Close
Logo

Sobre Nosaltres

Cubanfoodla - Aquest Popular Vi Qualificacions I Comentaris, La Idea De Receptes Úniques, Informació Sobre Les Combinacions De Cobertura De Notícies I Guies Útils.

Cultura

Per què el vi taronja de sobte és a tot arreu?

Tot i que vi taronja ha existit durant segles, segueix sent una mica un enigma per a molts bevedors. Aleshores, què és aquest vi amb to i com es produeix? I per què hem estat veient-ne cada cop més apareixent als menús de restaurants i bars durant els últims anys?



Em vaig asseure amb la Doreen Winkler per esbrinar-ho. Winkler és sommelier, expert en vins de taronja i fundador de Taronja Glo , l'única botiga de vins del món dedicada exclusivament a la categoria.

També et pot agradar: 8 vins de taronja que ens encanten ara mateix

Escolteu com Winkler explica els orígens del vi taronja i com es produeix l'estil antic. També explica per què odia que es digui com a de moda i si el vi taronja és el mateix que el vi natural. Finalment, explica per què els restaurants afegeixen cada cop més vins de taronja als seus programes de vins.



  Logotip d'Apple Podcast
  Logotip de Google Podcast


Transcripció de l'episodi

Les transcripcions es generen mitjançant una combinació de programari de reconeixement de veu i transcriptors humans, i poden contenir errors. Si us plau, comproveu l'àudio corresponent abans de citar.

Ponents: Jacy Topps, Doreen Winkler

Jacy Topps 00:08

Hola i benvinguts al podcast Wine Enthusiast. Esteu servint la cultura de les begudes i la gent que la condueix. Sóc la Jacy Topps. Aquesta setmana ens endinsem en el meravellós món del vi taronja. Llavors, què és aquest vi de color ambre? I com es produeix? I per què hem anat veient cada cop més opcions apareixent als menús de restaurants i bars durant els últims anys? Em vaig asseure amb la Doreen Winkler per esbrinar-ho. Amb més d'una dècada d'experiència en el sector. La Doreen és una sommelier, experta en vins de taronja i fundadora d'Orange Glou, una botiga de vins especialitzada en vins de taronja aquí a la ciutat de Nova York. De fet, és l'única botiga minorista del món dedicada exclusivament a la categoria. Així que, escolteu, com la Doreen explica els orígens del vi taronja; com es produeix l'estil centenari; per què odia que se'l digui com a de moda; És el mateix que un vi natural? i per què els restaurants afegeixen cada cop més ampolles als seus programes de vins.

Jacy Topps 01:20

Cada copa de vi explica una història. Aquestes històries revelen històries, sabors i passions amagades. I de vegades desencadenen els nostres desitjos més foscos. I el podcast més recent de Wine Enthusiast, la periodista Vinfamous Ashley, va dedicar a disseccionar el ventre del món del vi. Escoltem de la gent que sap què significa quan els productes de l'amor i la cura esdevenen la font de la cobdícia, el nostre pecat i fins i tot l'assassinat. Cada episodi porta els oients al misteriós i històric món de l'elaboració del vi i als crims que des de llavors s'han convertit en Vinfamous. Aquest podcast combina bé amb els amants del vi, els nerds de la història i els addictes al crim. Per tant, agafeu una copa del vostre vi favorit i seguiu el podcast per unir-vos a nosaltres mentre ens endinsem en els girs i els girs darrere dels crims del vi més impactants de tots els temps. Seguiu Vinfamous a Apple, Spotify o allà on escolteu i assegureu-vos de seguir el programa perquè no us perdeu cap escàndol. Els nous episodis cauen cada dos dimecres.

Jacy Topps 02:30

Hola, sóc la Jacy Topps, una editora d'impressió aquí a Wine Enthusiast. I la meva convidada d'avui és Doreen Winkler que treballa a la indústria del vi durant més d'una dècada. Durian és un sommelier, expert en vins de taronja i el fundador d'Orange Glou, una botiga de vins especialitzada en vins de taronja aquí a Nova York. Benvinguda Doreen, m'alegro molt que puguis unir-te a nosaltres avui.

Doreen Winkler 02:55

Gràcies, Jacy! Estic molt feliç d'estar aquí.

Jacy Topps 02:58

D'acord, doncs, anem-hi. El nostre tema serà el vi taronja i tu ets un expert. Què és el vi taronja? I d'on va sorgir?

Doreen Winkler 03:10

El vi taronja s'elabora amb raïm blanc. Estan utilitzant el raïm, les pells, les tiges i els seients. Així que quan tens vi blanc, només has de premsar el raïm blanc. Però quan feu vi de taronja, feu servir tots els productes que passa el raïm.

Jacy Topps 03:29

D'acord, per ser clar, no hi ha taronges al vi taronja?

Doreen Winkler 03:37

No s'ha fet malbé cap taronja en el procés.

Jacy Topps 03:41

Vull dir, ja saps, no és una pregunta divertida. Però no és per burlar-se de ningú. Però sé que he tingut gent quan vaig intentar explicar el vi de taronja com oh, hi ha taronges i quin tipus de taronges, i per tant, vull tenir clar que el vi taronja no es fa amb taronges.

Doreen Winkler 03:57

Em rep aquesta pregunta cada dia. El meu equip sempre diu que si reben 1 $ per cada cop, se'ls demana que serien rics. Així que ho entenc perfectament.

Jacy Topps 04:11

Aleshores, quins són els teus antecedents amb el vi taronja? Com vas entrar a la indústria del vi i vas començar a estudiar vi taronja?

Doreen Winkler 04:19

Així que sóc sommelier. Sóc originària d'Alemanya. Vaig ser un dels sommeliers més joves que hi ha. La meva primera feina exercint com a sommelier va ser 22. I sí, en realitat estava tenint una carrera de sommelier molt tradicional, ja ho sabeu, vaig treballar amb tots els Bordeus i els Borgonys i els Champagnes i tots aquests vins líders del món. I aleshores alguna cosa ha canviat realment, on estava com, m'estava educant més sobre com es feia la meva. De veritat, perquè fins i tot ets sommelier i saps moltes coses sobre les regions i els vins, però ningú parla realment de com s'elaboren aquests vins i de quants additius hi ha i per què tastar-los cada any, molt semblant, i així successivament. I jo estava fent el vi natural. I aleshores això va ser literalment fa 10 anys aquí a la ciutat de Nova York. Hi havia molts restaurants que eren una mica interessants. Però no volien anar plens. I després vaig conèixer un xef

va treballar a Noma a Dinamarca. I em volia contractar i volia una carta de vins naturals completa. I va ser llavors quan va començar tot. Estava maridant un menú de 19 plats en aquest restaurant. I realment vaig veure com de bé les peres de vi taronja són extremadament versàtils. I la meva obsessió pel vi taronja va començar allà. Això va ser fa 10 anys, sí. I des d'aleshores he buscat una mica i després vaig començar a buscar els restaurants que tenen vins de taronja, però no eren tants. I vaig començar a crear la meva pròpia petita feina que és com un sommelier amb retenció. Així que vaig treballar amb molts petits restaurants de la ciutat i dels Hamptons, però en els programes de retenció i els seus vins, i també la formació del personal i tot el que hi correspon, i després els números. I vaig posar molts vins de taronja en aquestes llistes, i va ser molt com conduir i vaig sentir que ja ho saps, realment puc educar en això. I puc implicar l'equip i fer-los molt emocionats.

Doreen Winkler 06:38

I vaig estar molt content durant molt de temps de tenir tots aquests retenidors. I treballant amb diferents restaurants. És simplement fantàstic. Com posar diferents conceptes junts i m'agrada molt perfeccionar-los. I volia fer alguna cosa que fos més personal per a mi. I així vaig començar el club de vins Orange Glou.

Jacy Topps 07:00

Oh Wow. Bé,

Jacy Topps 07:01

I aquell club es va convertir en la botiga. Correcte?

Doreen Winkler 07:02

tot és tota una progressió. I sí, el club del vi es va enlairar. A la pandèmia, vaig començar a la tardor del 2019. I estava tan sol. Només un club de vins, se suposa que no t'agrada, no és un únic. És realment com un compromís. I sí, durant la pandèmia, vaig perdre tots els retenidors, cosa que va fer molta por, perquè hi havia quatre retenidors. Em van pagar el lloguer. Ho anava molt bé. I sí, de sobte, com si estiguessis allà parat, estàs com, oh. però vaig posar cada unça que tenia en aquest club de vins. I crec que el meu club de vins és molt, molt honest. I no hi ha farcits. I és realment com el meu petit nadó, el meu petit projecte d'amor. Per dir-ho així. I fins avui, va molt bé.

Jacy Topps 07:59

I aquell club es va convertir en la botiga, correcte.

Doreen Winkler 08:04

Correcte. Així, quan creixes, de vegades hi ha problemes amb el camí i sí, és que també vam fer moltes finestres emergents. Com si només sento que hagués estat vivint els meus somnis salvatges d'aquesta manera. Volia aquest club personal de vins de taronja. Ningú ha fet un club taronja en aquell moment. Fins i tot vaig dir que el club de vins de taronja seria fantàstic. I llavors vaig dir, però qui hauria de fer això. Vull dir, saps per què no t'estàs donant aquest tipus de confiança. I després va ser el club del vi. I després, la gent demanava un sol cop, i demanava que enviés a la gent regals i coses. I això va créixer. I després vam estar fent com, com he dit, les finestres emergents que voldríem tenir 25 vins diferents al restaurant. I com només servir-los per mig got i com si fos, va ser una bogeria. Vam prendre vi de taronja, magnums, vam aparèixer a LA que estàvem a tot arreu. I va ser tan divertit organitzar aquestes festes. Després, el club va créixer el cargol de comandes i després hi va haver problemes de treball amb les botigues que estàvem utilitzant per complir les comandes. I tots van tenir alguns problemes i després vam tenir alguns problemes per això. No entrarem massa en això. Havia de prendre una decisió si vull seguir fent aquesta vida taronja o si vull seguir consultant, amb la qual he tingut molt èxit. I com que ja teníem aquesta capa, no va fer tanta por com jo ja tenia el meu cau, els diners del club estan entrant, ja ho sabeu, com si puc fer més esdeveniments a la botiga i també els estic fent fora del lloc. Ara les estem fent virtualment I, també, i només vaig pensar que, ja saps, no fa tanta por. Però ja saps, m'alegro de no saber-ho, no sé què sé ara.

Jacy Topps 10:10

D'acord, bé, retrocedim només un segon. Així doncs, vas començar en el vi, i estàs molt entusiasmat amb els vins naturals. La majoria dels vins de taronja són naturals o ecològics? Sovint es classifiquen de la mateixa manera. És cert que els vins no són naturals, ecològics?

Doreen Winkler 10:27

Així que no han de ser naturals, la majoria ho són. I és complicat, perquè com, en qui pots confiar? Per mi? Hi ha molta investigació que hi ha. Però per al consumidor habitual, crec que és molt difícil esbrinar si es tracta d'un vi taronja natural o no.

Jacy Topps 10:46

Què passa a la teva botiga i al teu club, vens majoritàriament vins naturals o ecològics?

Doreen Winkler 10:53

Tots els meus vins són tan naturals com vénen. Per tant, no venem vins ecològics, perquè per a mi això vol dir que només es collien de manera ecològica i es fan amb raïm ecològic. Així que encara es poden afegir molts additius. La majoria dels meus vins a la botiga són biodinàmics. de granja, perquè sempre sento que això és com, ja saps, hi ha més compromís. Tenim molts vins que són 00. I he de dir, el que ha passat en els últims anys amb això, que la gent realment pot realment un celler pot treballar sense sulfur afegit és molt interessant, perquè fa anys, només es convertiria en suc marró després d'una hora d'obrir-lo. Així que això ha estat molt emocionant. Però sí, realment estic buscant nivells de sofre molt baixos. Realment com va la producció. Estic fent moltes preguntes. Sempre m'agrada treballar amb alguns cellers nous. Però per descomptat, tenim un munt de semblants, es troben cellers molt consolidats amb nosaltres. Però sí, el més mínim possible amb sulfits i el més natural possible.

Jacy Topps 12:03

I només per a alguns dels nostres oients que no els coneguin, on van entrar en contacte el vi de taronja o la pell? Crec que també n'hauríem de parlar, perquè crec que molts distribuïdors i productors dels estats en podem anomenar vi taronja, però també se'n diu contacte amb la pell? D'on va sorgir?

Doreen Winkler 12:23

Per tant, es va originar a la República de Geòrgia. I ha estat com aquest secret amagat durant molt de temps.

Jacy Topps 12:31

Sí, com segles, oi? Com 1000 anys.

Doreen Winkler 12:35

Així que es remunta a fa 8000 anys, i literalment volien fer vi blanc. Però en el seu dia, ja ho sabeu, no tenien premsa, van trepitjar els peus, cosa que molta gent encara fa fins avui. I després van deixar les pells, les tiges i els seients allà dins. I va començar a convertir-se en aquest color ambre. Però no volien llençar l'alcohol. l'has experimentat?

Jacy Topps 13:04

He llegit en algun lloc que el vi taronja és al vi blanc tan rosa com al negre.

Doreen Winkler 13:10

Així que diria que no.

Jacy Topps 13:14

No, d'acord.

Doreen Winkler 13:16

Simplement perquè el vermell s'assembla més al vi taronja. El vi taronja es fa literalment de la mateixa manera. Si només premeu el raïm negre, podeu fer-ne vi blanc. De la mateixa manera que es pot fer amb el raïm blanc vi blanc com acostuma a fer. Però si l'heu d'operar sobre les pells com ho feu amb el vi negre, aleshores es torna vermell. I en aquest cas, es torna taronja.

Jacy Topps 13:43

Perquè el color després els tanins provenen de les pells no del suc.

Doreen Winkler 13:47

Si exactament. Bé. Vull dir, sempre recomano molt a la gent que faci la collita perquè llavors es pot veure tot el camí. El vi negre es remull durant molt de temps. Però també depèn de la varietat de raïm, i això és molt important quan es tracta de vi taronja. varietat de raïm.

Jacy Topps 14:06

Així que es poden fer amb qualsevol raïm blanc o són molt específics i millors per als vins d'Amber.

Doreen Winkler 14:13

Per tant, realment diria que aquesta és una pregunta d'enòleg. Però sento que sempre em sorprèn que estigués pensant molt que el Riesling no funciona. I després vaig veure exemples molts anys després del vi de taronja que s'elaborava amb Riesling i, literalment, em va sorprendre. Així que no crec que diria que no es pugui fer, però realment crec que quan es tracta de vi taronja, hi ha tant que ve del raïm i a la gent sempre li agrada el raïm blanc o el raïm blanc, però no és així, no és així. perquè tenen tot tipus de tonalitats diferents de colors. Quan es tracta d'aquells raïms. Tenen un gruix de pell diferent. Solia tenir diferents fenòlics que es construïen de manera diferent. Vull dir que hi ha moltes coses i l'enòleg coneix molt bé el seu raïm, i dins de la regió, no han d'estudiar tots els 20.000 de raïm. Els coneixen bé a les regions i saben com poden veure quant de temps és bona una masturbació per a la varietat específica. Així que crec que es pot fer i crec que altres raïms són més adequats per a això i alguns raïms són més adequats que altres.

Jacy Topps 15:34

D'acord, sí, crec que és una gran resposta. Tinc ganes de vi taronja. Les que he provat són fresques i amb molt poca criança, però he sentit parlar de la criança de roure. Per tant, coneixeu molts vins de taronja que també envelleixen en roure.

Doreen Winkler 15:51

Per tant, en primer lloc, hi ha molts vins de taronja diferents que en realitat són envellits, i així en tenim molts a la botiga. I així és com amb altres vins. Alguns estan fets per gaudir-los ara, i altres estan fets perquè els pugueu emmagatzemar durant molts anys i gaudir-los d'aquí a 10 o 20 anys. De vegades hi ha una criança de roure implicada, però normalment és roure natural o roure neutre com s'anomena. Així que no és com una bóta de roure acabada de torrar al primer ús. Perquè quan es tracta de vi natural, i això és sobretot el vi taronja, no busquem afegir cap mena d'aromat al vi. Així que sí, veig moltes bótes grans, menjar de 600 litres, canells, etc., que s'han utilitzat durant molts anys i mai, ja ho saps, i després s'utilitzen per al vi taronja.

Jacy Topps 16:54

Passeu un cap de setmana explorant alguns terrenys desconeguts per trepitjar el raïm. Situat a pocs minuts a l'oest de Portland, a la famosa experiència de la vall de Willamette d'Oregon, i un excepcional món íntim del vi a la vall de Tualatin, van descobrir més de 30 cellers de classe mundial sense les multituds, assaborir desenes de varietats diferents, totes cultivades i produïdes localment al nord-oest del Pacífic. Exploreu la vall de Tualatin a Tualatin. valley.org Això és tu un valley.org llatí

Jacy Topps 17:35

Això és tan fascinant. Penso. Vull dir, he begut molt vi de taronja en els últims anys. I m'he adonat que la categoria és tan àmplia, com si fos un espectre tan gran. Ja ho sabeu, natural o no envellit o no. Així que és tan fascinant. Crec que és genial.

Doreen Winkler 17:54

Sí, ho sóc, he de dir que sempre hi ha nous vaixells. I això és realment, molt emocionant. La tendència més recent és aparentment el marbre a Itàlia. Pel que sembla, és molt més barat a Itàlia obtenir marbre. Ciment x per descomptat a Geòrgia, les consultes encara són molt grans i jo estic per les nostres ara es produeixen a molts altres països. Perquè sempre eren originaris de Geòrgia. Ara els veig fent a Espanya i Portugal i altres països. I tens la fibra de vidre. Vull dir, és com si fos interminable. El que s'ofereix ara perquè els vaixells envelleixin el vi.

Jacy Topps 18:40

Així que ja ho sabeu, aquest era vi taronja. El vi ambre ha existit des de fa segles. Però ja ho sabeu, només han estat els darrers tres o cinc anys on ho veus apareixent als menús de restaurants i de bars i ara a les botigues de vins taronges. D'acord, ets l'únic a la ciutat de Nova York. Genial. Això és genial. El món al món.

Jacy Topps 19:04

Vaja, això és genial. Per què creus que és just ara en els últims cinc anys on s'està convertint en una tendència? M'agradaria sentir-me especialment als Estats Units. Em sento com a Europa, potser no tant. No és necessàriament una tendència, però aquí als Estats Units. Definitivament és tendència.

Doreen Winkler 19:22

Bé. Bé, jo diria que potser per fer un pas enrere un segon. Així que podria tenir 8000 anys, però es va mantenir en secret fins fa 40 anys de la resta del món perquè la República de Geòrgia mai va ser un país turístic. Així que com la gent no ho sabia, no volien allà i els agradava exposar-s'hi. Però fa uns 40 anys, dos enòlegs molt famosos avui Gravner i Radikon, que van anar a Geòrgia, van rebre una d'aquestes consultes i van començar a intentar fer aquest estil. I com sabeu, tenen molt èxit amb això. I des d'allà, s'ha estès des d'Itàlia, a Eslovènia, a Croàcia, a la resta d'Europa, fins ara Austràlia. Vull dir, aquí tenim un vi, que és del Japó, que és vi taronja. Així és com va passar tot això. Jo diria que la gent no ha estat educada sobre el vi taronja. Com, sento que tot és una progressió. Mirem com, ja saps, ningú volia que fes una carta de vins naturals fa 1010 anys. Volien que potser posés un parell de vins naturals a la llista, però després volien que hi posés just darrere. biodinàmica, orgànica, sostenible. I va confondre a tothom i va fer por a la gent d'aquest tipus de vins. Anem a aconseguir alguna cosa normal. I els darrers anys, com, ja ho sabeu, estan plens de bars de vins naturals, plens de restaurants naturals, que crec que vaig ajudar a construir alguns d'ells. I només hi havia més educació. Quan miro com, fa cinc anys, he estat fent aquesta llista aquí al Lower East Side, en teníem 15, els vins de taronja van posar 15 de vins de taronja, en aquesta llista, i en vam posar tres per copa, vam tenir una piqueta. Vam prendre un vi taronja més lleuger i tranquil i el ple. I només gent com realment es va convertir en més educada i més exposada a això. Diria que només sento que la indústria vitivinícola potser ha fet alguna cosa per aquests vins i, ja saps, estem construint les tendències en aquest sentit, ja saps, els enòlegs, la indústria del vi, els importadors per ajudar els costos de això, i després els nens en senten parlar. I després són com, ja ho sabeu, van al medi ambient. Com, vull provar vi taronja.

Jacy Topps 21:51

Sí. Crec que això és el que vaig fer, ja saps, com, fa uns quants anys va ser com, oh, hi ha un vi taronja. D'acord, segur. Ho provaré.

Doreen Winkler 21:58

Sí, a mi, no m'agrada la paraula de moda. Només penso, ja saps, no, no tancaré la botiga demà. El vi taronja ja no serà tendència demà. Saps què vull dir? Sí, crec que hi ha més educació allà fora, i només es desenvoluparà i només hi ha un parell de 1000 cellers que fan vi de taronja a l'estat, i definitivament està creixent i hi ha molta més gent experimentant el greix, però encara és molt una petita quantitat que hi ha quan la compareu amb, ja ho sabeu, la producció de vi blanc.

Jacy Topps 22:34

D'acord, així que sé que també com en la meva opinió, el vi taronja és molt versàtil i molt amigable amb el menjar. Per la forma en què es fermenta perquè té contacte amb les pells i el taní. Tu també ho trobes?

Doreen Winkler 22:49

És extremadament versàtil. I realment, així va començar quan vaig dir que estava maridant aquest menú de 19 plats i aquest restaurant el 2013. I en realitat era un menú molt complicat. Moltes coses estaven en escabetx i fumats, etc. I era un restaurant escandinau. I jo només, és molt versàtil, com es pot prendre com el sushi amb alguns dels vins escumosos i fins i tot els vins taronges tranquils més clars. Podeu tenir pollastre fregit amb el més ric com la taronja escumós. És com si sabeu que tenim un Sauvignon Blanc d'Àustria molt xulo que va molt bé per al cru de vieires. Fins i tot hi ha algunes ostres que en pots prendre algunes, després diferents tipus de formatges, xocolata o re sempre deixen prestar-s'hi. Hi ha vins on pots prendre unes costelles de xai, i sí, és literalment com si no s'aturi. Hi ha molta cuina asiàtica que funciona bé, ramen. És bastant interminable. És molt versàtil. M'agrada molt. I quan la gent entra a la botiga, en realitat sempre poden veure algunes notes de tast, però també els maridatges i sempre diuen: Déu meu, m'estàs fent passar gana. De vegades, a algunes persones els agrada molt anar-hi. I diuen, sí, això és el que faríem aquesta nit perquè ja saps, sempre necessites una mica d'inspiració. Què fer per sopar o què menjar per emportar.

Jacy Topps 24:18

Exactament. Sí. Sens dubte m'estàs fent passar gana. Per tant, quan la gent de la vostra experiència ho prova per entrar a la vostra botiga i ja ho sabeu, quan feu tastos i hi estan realment interessats en aquest moment, com si ho veieu tan aviat com ho proveu, la gent està molt interessada. això.

Doreen Winkler 24:37

Així que en els nostres tasts, sempre m'asseguro que tenim una varietat de vins diferents. Així que no comencen amb un contacte amb la pell de 10 anys i un any d'edat. Normalment és com l'evolució. Ho fem un cop al mes. Ens agrada una immersió profunda que ens endinsem molt en una regió concreta i tastem diferents varietats de raïm a Espanya. Aplicant i encara. I així s'aprèn molt sobre això. Després fem tastos regulars que solen ser també com d'un país concret. I sí, normalment només, si són nous, estan molt sorpresos. I creuen que en realitat és més fàcil de digerir, que haurien pensat que és, ja saps, sempre hi ha, la gent sempre té una mica de por. De vegades és meu, és deliciós, ja ho saps, alguna cosa per a tothom d'aquesta categoria. És tan, ja ho sabeu, pot ser tan nínxol, però és tan ampli. I al final del dia, hi ha diferents maneres fins i tot de fer el vi escumós. No és només fruita seca de taronja, hi ha diferents tipus de diferents tipus. I mira com, hi ha vins tranquils minerals, hi ha vins florals, hi ha tropicals, hi ha umami, hi ha un espectre tan gran.

Jacy Topps 25:55

Aleshores, són els que veneu a la vostra botiga? Poden anar als 50 estats o com algú que pugui iniciar sessió al vostre lloc web i comprar-los d'aquesta manera?

Doreen Winkler 26:06

Podem enviar als 44 estats.

Jacy Topps 26:09

Bé. 44 estats i la teva botiga en particular? És un club? O tens vins que vens sols?

Doreen Winkler 26:20

Així que no venem els vins del club. Els vins de copa són només per al club. I després tenim aproximadament, tenim entre 70 i 100 vins de taronja a les nostres prestatgeries. Així que només es poden seleccionar?

Jacy Topps 26:34

Sí, vaig entrar a la teva botiga, què era fa dos anys. Així va ser durant el COVID. Però va ser, va ser genial. Em va encantar la teva botiga. Així que només tinc una última pregunta per a tu. Què estàs bevent aquests dies? Què hi ha al teu got?

Doreen Winkler 26:55

Així que últimament he estat una mica obsessionat amb les piquetes. Per tant, només s'elaboren amb la segona premsa de pells, una mica d'aigua i una mica de llevat. És molt fàcil de beure a l'estiu. I quan treballes tant com jo, és bo tenir com una beguda d'alcohol més baixa. I com una petita quantitat al final del dia o no cada dia, és clar, algun dia, però també m'agrada que depèn. Sempre estic d'un altre tipus d'estat d'ànim. Saps, què estic emparellant? Què faig aquesta nit? Vaig al terrat d'un amic? Què porto? M'encanta el Rhydian com m'avorreix amb molta facilitat. Però amb el vi de taronja, no m'avorreixo perquè hi ha molt més per explorar i molt per beure. Així que sí, he estat bevent molt de Piquette, i m'agradaria que més gent fes que el PCAT plau als enòlegs d'allà. Està molt bé. I, però, sí, tinc que estic d'un estat d'ànim diferent tot el temps.

Jacy Topps 27:56

Estic d'acord amb això. Definitivament m'encanta una piqueta ben freda. És com si no hi hagués res millor per a un bon aperitiu o per menjar, és fantàstic. Moltes gràcies per acompanyar-nos avui i no puc esperar per tornar a veure la teva història. Tinc la sort de viure a Nova York.

Doreen Winkler 28:16

Moltes gràcies Jacy.

Jacy Topps 28:22

Des de les diferents varietats de raïm blanc utilitzades fins a la durada de la maceració. La diversitat és infinita. No és estrany els vins de taronja; El vi de contacte amb la pell apareix als menús de begudes a tot arreu. D'acord, així que el vi de taronja en realitat no es fa amb taronges. No obstant això, està provocant innovació entre els productors i interessants converses i diàlegs entre els bevedors de vi. I això sempre és bo. Quins són els teus pensaments? Si t'ha agradat l'episodi d'avui, ens encanta llegir les teves ressenyes i escoltar el que en penses. Podeu enviar-nos per correu electrònic els vostres comentaris i preguntes al podcast a Wine Enthusiast. dotnet. I bé, per què no digueu als vostres amics amants del vi que ens visitin per recordar que us podeu subscriure a aquest podcast a Apple, Google Spotify i a qualsevol altre lloc on escolteu podcasts. També podeu anar als podcasts de barra invertida de wine enthusiast.com. Per a més episodis i transcripcions. Sóc la Jacy Topps. Gràcies per la seva atenció.