Close
Logo

Sobre Nosaltres

Cubanfoodla - Aquest Popular Vi Qualificacions I Comentaris, La Idea De Receptes Úniques, Informació Sobre Les Combinacions De Cobertura De Notícies I Guies Útils.

Cultura

Issa Rae, el nou patró del Prosecco?

'Emparella i juga bé amb els altres', diu Issa Rae sobre la seva lleialtat Prosecco . En aquest episodi del podcast Wine Enthusiast, editor Jacy Topps parla amb la guardonada escriptora, actriu i ara creadora de vins escumosos Issa Rae sobre per què va entrar a la indústria del vi.



A l'octubre d'enguany, en col·laboració amb Celler E. & J. Gallo , Rae va llançar Viarae Prosecco fet a Itàlia amb 100% Glera raïm. En un anterior entrevista amb Wine Enthusiast Després del llançament de Viarae, Rae va dir que l'ampolla 'representa sense disculpes la llibertat de deixar anar i ser autèntic'.

En aquesta conversa, Rae fa exactament això. Escolteu per esbrinar si la presidenta Barbie beu Prosecco, amb qui a la Rae li agradaria més compartir una copa Carreteres i per què un plat bàsic mereix respecte.

També et pot agradar: Amb un nou Prosecco, la beguda 'insegura' d'Issa Rae obté un arc de la història



  Logotip d'Apple Podcast
  Logotip de Google Podcast


Transcripció de l'episodi

Les transcripcions es generen mitjançant una combinació de programari de reconeixement de veu i transcriptors humans, i poden contenir errors. Si us plau, comproveu l'àudio corresponent abans de citar.

Ponents: Jacy Topps, Issa Rae

Jacy Topps 0:00

Hola, sóc JC Topps, editor aquí a Wine Enthusiast. Estic assegut avui amb Issa Rae de la sèrie web Awkward Black Girl i la sèrie de HBO Insecure a la pel·lícula d'èxit Barbie. Issa Rae ha estat actuant escrivint, produint i creant durant més d'una dècada. I ara l'actriu nominada al Globus d'Or té un segell de Prosecco. Benvinguda, Isa. M'alegro molt que ens puguis unir avui.

Issa Rae 0:26

Hola, moltes gràcies.

Jacy Topps 0:32

Així que no puc dir-te l'emoció que estic que estiguis aquí perquè em sentia vist des que vas entrar en escena i vull fer-te saber que estic honrat.

Isa Rae 0:46

T'has sentit vist en el sentit que ets una persona incòmoda?

Jacy Topps 0:50

Sí, perquè jo també fingeix que estic en un vídeo musical quan sóc sol.

Isa Rae 0:54

Home, aquesta és l'única manera de fer-ho. he descobert. Ets la meva família.

Jacy Topps 1:00

Genial. Bé, felicitats pel teu nou segell, Viarae. Anem-hi de seguida. Així que m'encantaria que escolteu la primera vegada que vau prendre Prosecco.

Issa Rae 1:13

Sí, la primera vegada. Recordo tenir Prosecco quan vaig sortir amb la nostra directora pilot, Melina Matsoukas, abans de rodar Insecure. Així que ens van recollir per rodar aquest pilot i ens havia costat una eternitat trobar un director com uns quants mesos. I quan per fi la vam trobar, em va voler endur per conèixer-te al sopar. Fes-me sortir a sushi. M'agrada la pizza Matson, que ja m'agradava molt. Va demanar una copa de Prosecco i em va intrigar, com si no sabia què era. I després li vaig ordenar que ho fes i des d'aleshores es va convertir en la meva beguda característica.

Jacy Topps 1:59

I què passa amb el Prosecco? T'ha intrigat, quin estil bevies en aquell moment? I quin estil t'agrada ara?

Isa Rae 2:09

En aquell moment, vull dir, estava bevent el que se serveixen en aquell restaurant. Però es tractava més d'aquell moment en concret i de com em vaig sentir, ja saps, va ser com l'inici d'una bella relació. Em va semblar el començament de la meva carrera. No sabia fins a quin punt la meva vida estava a punt de canviar. Però va ser una oportunitat per celebrar-ho quan sentia que feia temps que no ho celebrava. I com el Prosecco estava al centre d'aquesta beguda. I a partir d'aquell moment, cada vegada que em sentia bé, quan tingués ganes de celebrar-ho amb la família o els amics, Prosecco marcaria aquests moments per a mi. I així també vaig apreciar que no era xampany, perquè el xampany encara em semblava massa elegant. Beus xampany quan realment ho estàs fent tan sociable d'una manera en què era com, Oh, això, això em sembla una mica a la terra i que encara tinc un camí per recórrer. Així que em sembla una beguda que puc agafar. On no és massa dolç com el Moscato, no és massa brut com el xampany i és com si em pogués descansar i beure en qualsevol moment.

Jacy Topps 3:23

Aleshores, és això el que us va inspirar a crear el vostre propi segell perquè ho volies compartir amb altres persones?

Isa Rae 3:28

Ho vaig fer. Així que en realitat ho vaig dir... bé, els escriptors van escriure el meu personatge al programa per estimar el Prosecco també, perquè sempre estava molt a la sala d'escriptors com: 'Oh, fem Prosecco, vam trencar el ritme de la història, és hora de celebrar-ho'. va escriure el personatge; de ​​vegades, sigui el que digués coses com sense mà, trobo que el meu personatge diria casualment aquestes mateixes coses o també m'agradaria. Així que van fer estimar el meu personatge, Prosecco. I així, a mesura que es va emetre a mesura que s'emetien els episodis, la gent va començar a provar-ho. Ja saps, al meu personatge li va encantar el Prosecco amb un raig de whisky al principi, que és el que em va agradar. I vaig trobar que la gent ho escrivia com, oh, ho vaig provar, m'agrada. I després, quan va canviar a Prosecco amb vodka, la gent estava provant això i quan vaig descobrir que la gent estava provant Prosecco per culpa meva, em va fer voler tenir una mena pròpia per posar el meu segell. I això és el que em va inspirar per crear aquesta etiqueta en particular.

Jacy Topps 4:26

Genial. Així, doncs, tant, a tothom li vol agradar... els fans d'Insecure coneixen el whisky i el vodka? És així com gaudeixes del teu Prosecco? Aquest art imita la vida o la vida imita l'art?

Issa Rae 4:41

Art imitant la vida. Sí, vaig anunciar a la sala que estava com, sí, no, ara estic massa gran per al whisky i el prosecco, així que ara podria fer servir vodka i em va agradar molt. I és a dir, que també es va convertir en la seva beguda preferida. Ja saps què, en realitat, ho vaig descobrir quan vam anar a... abans del ball. Abans de rodar la quarta temporada, vam anar a un petit retir d'escriptors de Palm Springs i hi havia aquest bar, així, vull dir que era un vodka, French 75, que no és un francès 75 és vodka, però també hi havia romaní. Així que estava deliciós. I així que vaig intentar fer-ho a casa i vaig fracassar, així que vaig dir que si feu això, fareu vodka i Prosecco junts. De fet, és deliciós per si mateix, però encara estic intentant replicar aquest xarop de romaní.

Jacy Topps 5:43

M'encanta, m'encanta romaní infusionat qualsevol cosa.

Issa Rae 5:47

És perfecte. Realment ho és.

Jacy Topps 5:51

Pots parlar de la implicació? Quina implicació vas estar en el procés de fer Viarae?

Issa Rae 5:56

Vull dir, molt, ja saps, així havia de ser específic del meu gust, o, ja saps, tones de preguntes sobre què buscava què m'agrada fins i tot en els perfils de sabor, quines notes i no sóc un expert en vins, en qualsevol cas, només, ja saps, en la seva majoria, sé què m'agrada. I per això, per això, perquè no necessàriament tenia la llengua per comunicar el que volia. Va implicar moltes proves, converses i després traduir i interpretar el que buscava. I així, fins i tot abans de treballar amb Gallo, havia estat tastant diferents Proseccos a diferents empreses intentant reduir com era aquest gust, una cosa de la qual no em cansaria, una mica que pogués gaudir tranquil·lament. I també es va sentir, ja saps, compartible. I això aniria bé amb altres còctels. En resum, molt implicat.

Jacy Topps 6:51

Sí, vull dir, m'ha agradat com vas dir, ja saps, que juga bé amb altres còctels, perquè és com, això ho fa més accessible. Absolutament.

Issa Rae 6:58

I ja saps, has de tenir en compte que de vegades pots voler una copa de Prosecco. I de vegades potser voldreu fer-ho una mica més i altres persones. Com, crec que la bossa de begudes mixtes és molt, és una pràctica tan sociable ara que tinc la meva pròpia barra de casa, m'encanta experimentar. I, per tant, per poder tenir una base per experimentar, com ara, què pot anar bé, què puc fer amb  Prosecco i tequila? Què funciona amb Prosecco i rom? És molt emocionant.

Jacy Topps 7:31

Genial. Ara que formeu part de la indústria del vi, us sorprèn alguna cosa de la indústria? O, saps, t'has sorprès d'alguna manera?

Issa Rae 7:45

em va sorprendre...

Jacy Topps 7:47

o t'ha sorprès, alguna cosa que no sabies o t'ha sorprès gratament?

Issa Rae 7:52

Em va sorprendre gratament... Vull dir, que hi ha una comunitat tan rica que fins i tot va a Nova York per conèixer experts i entusiastes del vi reals que troben la comunitat al voltant només parlant de vi. I no sabia com de fort era, sé que n'hi havia, suposo que sabia que hi havia experts en vins i sommeliers i coses així. Però hi ha una comunitat de gent justa que hi va caure i va iniciar negocis. I, per tant, em va fer menys intimidant, on és com, oh, tothom no només entra automàticament en aquesta indústria, sabent de què parlen completament. Comença amb una passió, és clar, i no necessàriament una experiència, i em va fer sentir més còmode sent entre ells. Sí,

Jacy Topps 8:46

Sí, segur que ho veig. Bé, per desgràcia, només hi ha un grapat de dones negres que tenen marques de vi. I he tingut la sort d'haver tingut l'oportunitat d'entrevistar-los aquí a Wine Enthusiast com les germanes McBride i la Marvina Robinson, que és propietària de la seva pròpia etiqueta de xampany. Ja és intimidant agradar, començar un nou negoci, sents que és més intimidant com a dona negra tenir èxit o sents més pressió per tenir èxit com a dona negra?

Issa Rae 9:15

Sempre busco zones on no estem presents perquè només tinc la sensació que podem fer qualsevol cosa i fer moltes coses bé, així que mai és intimidant acostar-s'hi. Perquè tinc una mentalitat per què no. Com bé, bé, per què no ha estat això? Per què hem estat una mica exclosos d'aquests llocs? O per què no estem més activament presents en aquests espais? Crec que si ho mirava més, podria estar desanimat i espantat. Així que m'encantaria ser impulsiu i estar bé, sí, provem-ho. I llavors és com una merda, no n'hi ha, no n'hi ha molts. I després, ja saps, vaig parlar amb les germanes McBride primer quan buscava que coneguessis llançar Prosecco. I, ja sabeu, en última instància, buscaven més per sobre de nosaltres un vi escumós i el Prosecco per a mi era molt, molt com el que buscava, a causa d'aquesta història. Així que fins i tot em vaig trobar amb ells un cop vam llançar, i que només la visió que tenen al voltant de la indústria i parlar amb ells com l'enfocament internacional, i només, hi ha molt per aprendre, però estan tan disposats a fer-ho. Comparteix-ho. I m'encanta això de les dones negres d'aquestes comunitats. Som tots allà. És molt rar que siguem acaparadors d'informació, intentem trepitjar-nos per aixecar-nos, sempre és comunitari. I hi havia tantes dones negres a l'esdeveniment que eren entusiastes del vi, o experts en vins, o viticultors. I això va ser molt refrescant. Així que, per petita que sigui, la comunitat només se sent gran a través de l'intercanvi d'informació.

Jacy Topps 10:53

Sí, estic d'acord. Així, òbviament, creus que la representació és important. Però, per què t'agrada per què és important la representació a la indústria de les begudes? Vull dir, quina importància té?

Issa Rae 11:06

Ho he vist fins i tot amb Viarae, però la manera com la gent ha acceptat aquest Prosecco en particular és molt satisfactòria perquè posen amb els seus amics que, ja ho sabeu, posant a casa quan estan lluny dels seus fills. Com, aquest és el vi de la mare. És l'hora del suc de la mare. Com, la manera com ens presentem per a les coses que ens representen de manera autèntica, és que tot val la pena. Això fa que valgui la pena, sincerament, perquè no hi ha res com sentir que se't parlin i que se't dirigeixen específicament d'una manera genuïna. I crec que això marca la diferència.

Jacy Topps 11:53

Sí, vull dir, m'encanta escoltar això. Què estàs emparellant? Viarae Prosecco amb com, què menges quan estàs bevent? M'agradaria saber-ho.

Issa Rae 12:06

Encara bec Prosecco amb sushi. Com si acabés de prendre Sugarfish i Prosecco l'altre dia. I en realitat menjar italià. Sóc una noia gran branzino. Però sí, vull dir, realment podríeu estar dient com la majoria dels mariscs ara mateix, però realment pot anar amb qualsevol cosa que pugueu prendre un bistec i Viarae, podeu prendre un pollastre rostit, que també és el meu plat bàsic preferit. a menjar. Sempre obtindrà un mig pollastre rostit, molt ben condimentat de qualsevol lloc. És clar.

Jacy Topps 12:44

Ha d'estar molt ben condimentat.

Issa Rae 12:47

De fet, em molesta quan la gent el serveix tal com és, d'una manera irrespectuosa.

Jacy Topps 12:53

És tan irrespectuós, com per què?

Issa Rae 12:56

Tanqueu el vostre restaurant, si us plau. Realment ho és. Depèn de tu quan vaig dir que combina i juga bé amb els altres, vull dir que també ho ampliaria al teu gust en el menjar.

Jacy Topps 13:14

D'acord, doncs, si poguéssiu gaudir d'una ampolla de Viarae amb algú viu o mort, qui seria i per què?

Issa Rae 13:29

És tan rar, però em va venir al cap Tupac. Només l'estimo i s'associa amb els meus records de tornar a LA i vaig sentir que no l'apreciava del tot com a artista. I com un home molt atractiu. Fins que va ser tan jove i idealista. Ja sabeu, tenia tantes idees fantàstiques per ajudar la seva comunitat a reduir la bretxa de riquesa a Amèrica, com si estigués ple d'optimisme sobre com es poden canviar les coses i el ressentiment per la privació de drets dels altres i també genial i divertit. . Així que, sí, hauria compartit feliçment una ampolla amb ell.

Jacy Topps 14:25

Sí, m'encanta aquesta resposta. Vull escoltar-lo rapejar com després de prendre una ampolla de Viarae.

Issa Rae 14:35

La primera vegada que el vam escoltar rapejar després de prendre una ampolla més fàcil... Sento que li surt de manera natural. Estic segur que ho era. Ja saps, estic segur que li agradaria beure o dos per posar-lo a la zona dels seus raps.

Jacy Topps 14:46

Exactament. Um, la presidenta Barbie beu Prosecco?

Issa Rae 14:55

Aquesta és una bona pregunta. No sé si hi ha alcohol a la terra de Barbie, m'imagino. No sé si hi ha, no crec que les Barbies sàpiguen què és emborratxar-se, crec que això és una cosa del món real. No ho sé. Crec que segur que tenen Prosecco sense alcohol.

Jacy Topps 15:18

Oh, això és una cosa. Sí, això sona bé.

Issa Rae 15:21

Sí, això és el que té ella. Està molt concentrada en la feina i no vol relaxar-se, cosa que crec que el Prosecco us ofereix l'oportunitat de fer, així que s'assembla més a un Prosecco sense alcohol només per les bombolles, només per les bombolles brillants.

Jacy Topps 15:38

D'acord, això m'agrada. Ha de mantenir-se concentrada, hi ha molt a fer. Sí. Tinc una última pregunta per a tu. Quan no estàs bevent Prosecco. Què hi ha al teu got? Que estàs bebent?

Issa Rae 15:55

Què et dic, quan no estic bevent Prosecco?

Jacy Topps 15:57

Quan no estàs bevent Presecco.

Issa Rae 16:07

Vols dir, com qualsevol cosa? Oh, més aigua amb gas amb llimona acabada d'esprémer és només la meva beguda preferida. Al vespre i al matí cafè tot el dia, cada dia.

Jacy Topps 16:22

Al matí i al vespre, un cafè?

Ponent desconegut  16:25

Bec cafè i m'agrada el negre i després ja saps que més tard al matí prendré com un cafè amb llet d'ametlla.

Jacy Topps 16:32

D'acord, d'acord, estic sorprès, però d'acord. Sense judici, sense judici.

Issa Rae 16:43

Quina és la teva beguda sense alcohol?

Jacy Topps 16:47

Oh, el suc de taronja és la meva beguda sense alcohol.

Issa Rae 16:50

Això és molt saludable i com, oh, vitamina C. No sóc un bevedor de sucs ni de refrescs, però el suc de taronja és fantàstic i va bé amb Prosecco.

Jacy Topps 17:09

D'acord, aquesta és la resposta perfecta. Issa, moltes gràcies per acompanyar-nos. Felicitats de nou pel teu Prosecco. Ha estat un plaer.

Issa Rae 17:19

De la mateixa manera, moltes gràcies per comptar amb mi. Que tinguis un dia meravellós.