Close
Logo

Sobre Nosaltres

Cubanfoodla - Aquest Popular Vi Qualificacions I Comentaris, La Idea De Receptes Úniques, Informació Sobre Les Combinacions De Cobertura De Notícies I Guies Útils.

Cultura

Quan es van convertir els cellers en declaracions personals?

Tant si acabes de començar viatge del vi —comprar ampolles per tenir a mà per relaxar-se diàriament o per sopars amb els amics—o un col·leccionista acèrrim seguint religiosament el Wine Enthusiast Gràfic vintage per saber quan pots destapar aquest emmagatzematge de 20 anys, saber emmagatzemar correctament el teu vi és fonamental per al teu gaudi. En aquest episodi del podcast Wine Enthusiast, la nostra vicepresidenta de continguts, Dara P. Kapoor, i el nostre director d'ingressos i educació, Marshall Tilden III, exploren el enemics del vi , el Fonaments de l'emmagatzematge del vi , i com han evolucionat les tendències.



També descobrim algunes coses:

  • Què diu sobre ells el magatzem de vins d'algú
  • Les sol·licituds de celler personalitzades més cares que l'equip de Marshall hagi rebut mai
  • Si a un li agrada Caymus, li encantarà mestre
  • On a Marshall li agradaria més portar el seu coixí

A diferència d'altres begudes, el vi evoluciona amb el temps, fent que les condicions d'emmagatzematge siguin crítiques per a la seva qualitat. Però el vi també és art, del tipus que hauríeu de sentir orgullós per mostrar als altres, tant si la vostra col·lecció es troba al vostre menjador com en una situació subterrània només per invitació. Hi ha una solució d'emmagatzematge per a tothom i per a tots els pressupostos. Per saber què és el que et convé, poseu-vos en contacte amb nosaltres avui !

  Logotip d'Apple Podcast
  Logotip de Google Podcast

Dissenya el celler dels teus somnis!

Tant si teniu uns quants estoigs com uns quants milers d'ampolles, el nostre equip de consultors professionals d'emmagatzematge de vi us pot ajudar.



Contacteu amb nosaltres avui

Transcripció de l'episodi

Les transcripcions es generen mitjançant una combinació de programari de reconeixement de veu i transcriptors humans, i poden contenir errors. Si us plau, comproveu l'àudio corresponent abans de citar.

Ponents: Dara P. Kapoor, Marshall Tilden III, DWS, CSW

Dara P. Kapoor 00:08

Hola i benvinguts al podcast Wine Enthusiast, la vostra porció de cultura de les begudes i les persones que la condueixen. Sóc Dara Kapoor, cap de contingut aquí a Wine Enthusiast. I avui parlo amb Marshall Tilden, el nostre director d'ingressos i educació sobre cellers, des de les més escandaloses fins a les solucions assequibles i pràctiques. També vam explorar com és diferent un celler d'un refrigerador i com saber exactament què necessiteu. Hola, sóc Dara Kapoor, vicepresidenta de contingut de Wine Enthusiast i estic assegut aquí amb Marshall Tilden, el tercer, que és el nostre director d'ingressos i oficial d'educació; dos títols principals són un gran problema. I avui parlem perquè vull aprendre més sobre els cellers. Vaig començar a Wine Enthusiast fa uns dos anys i mig. Sóc relativament nou, un bebè al món del vi, si voleu, i tinc algunes preguntes. Tinc la certificació WSET de nivell dos, moltes gràcies al meu entrenador aquí.

01:12

Però hi ha moltes coses que fem a Wine Enthusiast que crec que des del punt de vista del consumidor general o del client, especialment per als nous clients, hi ha algunes preguntes que crec que podem aclarir sobre qui necessita un celler. Com escolliu un celler, i vaig pensar que passaríem l'estona aquest divendres, prendrem una ampolla i parlaríem del que millor fem aquí.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 01:32

Sí, crec que probablement hem tingut aquesta conversa fora de l'aire diverses vegades. Però sí, entrem en el fons. Sí, és un tema tan important i per tantes raons, i és un tema divertit. Si comencem per primer, el Wine Enthusiast és divendres, i jo mateix ho vaig obrir amb un braç. Així que demano disculpes per les bromes d'avui. Estic intentant mantenir-me al dia amb el meu fill i el meu nebot a les pistes del tauler no van sortir tan bé. Així doncs, aquí tenim una finca Dominus 2020, un vi que hem tingut a través de Wine Express, diferents anyades que fan sobretot Napa. Aquest és el seu Sonoma. Oh, no, ho sento. Es tracta d'un Napa 20 (2019 va ser un Sonoma), així que tot això és fruit de Napa. 20 és una època interessant, la gent té algunes connotacions, ja ho sabeu, a causa del fum dels focs i tenia massa contaminació de fum. He tingut molts anys 20 que són fabulosos. I he tingut uns 20 anys no tan grans. Et deixaré ser el jutge d'aquest. Salutacions. Salutacions.

Dara P. Kapoor 02:38

Aquestes són les vibracions dels divendres. Sí. Oh, sí. Ha passat una setmana i en surto de seguida.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 02:46

Vaig a, ja ho saps, deixaré sortir el gat de la bossa sobre el teu amor per Caymus.

Dara P. Kapoor 02:54

I, per tant, realment necessito posar una exempció de responsabilitat quan hagi acabat amb això.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 02:58

Però sí que vull portar alguna cosa que tu saps, que la gent no sap. Dret? Doncs no ho sé. No només no ho saps. No està disponible. I és un vi fresc. És un llenç de molt bona qualitat que s'ha tornat molt ric, ja saps, fruita molt densa. Bonic. Déu meu. Bona integració. Sí. I és com, ja ho sabeu, una fracció del preu.

Dara P. Kapoor 03:20

Normalment, a Wine Enthusiast, escupirem, però avui és divendres. Crec que podria prendre uns glops més. Bé, anem a parlar de cellers. Pregunta bàsica, rudimentària, de vegades fem servir el terme celler i nevera i nevera de manera intercanviable. Pots explicar les diferències entre tots aquests termes?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 03:54

Així que hi ha diferències. I realment es redueix a la protecció contra els cinc grans enemics del vi. I aquesta és la diferència de tot tipus de nivells d'emmagatzematge del vent, correcte, bo, millor millor. I a mesura que vas pujant d'escala, perquè tens la temperatura com a primer enemic la humitat, la llum, la vibració i les olors. El vi odia tot això per a l'emmagatzematge a llarg termini. Així, quan només tens una nevera o una nevera per a vi, realment estàs rebent protecció contra la fugida de la temperatura en el moment adequat. Exacte que la majoria de la gent està bé. Tens ampolles a les que t'enganxes uns mesos a l'any el tens a la teva cuina, el vols treure a la temperatura adequada. Aquestes neveres típiques de vi no protegeixen de la humitat. Pot ser que tinguin una mica de protecció UV, que la vibració no sigui terrible i probablement no tinguin un filtre o alguna cosa que mantingui l'aire net per ajudar amb les olors. Dret. Així que si tens la teva nevera de vi a la cuina, sí, i estàs cuinant all i ceba, obriu aquesta porta per agafar una ampolla. Aquestes olors d'all i ceba van a la nevera i durant períodes de temps més llargs poden afectar el vi. Els cellers, ja sigui una unitat independent o una habitació amb temperatura controlada, protegeixen de tots els enemics del vi. Per tant, tens manteniment o control de la humitat, tens compressors de vibracions més baixes, de manera que no tremolen, tens protecció contra les olors i tens més protecció contra la llum UV en aquestes portes de vidre. Oh, sí. Com aquelles parets de vidre, oi? Els baller, exactament, així que tenen protecció UV. Així que realment la diferència és que una nevera de vi només protegeix de la temperatura o manté la temperatura adequada. Els cellers tenen en compte tots els enemics del vi.

Dara P. Kapoor 05:39

D'acord, si vaig a invertir en un sistema de refrigeració personalitzat molt sofisticat, així que tinc una sala de vins que és millor, si voleu, com si la veritable fantasia no destrueixi la meva casa. Quant de temps hauria d'estar recollint vi com, què sóc? Estic guardant durant 20 anys? I emmagatzemant durant 10 anys? Quant de temps: 100 anys?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 06:05

Per tant, vull dir, puc respondre això de 20 maneres diferents. La resposta fàcil és que depèn. I el motiu pel qual depèn és que cadascú és diferent. La majoria del vi no està destinat a envellir, la majoria del vi que es produeix està destinat al consum. És com si m'oblidés de la xifra... cinc 5% dels vins El 10% dels vins del món estan destinats a envellir. Ara normalment són coses que estem gaudint, com si aquest vi envellirà molt bé, tot i que beure molt bé fora de la caixa, oi? Així doncs, el vi pot envellir, cinc anys, 10 anys, 50 anys, depenent de quin sigui el vi, la pregunta es converteix llavors, el vas a gaudir? Vas a gaudir d'aquest vi d'aquí a 10 o 15 anys, quan l'alcohol es vagi a foc lent i els tanins s'estovin? I aquesta fruita passa de fresca i vibrant a seca, i comencen a sortir aquestes notes terroses? Per això tinc un celler. I per això m'apassiona tant emmagatzemar el vi. I és important. Així que per respondre a la teva pregunta, si tens aquest vi a la teva habitació durant sis mesos o un any, què passa quan no està a la temperatura adequada és que està accelerant el procés d'envelliment, oi? Així que si aquest vi podria envellir entre cinc i deu anys, que crec que podria en 70-72 graus, arribarà en sis mesos a un any. Just, oi? Així que no necessàriament esteu cuinant el vostre vi, sinó que esteu accelerant el procés d'envelliment i es desenvoluparà més ràpidament a una temperatura més càlida. I aleshores el problema esdevé que el vi arriba a un nivell, arriba al seu màxim, correcte, i es manté en aquest pic durant un temps, es manté en aquesta finestra de beure realment òptima. Quan puja ràpid. Es cau ràpid. I així la teva finestra per beure és molt petita. I si t'ho perds, tens una ampolla de vinagre molt maca a la teva bonica sala de vins que coneixes.

Dara P. Kapoor 07:55

Sí, ja ho saps, això em porta a la meva següent pregunta, quants consumidors tenen tota la informació que fas? I, segons la teva opinió, alguns d'ells estan instal·lant aquests sistemes perquè semblen genials, perquè molts d'ells són magnífics. . I no et puc dir que sabria com envellir una cosa durant 20 anys i quan treure-la i quan gaudir-la. Però us puc dir que alguns d'aquests dissenys, especialment com la tendència sota les escales, són tan bonics. És una obra d'art per a mi, així que només voldria que gaudeixin de l'art del vi i de la seva bellesa. Sí. Sabeu realment quina és la intenció dels consumidors quan esteu construint aquests sistemes? I no importa?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 08:35

Sí, grans preguntes. I amb tota honestedat, és com, alguns ho fan, altres no. I alguns han tingut aquesta experiència decebedora. I per això han tornat a la unitat de refrigeració. Aleshores i per això i per això el nostre equip fem el que fem, oi? Quan un client truca i diu 'Hey, he de baixar, vaig a construir una sala de vins'. Primera pregunta de qualsevol de les nostres botigues de vins, la boca dels consultors és genial. Com penseu refredar aquesta habitació? Dret? Anirem construint? Com que la primera i principal pregunta és la refrigeració, per assegurar-se que el consumidor, el col·leccionista, entén que sense un sistema o una habitació de temperatura controlada adequadament, arriscareu tot aquell vi tan bonic que esteu emmagatzemant? Dret? Alguns no els importa. Alguns només volen l'estètica. Només volen aquells expositors. Així que tot està bé. Però la nostra feina és educar a tots els clients que truquen i diguin que assegurem-nos que si teniu aquestes ampolles antigues de Mouton, sí, aquestes ampolles antigues de Silver Oak o aquestes ampolles velles, sigui el que estiguin recollint, oi? Que envelliran correctament com t'agradaria. Així que d'aquí a 10 anys, no només esteu obrint una etiqueta de vi cuinat realment elegant, sinó que teniu aquest vi que ha evolucionat fins a on se suposa que ha d'envellir de la manera adequada. Per tant, quants són conscients, penso més del que saps, penso més del que penses. I crec que molt és perquè han tingut una experiència, així que puc compartir la meva. Així que abans de treballar a Wine Enthusiast, que és que estic aquí des del 2005. La meva primera petita nevera de vi de 16 ampolles, una nevera de vi refrigerada per compressor, no un celler, un noi petit. I tenia una ampolla de Barolo que estava guardant per a una ocasió especial i vam sortir als meus pares per un dels seus grans aniversaris. I el vaig mantenir durant cinc o sis anys, en aquest petit celler, i no podia esperar per obrir-lo, oi? Com que el tinc durant cinc o sis anys, serà deliciós. I el vaig obrir. I quan vaig obrir vaig poder sentir que el suro estava una mica sec. Jo estava com, d'acord, a veure què passa. I es va disparar, el suro es va assecar, l'aire li va arribar. I estava completament desaparegut. Es va oxidar. I va ser el més decebedor. Gairebé estic plorant, pensant que va ser tan decebedor. Va ser terrible. Va ser terrible. La sensació decebedora. Sí. I recordo haver pensat que no voldria tenir-ho mai més. Dret? I així vaig descobrir, vaig buscar maneres, com puc introduir la humitat al meu celler. I ja saps, pots posar-te com una esponja mullada i posar-la com un petit tupper. Però hi ha maneres d'improvisar, oi. I només, saps, em vaig dir a mi mateix, que una vegada que pogués aconseguir una col·lecció, volia assegurar-me que realment la guardava correctament per a aquells que volia envellir. I això és el que us recomano que tingui, ja ho sabeu, el nostre equip recomana que no us penseu en tota la vostra col·lecció, perquè la majoria de la vostra col·lecció, probablement beureu d'aquí a sis mesos o un any, ho farà. estar bé. Però, què passa amb aquelles una o dues ampolles que teniu previst envellir durant cinc o 10 anys? Perquè aquests són els que necessiten la millor protecció. I aquests són els que heu de pensar quan penseu en les vostres opcions d'emmagatzematge de vi.

Dara P. Kapoor 11:47

I què passa si intercanvies vi i el reculles?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 11:50

Vull dir, per descomptat, pel que fa a la inversió, sí, vull dir, quan tens un si estàs venent el teu vi, estàs venent models i en tens imatges i vídeos en un entorn de temperatura controlada adequadament en un celler, Esteu afegint valor, obteniu un dòlar superior per això, ja ho sabeu, en lloc d'estar assegut allà, ja ho sabeu, fa una gran diferència. La gent ho sap.

Dara P. Kapoor 12:08

Per tant, si un client està interessat a explorar les seves opcions i no sap per on començar, només cal que em dirigiu pel procés de, vull anar a Wine Enthusiast. Necessito una solució d'emmagatzematge de vi. Vull que es controli la temperatura. Estic pensant que vull alguna cosa més dissenyada. Quin és aquest procés? Què fa el consumidor?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 12:33

Així que la primera pregunta, fan exactament això, oi? Miren el nostre catàleg, busquen en línia i diuen, ja saps, tinc moltes ampolles que necessito emmagatzemar. Deixa'm saber-ho, descobreix què necessitem aquí. I així, ja saps, la primera pregunta que sempre et preguntarà quantes ampolles tens, oi? Quina és la vostra col·lecció: 20 ampolles per 50 ampolles, 500 ampolles, perquè sempre voleu obtenir una solució d'emmagatzematge que sigui una mica més gran que la que teniu. Com que sempre superaràs, tens el que tinguis, és si aconsegueixes un celler de 50 ampolles, en algun moment tindreu un celler de 100 ampolles, tindreu 10 ampolles a sobre del celler, tindreu 30 ampolles assegudes. al seu costat, sempre superes qualsevol celler, de manera que vols obtenir alguna cosa que probablement sigui entre un 20 i un 50% més del que és el teu emmagatzematge actual. Llavors, has descobert la teva capacitat, tens pensada una habitació? Estàs pensant en construir un celler i, si ho fas, volem parlar de tot el que hi ha. Aquest serà un projecte de construcció que haureu de construir una habitació amb un determinat tipus de material, un cert tipus d'aïllament, necessitarem barreres de vapor, haurem de construir el correcte espai de la unitat de refrigeració i tenir un tall. Així que ja saps. Estàs preparat per a un projecte de construcció si vas a construir alguna cosa a casa teva, oi? apaga la gent de vegades i però de vegades és exactament el que volen. Tenen tot el seu soterrani que volen agafar-hi un racó per construir un celler, fantàstic que normalment per unes 500 ampolles o més és on comença a entretenir que perquè la veritat és que els costos són prohibitius, dissenyant bastidors, sistema de refrigeració del celler, la construcció, la instal·lació, tot aquest tipus de coses. Ja saps que no és barat fer-ho, especialment en aquests dies, amb el cost dels materials i la mà d'obra és el que és. Per tant, si mireu el cost per ampolla, coneixereu entre 20 i 30 dòlars gairebé com a mínim per construir un celler a casa vostra. Per tant, només volem tenir aquesta conversa i assegurar-nos que la gent estigui al corrent abans de baixar per un forat de conill.

Dara P. Kapoor 14:30

Així que realment els estàs donant el que realment haurien de saber i no aprofitar el que no saben.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 14:36

Sí. L'altra raó és que si teniu uns quants centenars d'ampolles, entre 200 i 400 ampolles, hi ha una gran quantitat de botigues de nevera de celler. Autònom, ho dèiem. Armaris de vi independents, però és un bon descriptor, oi? Es tracta d'un armari, un armari de vi amb temperatura controlada que mostrarà el vostre vi com el VW que estem mirant aquí, oi? Això protegirà el vostre vi sense fissures. Llavors, però és un procés fàcil, oi? Has descobert la teva capacitat, 400 ampolles, necessites un parell d'unitats, queden precioses. Entren a casa, la porten i en un dia acabes. Construir un celler és un projecte. Ara, és una habitació de casa teva, és una sensació d'orgull, és una sensació de plaer. És una zona d'entreteniment, tot aquest tipus de coses. Per tant, només volem establir, d'acord, aquí teniu el que farà l'opció A tot això i quantes ampolles podeu emmagatzemar. Però aquí teniu l'opció B, que pot costar una mica menys, us ofereix un entorn d'emmagatzematge similar, si no igual, per al vostre vi. I per cert, ja ho sabeu, trigarà un dia, no tres mesos. Així que aquest és realment el propòsit. I després entrem en el fons, quina és la col·lecció? Quant de temps necessites per guardar els teus vins? Som Quina és la vostra situació elèctrica, oi, especialment per a un sistema de refrigeració d'un celler, potser es connectarà a la presa de corrent. Així, doncs, els nostres consultors de botigues de vins no només estan mirant quin gabinet té sentit. Han de saber dissenyar, així que treballen de disseny, han de saber HVAC, heu de saber refrigeració, fins a quin punt aniran els conductes? On és l'electricitat? Dret? On són les línies d'aspiració, on anirà la línia de líquid. Per tant, hi ha molts detalls que passaran tant amb el client com amb els clients. En general, un col·leccionista té contractistes i constructors i sistemes de climatització propis amb els quals es reuniran en conferències per assegurar-se que els plànols, els plànols arquitectònics que estan mirant, ja ho sabeu, coincideixen amb el que volem fer. aquella secció de celler. Així que és tècnic.

Dara P. Kapoor 16:46

I tot això és gratis? El consell, ho reps?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 16:49

Segur que sí.

Dara P. Kapoor 16:51

Així que només puc trucar a Wine Enthusiast, o anar al lloc web, puc trobar una manera de contactar amb aquests representants?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 16:58

Hauria de ser la cosa més fàcil que hagis fet a la teva vida. Si no és així, no estem fent la nostra feina.

Dara P. Kapoor 17:04

Ho comprovaré. Sí, sí, exactament.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 17:07

Però sí, així que la teva, la teva La consulta és gratuïta. Una vegada que entrem en el disseny, i després hi ha revisions i coses com aquestes, llavors hi ha, ja saps, hi ha certs càrrecs que s'ofereixen per això, però són sincers, és més només per pagar el temps que passa. treball de disseny, oi. Però per obtenir la consulta, vull dir, m'imagino que no tothom sap realment el que necessita o entén el que necessita. Així, podeu mantenir aquesta conversa gratuïta amb algú 30 minuts per hora, per molt que trigui a ser educat sobre el que necessita. Aquesta és la nostra feina. Vull dir, realment és la nostra feina. I la gent ho farà, ja ho saps, de vegades durant anys, oi? Com, eh, em mudaré de casa meva en el proper any o dos. I, ja saps, acabo de veure aquesta casa a Zillow. I sembla que hi podria posar un celler, comencem el procés de disseny. Vull dir, necessitem algunes dimensions, necessites informació bàsica per iniciar el procés. Però sí, això és el que fem. Volem, volem educar i volem ajudar la gent a emocionar-se, oi? Aquí és on asseiem, ningú necessita realment un celler. Així que no és una necessitat, això és un luxe. I, i hauria de ser divertit. I hauria de ser educatiu, i hauria de ser algú que gaudeixi de tota l'experiència de principi a fi. I això és realment el que intentem fer.

Dara P. Kapoor 18:17

Vull dir, sóc parcial perquè treballo aquí. Però crec que això és el que feu tots. Treballo pel costat dels mitjans. I treballo amb l'equip de Marshall cada dia més. Així que rebo l'educació, estic aprenent com fan vendes. I només sé que treballar amb tu, el simpàtic que ets a l'hora d'explicar coses, el temps que trigares a explicar les coses i després la passió que tens, és contagiós. Això és una cosa genial del vi, oi? Només reuneix gent de tot tipus. I encara podem gaudir d'alguna cosa per diferents motius.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 18:46

Sí, tens molta raó. I gràcies i ho agraeixo i és passió la que em porta que la meva dona, que saps, em vulgui matar de vegades perquè és feina, però d'altres vegades també s'acosta a ella quan de sobte pren un got i és com oh, això és genial. Què es? I llavors oh, els ulls s'obren, oi? Tot s'anima una mica bé. Ho comparo amb el golf en molts aspectes del que acabes de dir, perquè podem estar en nivells completament diferents del nostre coneixement i com és el nostre agraïment, però tu i jo encara podem seure aquí i gaudir d'aquesta ampolla de vi igual que igual que quan vas a jugar al golf. Vaig a jugar-hi Rob. Ell em mata. Quan en Rob i jo sortim ens ho passem molt bé tot i que em guanya per 15 cops perquè podem jugar al mateix joc junts i apreciar el mateix joc junts i gaudir de la companyia dels altres fins i tot a diferents nivells. Això és exactament el que estem intentant fer aquí per assegurar-nos que les vostres col·leccions siguin tan agradables com sigui possible. No importa quina sigui la teva necessitat. Hem de gaudir del que estem fent bé o del que estem fent.

Dara P. Kapoor 20:01

Així que ara entrarem en més coses divertides. En la meva humil opinió. Has dit que fas això des del 2005? Sí. Com han canviat les tendències dels cellers durant aquest període de temps?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 20:45

Quan vam començar, l'emmagatzematge era... els cellers eren preciosos, sí, però la capacitat era el rei: quantes ampolles podríeu emmagatzemar? Era capacitat. I en algun lloc potser fa una dècada aproximadament, potser una mica menys, de sobte... Sempre hi havia prestatges de presentació, opcions, oi, sempre es podia posar una prestatgeria fora d'un dels armaris per quedar bé. Però a dins, no els importaven molt les etiquetes, volien posar-hi les ampolles. Els prestatges d'exhibició no es van vendre perquè era com: Oh, vas posar un prestatge, l'ampolla s'inclinarà cap amunt, hi perdràs una caixa d'emmagatzematge, oblida't, no ho necessito. I de sobte, aquesta etiqueta cap endavant, aquest tipus de vista de l'etiqueta van començar a sortir. I ja sabeu, hi ha aquests bastidors VintageView i després el prestatge de la pantalla va començar a guanyar una mica de tracció. I, ja sabeu, dono crèdit a Adam Strum, cofundador de Wine Enthusiast, que va posar un dit en això i va dir: hem de fer alguna cosa amb això. Ell és com aquesta és la tendència i això està passant. I d'aquí va néixer VinoView. I, de sobte, la gent va voler mostrar les seves exhibicions. Volien mostrar les seves etiquetes, volien mostrar les seves etiquetes, volien aquells expositors amb aquelles parets de vidre. I realment no ha canviat des que vull dir, això és com vau dir el vostre nou desig d'utilitzar-lo. És el que has vist des que ets aquí, oi? I la gent vol veure la seva etiqueta. I crec que moltes d'aquestes etiquetes també han recorregut un llarg camí. Els cellers estan posant més en els seus envasos i en la seva exposició. I a propòsit correcte, és una obra d'art i de vegades fins i tot tenen col·laboracions d'artistes. Hi havia una tendència de temperatura múltiple quan vaig començar, on les unitats serien el servei de vi negre a la part superior, l'emmagatzematge al mig i el servei de vi blanc a la part inferior. Dret. I encara s'utilitza de vegades per a comercials, però realment s'està movent cada cop més cap a l'envelliment, fins i tot en zones duals... totes les botigues de vins a la mateixa temperatura, vi negre, xampany, porto, sigui el que sigui de 55 graus 53 a 57 graus. L'únic que necessiteu per a la zona dual és el servei perquè els vins blancs es serveixen més freds que els negres. Per tant, si envelleix vi i emmagatzemeu durant molt de temps, tot és una sola zona, una temperatura. La tendència a allunyar-se de les zones múltiples, les zones duals encara hi són, perquè sobretot si el tens a la cuina i al menjador i vols vi blanc blanc a punt per treure per servir, té sentit. La zona dual és genial. Però la majoria de vegades el que veurem són solucions d'emmagatzematge múltiple en una llar. Per exemple, a la planta baixa és el que estan envellint. Això són els col·leccionables. A dalt és el que beuen en els propers mesos.

Dara P. Kapoor 24:29

Una altra pregunta sobre aquestes tendències, creus que també reflecteixen les tendències de la indústria vitivinícola de l'època? Sé que Adam ha estat fantàstic en educar-nos, ja sabeu per què Wine Enthusiast fins i tot va començar com a empresa quan ho va fer el 1979, el vi no era tan popular com avui, tampoc era tan accessible. Així que quan em dius aquestes coses, té sentit. D'acord, es tractava de la funcionalitat. Ara, crec que anys després, és un símbol d'estatus. Així que no només hi ha col·laboracions artístiques en segells. Però, quina part d'això és una resposta a la tendència dels consumidors que volen lluir?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 25:09

És un punt molt bo. La resposta és sí. Crec que té a veure amb què, ja saps, les tendències del sector. I fins al vostre punt, un dels més grans que em vaig oblidar d'esmentar va ser el celler de vi tancat a la sala d'estar. Dret? Sí. Ho veus tot el temps. I aquests no són per a cellers amb Photoshop. Algú té, a la seva sala d'estar a la paret del darrere, hi ha expositors, aquesta gran porta tancada de vidre amb les grans portes franceses. I és una gran tendència ara mateix, per aquest motiu exacte la gent us vol mostrar. Volen mostrar la seva col·lecció. Altres volen apropar la gent a la seva passió, els vins formen part de la seva vida. I quan s'asseuen a sopar o abans de sopar i s'asseuen al sofà, obren una ampolla de vi. I és la seva manera, ja ho sabeu, de sentir que estan constantment instal·lats en la cultura del vi.

Dara P. Kapoor 26:06

Estic segur que durant els teus anys fent això, has treballat per a celebritats. Podrien ser celebritats de la indústria, podrien ser celebritats de Hollywood, celebritats de l'esport... Només digueu-nos, per a tots els voyeurs que hi ha, quines són algunes de les funcions més boges i cares que la gent ha demanat?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 26:32

El que és realment interessant, és que normalment no són les celebritats i les estrelles les que volen les característiques més boges. Siguem sincers, sabem que la gent de finances guanya un parell de dòlars, autèntics titans de la indústria, tenen un parell de dòlars per tirar. Per tant, aquests solen ser els que fan tot, el tipus de proxeneta del meu celler. Pel que fa al tema de les celebritats, i la majoria d'ells realment no volen ser compartits, però només podem dir que un dels presentadors de programes de ràdio i televisió més estimats, ja ho sabeu, que viu a Nova York , va tenir l'amabilitat de deixar-nos fer el seu celler. I un dels boxejadors icones cinematogràfics del nostre temps també és client. Crec que la veritat és que, de totes les preguntes boges en els dissenys bojos, són aquestes persones les que són molt apassionades per les seves llars, més que el vi. I el que vull dir amb això és que un dels meus clients tenia un celler dissenyat i no beu vi, però la seva casa per qui era, i per l'entreteniment que feia, la seva casa necessitava un celler. I era un dels més cars. Li agradava entretenir, li encantava rebre gent a casa seva i lluir. Tenia tant orgull de casa seva que volia que cada centímetre d'aquell celler fos perfecte. I és i és una cosa que hem anat, gravat i gravat i que podeu veure al nostre lloc web, i té una paret de vidre que cobreix tota la façana. Ara normalment fem servir vidre de mitja polzada de gruix. El vidre no aïlla bé. Per tant, cal augmentar la mida de les unitats de refrigeració. I hi ha valors i equacions que fem, però ell volia un vidre de tres quarts de polzada. Vaig dir bé, només guanyaràs com, ja saps, la meitat d'un valor R. No afegirà gaire valor d'aïllament. Va dir, no importa, semblarà més ric, semblarà més gruixut i es veurà millor al meu celler. Així que sí, vaig dir bé, vaig dir que serà molt difícil entrar aquí perquè el vidre és pesat. Ell va, no et preocupis, tinc gent que pot. Volia un sostre de panells elevats construïts amb fusta específica... el detall que tenia en cada cosa era sorprenent. I va gastar-ho, però això és el que volia.

Dara P. Kapoor 26:34

Què és el màxim que algú ha gastat en un celler? Com poden pujar aquests preus?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 29:24

Hem arribat a prop del mig milió al celler, que és per a algú com aquest. I de moment la seva col·lecció ha crescut i de fet ha començat a beure vi des que va aconseguir el seu celler. Però quan tens una col·lecció que podria ser de 3 milions, 5 milions, 10 milions, quan mires un percentatge...   És com quan tens una EuroCave de 4.000, 5.000 dòlars i hi tens vi per valor de 20.000-40.000 dòlars, el l'equació és una mica el mateix. Un celler de 2.000 a 3.000 ampolles per prop de mig milió de dòlars quan tens un vi per valor de 10 milions de dòlars. Que aquesta equació encara funciona per què funciona a la llar i per què és tan important per a aquesta col·lecció en particular, sobretot si estan invertint i després la venen. I per a aquells que no ho sàpiguen, EuroCave és  és el celler de vins més important que es fa a França. Fet a mà. Han existit des de 1976. Wine Enthusiast és el seu distribuïdor exclusiu aquí als Estats Units. I té en compte tots els enemics del vi. Té manteniment de la humitat, té la vibració més baixa, té la millor protecció UV, té filtre de carbó. Així, quan parlem d'autèntics cellers que són armaris, EuroCave és realment la creme de la creme.

Dara P. Kapoor 29:50

És bo saber-ho per quan tingui ingressos disponibles.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 30:50

Sí, bé, puges per la cadena del celler, com qualsevol altra cosa. Comenceu amb un petit i després aneu cap amunt i, després, el següent que sàpigues, ho faràs a la planta baixa.

Dara P. Kapoor 31:04

El meu primer pas ha estat aquest sota el taulell de la nevera Wine Enthusiast [Prestige]. I ara estic pensant què passa?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 31:16

És una nevera de porta d'entrada. És com qualsevol altra cosa. Tornant al golf, tens el teu primer joc de pals i estàs com si, bé, està bé. Et quedes amb ells per sempre. Però també et vas atrapar amb aquest error? Estàs com, necessito un millor conductor. Necessito un putter millor i també clubs nous. Els teus gustos es tornen més sofisticats. I la teva experiència també.

Dara P. Kapoor 31:56

Què pots dir d'una persona segons com emmagatzema el vi?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 32:06

Hi ha tres tipus diferents de col·leccionistes. Hi ha el col·leccionista de nivell d'entrada com tu: li encanta el vi, li encanta l'experiència, li agrada beure i només necessita alguna cosa per emmagatzemar aquestes 20-40 ampolles a la temperatura adequada. Un cop tingueu aquest petit celler, us donarà una mica d'orgull, com ara, ei, acabo de millorar el meu joc, tinc un celler. Has arribat al següent nivell en comparació amb tothom amb un bastidor de 8 ampolles a la cuina. I perquè aquest bevedor de vi de nivell d'entrada per a mi, és el que comença a difondre la veu, ei, nois, això és divertit. I quan poses aquest vi al celler, canvia l'experiència en general, quan el tens a la temperatura adequada i el treus a la temperatura adequada perquè sí que marca la diferència. La temperatura de servir marca la diferència. La temperatura ambient no és de 70 a 75 graus. Quan la gent diu que el vi negre s'ha de servir a temperatura ambient, aquesta no és la temperatura ambient adequada. La temperatura ambient és de 60-65 graus. Així, quan la gent té el prestatge a la cuina, i fa 75 graus, i el treuen i el serveixen, fa massa calor. I és per això que aquests vins poden tenir un gust molt alt en alcohol. L'alcohol surt més quan el vi és calent. A continuació, teniu l'entusiasta o el col·leccionista. Aquestes persones tenen entre 500 i 1000 ampolles, podrien ser un grapat d'armaris, podrien ser una petita sala de vins, podrien ser sota les escales. I ara tenen una col·lecció on tenen un grapat d'ampolles, potser fins i tot la meitat de la seva col·lecció, que envelleixen amb una finalitat. Estan emmagatzemant per a una ocasió, potser n'estan emmagatzemant per vendre, potser s'estan incursionant, ja ho saps, amb un propòsit d'inversió per a alguns dels seus vins. Es preocupen pel seu celler des del punt de vista de la protecció, però no necessiten que sigui un gran espectacle, venedor d'aparador. Així que aquestes són persones que tenen com, ja saps, el celler de 1000 ampolles al soterrani. Crec que cau en això. Tinc un EuroCave i en tinc un altre petit a la cuina. Probablement tinc 250.300 ampolles, la majoria de les quals estic obrint i passant, però si en tinc, ja sabeu 25-30 ampolles que espero obrir amb els meus fills. Cadascun té un prestatge a la meva EuroCave. Així que aquests són alguns objectes de col·lecció que tinc. I aquest és el següent nivell de col·leccionista. I aquesta gent és la gent que va a Napa, la gent que fa els seus viatges vinícoles, que s'uneix als clubs del vi, que volen portar aquesta cultura del vi a casa seva, oi. I després tens l'espectacle. Tens la persona que realment vol mostrar i mostrar no només els seus vins, sinó també el seu celler. Volen aquesta paret de vidre, volen mostrar com de fresc és el seu celler perquè la seva casa és aquesta mena de casa. I Déu beneeixi. Dret? La gent tindrà, ja ho sabeu, el celler al costat de la pista de tennis coberta i la sala de mitjans al costat. Encara podrien ser l'edat i el propòsit d'inversió i tot això. Però potser no ho siguin. Podrien tenir aquest celler a casa perquè la casa necessita aquest tipus de celler. I llavors això es relaciona amb què més s'interessen, quines altres aficions tenen? Perquè la majoria de vegades, trobareu aquestes aficions dins del celler o fora del celler. samarretes autografiades signades. I samarretes de futbol i, ja saps, records d'estrelles de cinema i coses. Així que ara prenen les seves aficions i les entrellacen dins d'aquest celler. I això forma part d'això.

Dara P. Kapoor 37:12

El vi és el teixit de la vida, el teixit de casa teva.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 37:19

En aquest punt esdevé una qüestió de mitjans i d'espai. I això és part del que fem, part d'aquesta consulta. On de la casa va això? I què busques fer? I aquestes preguntes les farem. Vols lluir tot el teu vi? O només busques un celler funcional i un lloc on emmagatzemar-lo a la temperatura adequada? I així intentem mesurar on es troben aquests clients des del principi, així sabem quina direcció els hem de portar en el seu viatge al celler.

Dara P. Kapoor 37:59

Una última pregunta per divertir-se. A quina col·lecció estaries disposat a perdre l'altre braç per accedir-hi?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 38:10

Vull entrar al soterrani de la RDC. Domaine de la Romanée-Conti a Borgonya és el més car i, sens dubte, el millor de Borgonya produït al món. I no he estat mai, he sentit històries, he sentit rumors que el celler té relíquies que es remunten al segle XIX quan els agradava, ja ho sabeu, començar a produir a Borgonya. I vull dir, he tastat un dels seus vins una vegada i com si es tractés de genolls, oi? No pots creure com un vi pot tenir aquest gust. Per tant, no és un venedor personal, però si pogués, ja saps, portar un coixí i una manta allà per un parell de dies, estaria bé.

Dara P. Kapoor 39:10

I hi ha alguna celebritat o algú a la col·lecció de la indústria que tinguis curiositat per veure?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 39:14

LeBron ha de tenir algun celler. Com suposaria amb el que està fent, i Déu el beneeixi per ser un gran ambaixador del vi en aquests moments, ell realment està gaudint. Ho està posant allà de moltes maneres diferents. Sí, m'encantaria entrar al seu celler amb ell.

Dara P. Kapoor 39:17

Alguna cosa més voleu dir abans que tanquem?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 39:18

Una cosa amb la qual em deixaré és que el vi evoluciona. És una línia cursi, però m'encanta, aquella línia de Sideways que diu Virginia Madsen, ja saps per què li encanta el vi, perquè sempre està en evolució i té un gust diferent. Ja sabeu, qualsevol dia que l'obrireu, demà tindrà un gust diferent i d'aquí a un any. I per això, per a mi, m'apassiona tant el vi i l'emmagatzematge del vi. M'encanta el viatge. M'encanta l'evolució. M'encanta tenir una ampolla d'això ara i una ampolla en un any i com ha canviat i en què és diferent? I no hi ha res més que faci això. No hi ha res com el vi que provoqui aquesta emoció. No hi ha res com tenir l'entorn adequat per a l'emmagatzematge per millorar realment aquesta experiència. I si no estem vivint la nostra millor vida amb les nostres experiències, què estem fent?

Dara P. Kapoor 41:21

Això és bonic, home. L'excava. Moltes gràcies, Marshall. Això ha estat genial. Salutacions. Sí. Salutacions. Que passeu un bon cap de setmana, tots. Gràcies.