo semblar més antic i suau premium, suposo que premium és sens dubte una bona paraula per aplicar aquí. I al final, sé que hi ha molts diners en joc, hi ha molts mitjans de vida en joc. I la gent només vol alguna cosa que puguin abocar a casa i gaudir. Creus que cal argumentar una mena de restriccions, o almenys que la necessitat de transparència al voltant dels additius és com protegir la identitat del tequila? No ho sé. Però crec que probablement seria una bona idea.

Rachel Tepper Paley  17:03

És una mica boig imaginar un futur on tingueu un tequila com tots els sabors de l'arc de Sant Martí com el que teniu amb vodka, com el tequila amb gust de cotó de sucre, saps, el tequila amb gust de Sherbert? Com és que ja ho sabeu, us heu de preguntar és el món al qual estem tendència, si ho sabeu, l'ús d'additius no està regulat ni divulgat. Crec que està ben dit. Vau contactar amb Grover i Scarlet Sanschagrin quan estaves gravant aquest article. Van dir que no volien comentar el consell del seu advocat. Quin creus que és el camí a seguir aquí?

Kara Newman  17:24

Treus un punt molt bo, hi ha un racó creixent del món del tequila anomenat cristalino. I bàsicament, és un tequila envellit que té el color filtrat, ja sabeu, per tant, cristal·lí, cristalino. I sovint s'endolceix amb atzavara. Però normalment es revela. Vull dir, aquesta és la descripció del producte. Es filtra, se sol endolcir. És el que és. És controvertit. No a tothom li encanta. Ja saps, no tothom ha de ser puristes del tequila. Però és una secció en creixement, i molta gent la gaudeix molt. I mentre sàpigues què és, estàs rebent, sens dubte no tinc cap objecció. Ja ho sabeu, es necessita de tot tipus. Tinc molt de respecte per la gent que produeix tequila. I és bo que hi hagi tanta varietat només dins d'aquesta categoria. Vull dir, tot, des de blanco, reposado, anejo, extra anejo. Vull dir, això és genial. Però, per exemple, no crec que l'anejo addicional s'hagi d'ampliar amb molt de color addicional i no se'n digui als consumidors. Això seria enganyós. Allà és on tinc problemes. No tinc cap problema amb l'existència o la comercialització de cristalino, tot i que molta gent pot estar en desacord. Està bé. Però m'agrada que sigui una opció més i si, com va dir ell, el tequila amb gust de cotó de sucre esdevé una realitat algun dia, no crec que faci cua per beure'l. Però respectaré amb molt de gust, defensaré el teu dret a gaudir-ne. Vull que sàpigues què estàs rebent. Bé, des que va sortir aquest article, no hi ha hagut res més a dir. Els sansagrins no diuen res. No els culpes. El CRT no diu res. I l'únic que realment estic escoltant sobre el terreny molts cops de tambor de la premsa dient que no escriu sobre tot el nostre tequila sense additius. I el camí a seguir... el que succeeixi després depèn realment de la quantitat de soroll que facin els consumidors. De manera similar al moviment orgànic o al moviment del benestar, si la gent diu que valora el tequila sense additius i pren decisions de compra en conseqüència, és probable que la indústria del tequila escolti.

Rachel Tepper Paley  20:14

Moltes gràcies per compartir les vostres idees sobre aquesta Kara. Agraeixo molt que estiguis aquí.

Kara Newman  20:18

Cap problema. Que bé parlar amb tu. Gràcies

Rachel Tepper Paley  20:25

El debat sobre els additius en el tequila afegeix una nova dimensió a la creixent popularitat de l'esperit i el que significa per als hàbits de consum habituals. Volem saber:  Et preocupen els additius i el tequila? Envieu-nos un correu electrònic a podcast@Wine Enthusiast.net i potser compartirem els vostres comentaris sobre el podcast. Ens encanta saber de vosaltres i agraïm el vostre suport. Si us plau, valoreu-nos i reviseu-nos allà on escolteu podcasts. Recordeu visitar-nos a Wineenthusiast.com per trobar contingut i productes que donen vida al vostre amor pel vi.