Close
Logo

Sobre Nosaltres

Cubanfoodla - Aquest Popular Vi Qualificacions I Comentaris, La Idea De Receptes Úniques, Informació Sobre Les Combinacions De Cobertura De Notícies I Guies Útils.

Cultura

Les begudes que estem estimant ara mateix

Alguna vegada t'has preguntat com pot semblar una conversa entre els nostres revisors? Submergeix-te en aquest episodi amb l'extraordinari revisor de begudes alcohòliques de Wine Enthusiast i Writer-at-Large Treball de Newman i Anna-Christina Cabrales , mestre director de tast i revisor de Borgonya i Vall del Roine. És un debat animat sobre les tendències actuals i futures de vins i begudes alcohòliques, que barreja humor amb coneixements d'experts.



Aquest episodi s'obre amb una ronda sincera de 'Love it' i 'Hate it' de modes del 2023 que o bé van impressionar o els van deixar molestos i perplexos.

Mentre el duet mira la seva bola de cristall del 2024, exploren el que s'està quedant de l'any passat, i fins a la pandèmia (penseu: l'augment de les begudes llestes per beure i molt més). Kara aposta per un particular espresso martini riff i dobla la categoria d'esperits que dominarà. AC diu que les veritables tendències del vi encara no s'han desenvolupat, però convida apassionadament els entusiastes a explorar el rosat i una major transparència a diferents nivells.

Tant si sou un sommelier experimentat com si només us mulleu els peus al món del vi, hi ha alguna cosa per a tothom en aquesta conversa sincera i divertida. Així doncs, aboca't un got i uneix-te a nosaltres mentre aquests experts destapan els seus pensaments sobre el que vindrà el 2024.



També et pot agradar: La nova tendència a Hard Seltzer? Seltzer regular

  Logotip d'Apple Podcast
  Logotip de Google Podcast

Transcripció de l'episodi

Les transcripcions es generen mitjançant una combinació de programari de reconeixement de veu i transcriptors humans, i poden contenir errors. Si us plau, comproveu l'àudio corresponent abans de citar.

Ponents: Anna-Christina Cabrales, Kara Newman, Samantha Sette

Anna-Christina Cabrales 00:08

Hola i benvinguts al podcast Wine Enthusiast. Esteu servint la cultura de les begudes i la gent que la condueix. Sóc la directora de tast de l'Anna-Cristina Cabrales aquí a Wine Enthusiast i avui m'acompanya Karen Newman, la nostra revisora ​​de begudes espirituoses i escriptora en general. En aquest episodi, estem analitzant en profunditat la nostra bola de cristall del món de les begudes i predint què serà o no calent a les tendències de vins i espirituosos per a l'any que ve. El vi en conserva ha perdut el seu atractiu i l'Espresso Martini entrarà o sortirà el 2024? Saltem directament.

Treball de Newman 00:43

La vocació és una col·lecció de somnis de vins de Califòrnia que ofereix una gamma diferent de varietats, estils i els millors apalatxes de la seva classe. L'enòleg James MacPhail manté cada vi una veu clara i singular, treballant amb reconeguts productors familiars per elaborar Chardonnay, Pinot Noir i Cabernet Sauvignon. Mentre recolliu més de 7090 puntuacions més en el procés. Uneix-te a un dels col·legues clubs de vins totalment personalitzables per accedir al primer llançament a les novetats, la biblioteca especial, les sèquies i molt més. Amb quatre opcions de subscripció, hi ha un club per a cada amant del vi, rebeu tres enviaments a l'any o proveu la subscripció mensual, lliurant tres ampolles al mes directament a la vostra porta. Per a informació i accés. Visiteu-nos a www.thecalingwine.com/enthusiast. It’s January and we’re all thinking about what happened in the year just past and what’s coming up in the year ahead. Here at Wine Enthusiast HQ, we’re certainly thinking about what’s on tap for wine and spirits. I’m Karen Newman, writer at large and spirits reviewer for Wine Enthusiast.

Anna-Christina Cabrales 01:47

I sóc Ana Christina Cabrales, directora de tast i revisora ​​de Borgonya i la Vall del Roine. Per tant, Kara, abans de parlar de les tendències del 2024, parlem del 2023.

Treball de Newman 02:00

D'acord, doncs esteu al mig del món del vi. Així que començarem amb tu, òbviament. Aleshores, què us va cridar l'atenció el 2023? De fet, ja ho sabeu, fins i tot abans de capbussar-nos en aquesta idea, què és, per què no juguem a un petit joc de jocs d'amor, ens encanten o l'odiem? Així que vull començar amb positiu o negatiu.

Anna-Christina Cabrales 02:18

Aniré amb amor i amor amb una petita vena de potser una mica de molèstia, si vols, oi? També ho són les dues cares d'aquesta moneda, però em va encantar. Definitivament, em vaig adonar que més consumidors volen aprendre més. I això és positiu per a mi, perquè en un mercat on estem veient com disminueix el consum de vi, estem veient o almenys el que he notat és que els consumidors volen saber més sobre el que consumeixen i pagan. per això. Però, ja saps, per descomptat, no desqualifica a cap altre bevedor d'aquells que acaben d'entrar al món del vi que s'estan fent camí i intenten descobrir el seu camí a través de l'envasament i el màrqueting, cosa que ho fa totalment. existir. Però el que m'encanta és que comencem a fer-nos més preguntes de per què, ja saps, es qüestiona sobre sulfits, estem qüestionant els sulfits, els nivells, quant hi ha als vins? Quant n'és, quant s'assembla als sulfits al vi en comparació amb altres productes que hi ha. I fins i tot coses fins a l'escalfament global? Ja saps, escoltaria de sobte, com certes preguntes com, doncs, quin raïm és aquest? Però ara estem fent preguntes com, com m'afecta això? I m'encanten les respostes. M'encanta aprendre dels cellers. Però si us plau, i aquesta és la part on em molesto una mica. Com, va, com, els cellers ens donen una resposta molt bona i dedicada per agradar-nos, per què estàs fent el que estàs fent per lluitar contra l'escalfament global? Ja saps, hauria de ser una història que sigui exclusivament teva, i són les teves històries, ets el propietari, i volem seguir els teus passos i entendre per què estàs fent el que fas. I m'encanta que ens estem qüestionant coses, però més encara entenent per què. Què tal tu?

Treball de Newman 04:23

Bé, una de les coses que estic estimant ara mateix és que realment he escrit que estem a finals de gener sec. Sí. I aquesta no és la part que m'encanta. Però definitivament agraeixo que ara les begudes a prova zero i a prova baixa estiguin a tots els menús a tot arreu. Hem vist que la regla dos hi és definitivament. Pots fer una prova zero?

Anna-Christina Cabrales 04:48

Segurament ho veig molt més als menús, ja que només és una combinació on es veuen còctels i vins agrupats.

Treball de Newman 04:57

Però sento que agraeixo molt que ho veieu a tot arreu ara, em sembla com si ara aneu a un bar restaurant i obteniu un menú de còctels i no hi és, sembla que és una omissió flagrant. Sí, diria que ho facilita. Fa que sigui més fàcil no consumir o consumir una mica menys o tenir opcions quan estàs amb gent que no beu, pel motiu que sigui. Crec que és refrescant i és molt necessari. Tinc moltes ganes d'explorar més d'aquests menús l'any que ve.

Anna-Christina Cabrales 05:27

Definitivament. M'agrada tenir l'opció de no pressionar. Encara estic encara puc participar, però no hi ha pressió per consumir alcohol.

Treball de Newman 05:38

Segur. D'acord, què més hi ha al teu? A la teva bona llista? La teva llista de polzes amunt?

Anna-Christina Cabrales 05:43

Bé, no, crec que passaré directament a l'odi perquè ja has tocat una cosa que és realment justa, no ho sé, m'està fent sentir coses, Kara. Així que entraré en l'odi, i no es tracta de la categoria en conjunt. Ara sí que crec en tenir vins sense alcohol de baixa prova. Però ja ho sabeu, els necessitem. Crec que és una categoria que ha arribat per quedar-se. Però si us plau, quedeu-vos al vostre propi carril. No llenceu el vi. Ja sabeu, bevem vi per un cert motiu aquí. I no es tracta necessàriament de beneficis per a la salut aquí. Perquè zoom-ne un perquè se sent bé. Combina molt bé amb molts tipus de menjar diferents. No parlem d'aquesta categoria com una cosa relacionada amb la salut aquí. Bé

Treball de Newman 06:30

Déu meu, has arribat a un dels meus punts dolorosos. Què es? Vull dir, una de les coses que vull dir, he estat una mica tocant aquest tambor durant un temps, no és específic del 2023. Però realment menyspreo quan veus còctels o licors, o vi o cervesa, per tant, la posició com a una beguda de benestar. Sí, no, no, no, no, si hi ha alcohol, no és un benestar. No és net, sigui el que sigui, no m'importa que aquella Margarita sigui més baixa en alcohol o en sucre. Ja sabeu, si hi ha alcohol, no és una beguda de benestar, o quants Genex adaptats o nootròpics o el que hi introduïu si hi ha alcohols també. Crec que només hauries de prendre-ho com és i gaudir-ne i ja saps, molt bé anar a l'spa, anar al gimnàs, ja saps, fes el teu. Però, ja saps, gaudeix d'aquesta Margarita després, ja ho saps, i gaudeix-la com és. I tot és bo amb moderació.

Anna-Christina Cabrales 07:30

Convingut.

Treball de Newman 07:32

D'acord, llavors vols tornar a coses que no t'agraden del grup de la teva vida? L'àngel o el dimoni assegut a la teva espatlla?

Anna-Christina Cabrales 07:40

D'acord, deixa'm que ho torni perquè no pot ser tot jo.

Treball de Newman 07:45

Vaig a tornar. D'acord, deixaré una altra cosa que m'està tornant boig. Una cosa que odiava el 2023. I això és el preu dels còctels a 20 dòlars i més.

Anna-Christina Cabrales 07:56

D'acord, sí, fins i tot puc dir com 25 o més. Segur. Jo dic, què? Què és tot això? No és aquest el preu d'un àpat? Com el nostre plat?

Treball de Newman 08:05

Sí. És una bogeria. I solia pensar que les begudes eren uns luxes assequibles. I és que només ha passat pel sostre. Explico la història per a la revista sobre el Martini de 21 dòlars. I tinc la sensació que fins i tot això és al mirall retrovisor. De vegades, ja ho sabeu, 25 dòlars són una bogeria. I no tinc la sensació de veure un final a la vista. I no només és a la ciutat de Nova York. És per tot arreu. Sento que la inflació s'està descontrolant. I fins i tot quan la inflació sembla que s'està reduint en altres àrees de l'economia, abans de començar a escriure sobre begudes, vaig escriure sobre accions i bons i l'economia. I, per tant, encara penso en més del que probablement hauria. I veig que tot i que la inflació està baixant en algunes zones, encara és molt alta pel que fa als preus dels aliments i dels restaurants i dels preus de l'alcohol. Encara vull dir, sobretot en una situació fora de casa, les begudes són molt cares per sortir i passar-ho bé aquests dies.

Anna-Christina Cabrales 09:08

Convingut. Em trobo entretingut a casa molt més que mai. Crec que el 2023 probablement puc comptar amb mi quantes vegades vaig sortir només per coses no relacionades amb la feina. Definitivament em vaig entretenir molt més a casa, segur.

Treball de Newman 09:28

Sí, no sóc d'elit. No veuen que estic assentint amb el cap que hi estaria d'acord. Oh bondat.

Anna-Christina Cabrales 09:35

Ja sabeu, heu tocat alguna cosa que em sembla curiós sobre la inflació, i coses que, sobretot, potser alguns esperits que abans ens agradaven abastir-nos, gaudir i compartir amb els amics. Creus que potser en el futur començarem a veure que les marques poden crear una altra línia que sigui una mica més assequible? Per al consum diari de nou, crec que tot ha d'augmentar de preu ara mateix. Però ho veurem tornar en el futur? Tu creus?

Treball de Newman 10:09

Aquesta és una molt bona pregunta. No ho sé, sé que he vist més estudis que apunten al que abans s'anomenava premiumització. Quin és el contrari de l'aïllament premium premium? Durant molt de temps, realment hi va haver una tendència cap a begudes alcohòliques cada cop més cars, tal com heu comentat. I ara hi ha més gent que està negociant a la baixa. Vull dir, estic pensant més en el 2024. Mira endavant, doncs. 2023. Però suposo que tot es desdibuixa.

Anna-Christina Cabrales 10:39

Potser hauríem de saltar a això aleshores. Vols entrar al 2024?

Treball de Newman 10:43

Sí, ens rebotarem segur. Bé. Sí. Per tant, el 2024 espero que probablement veurem més gent negociant a un preu més valor. Esperits. No ho sé, això serà generalitzat. I encara hi ha molts comodins, ja ho sabeu, i pot passar qualsevol cosa. Però, segur, crec que veuràs més gent que surt i que els seus càntirs de margarides poden mostrar margarides a la marca avui.

Anna-Christina Cabrales 11:11

Jo també. En podem tenir una més tard?

Treball de Newman 11:14

Definitivament. Però crec que veuràs que més gent segueix sent rebent els seus càntirs de margarides. Ningú no ho renuncia encara, però crec que serà menys car, en aquesta imatge, a diferència del que saps que el més el més premium, el més car. I aquesta és en realitat una estadística que vaig omplir per trucar d'on vaig treure aquest petit detall que era de ws Ws, van fer un estudi i van esmentar que els oficis de sacs, i em va quedar enganxat a la ment dient, ja ho sabeu, Sí, això és exactament el que espero, ja ho veurem.

Anna-Christina Cabrales 11:45

Ja saps, has tocat alguna cosa aquí. I ho veus definitivament molt més al món dels esperits. I crec que en el món del vi, apareix en el format de llaunes, però la proporció, veus una mica més de control de proporció d'una manera com, sobretot en licors i vi, hi ha aquesta mentalitat que, d'acord, ets davant d'una ampolla, és un fenc de 750 ML que potser l'haureu de consumir en un període de temps determinat. I prou curiós, fins i tot si poseu una càrrega no, ja ho sabeu, una ampolla de vi just al costat de la mateixa mida, és que encara té la mateixa pressió. I crec que sobretot en aquests dies en què ens movem més ràpid, s'espera que siguem més productius, més nítids, com la proporció, com si volguéssim sentir-nos bé i volem treure aquest avantatge. Però al mateix temps, simplement no volem la mateixa sensació l'endemà de com, no ens agrada tenir ressaca o simplement sentir-nos letàrgics. I així volem que aquella petita, aquesta petita vora, aquesta petita cosa ens tregui d'ella. I, per tant, tinc la sensació que veurem més, com més opcions de qualitat, sobretot quan es tracta de vi en conserva. Esteu trobant més opcions enllaunades al RTD? Món?

Treball de Newman 13:09

Oh, segur. Segur. Això és molt divertit. Acabo de veure vins en llauna, vaig anar a la botiga de licors a recollir una ampolla de vi per sopar, i les llaunes, les llaunes de vi, i mai se m'ha passat pel cap que pogués, ja saps, comprar llaunes.

Anna-Christina Cabrales 13:25

Sí, és molt fàcil, portàtil, però qualsevol cosa que diria és la temperatura. Un vol vi tebi. I suposo que tret que potser sigui vi negre i escumós. Això és una mica desafiant. Però m'agrada això, ja saps, aquesta idea de com, d'acord, bé, encara podem gaudir, però només en proporcions més petites. I per tant, a més de les llaunes, només em pregunto, com ara, és una oportunitat real perquè la llista de copes als restaurants en particular, també millori realment? Ja saps, ja estem gastant molts diners per sortir. Vull dir, segur que per a mi, almenys per la meva llei, sembla que estic pagant com, bé, mentre que el mercat abans era potser tres vegades més. Ara se sent quatre vegades cinc vegades més. I si pagaré tant, vull alguna cosa molt bona. I odio dir-ho, perquè només conec algunes d'aquestes ampolles. Simplement no pagaré això. Ja sabeu, i crec que aquí podria haver-hi una oportunitat molt bona, especialment perquè els directors de vins acceptin realment els seus costos aprenent els seus costos i creant molt creatius amb les seleccions de copes.

Treball de Newman 14:39

És curiós, vas plantejar RTD i crec que probablement podríem fer unes hores senceres. Sí, però deixeu-me, ja que els heu preguntat. Crec que el 2024 serà l'any en què veurem una veritable sacsejada a l'espai de begudes RTD.

Anna-Christina Cabrales 14:57

Com és això? Perquè només estic veient...

Treball de Newman 14:59

N'hi ha tants. Vull dir, que en treuen profit

Anna-Christina Cabrales 15:03

Definitivament. Segons el que veieu, definitivament hi ha marge per millorar.

Treball de Newman 15:14

Sí, definitivament no tots són bons. I crec que molts d'ells tampoc són tan bons com el que obtens en un bar. I això és segur. I és aquest tipus de repte, però el que crec que ho estan fent molt bé és que és la distribució. Realment estan apareixent en llocs, mai m'hauria imaginat que podríeu obtenir alguna cosa més que una cervesa com, com ara escenaris esportius o Sí, o en un concert o estacions de tren, bars d'hotels. N'he vist un parell al vol, ja saps, tindran còctels premesclats que t'obriran i t'abocaran, ja saps, control de porcions, com va dir, i són bons. Sí. I definitivament ets millor del que a vegades estaves obtenint.

Anna-Christina Cabrales 16:00

Sí. Almenys ho vaig notar en un parell dels meus últims vols. Estic com, va, això és realment molt bo.

Treball de Newman 16:04

Sí. Segur que hi ha alguns avantatges. Vull dir, no necessito submergir-me en tota la categoria, en realitat hi ha algunes opcions excel·lents. Però crec que les opcions excel·lents són les que es quedaran i les que, ja saps, no són tan bones, sobretot, ja saps, de nou, sembla que la inflació està teixida. Així que com una línia a través de la nostra conversa d'avui. I crec que els que no aporten valor probablement seran alguns dels que no se'ls permetrà quedar-se, ja saps, els consumidors a casa diran, bé, ja saps, si jo' Vaig a pagar per això, vull que sigui molt bo. I si no, votaré amb la meva cartera i seguiré endavant. On pots trobar els millors regals a preus molt baixos que encantaran a tothom, un vi total i molt més. Per descomptat, amb tantes ampolles fantàstiques per triar, trobeu alguna cosa per a tothom a la vostra llista, ja sigui Cabernet, per al vi escumós de la vostra germana per a un company de feina o un bourbon d'un sol barril per al pare. I si necessites ajuda, només has de demanar a una de les nostres guies amables o assessorament amb els preus més baixos des de fa més de 30 anys, sempre trobaràs el que t'agrada i el que t'agrada el que només trobes a Total Wine i més licors no venuts a Virgínia i Carolina del Nord. Beu de manera responsable. Sigueu 21 anys. Què més hi ha a la vostra llista de prediccions per a l'any que ve?

Anna-Christina Cabrales 17:26

Ja saps, una mena d'aprofitament del que parlava abans, només transparència, crec que és una paraula clau enorme i enorme per a mi. Transparència en el sentit que crec que els consumidors volen sentir alguna cosa que és pura, una cosa que és agradable. No necessàriament volen alguna cosa que només estigui coberta amb una tona de roure. No dic que no hi hagi un espai perquè hi hagi un temps i un lloc per a tot. Però crec que estem començant a veure com sorgeixen una paleta molt sofisticada. I només volen entendre el sentit del lloc. On es va conrear el terroir que coneixeu, on es va conrear aquell raïm, on es va conrear aquells raïms, i d'alguna manera aprendre, volen impressionar-se i també impressionar. I vull dir, aprendre alguna cosa de l'etiqueta o potser aprendre alguna cosa més de l'enòleg. I per tant crec que la transparència, també en el format de les etiquetes de vins, és enorme. I m'encanta agafar una ampolla i cada cop veig més detalls sobre una ampolla de vi. Ara carry va agafar una ampolla de vi abans que vull dir, i la vas girar cap al darrere i llegeixes l'etiqueta, llavors sembla que de vegades gairebé pots canviar les històries entre les etiquetes. I de totes maneres sembla com l'altra història de l'ampolla.

Treball de Newman 18:58

És com l'argot de màrqueting. Sí, no sembla que estigueu parlant d'un lloc concret, una persona concreta. Podria ser qualsevol cosa a qualsevol lloc.

Anna-Christina Cabrales 19:05

Exactament. I per tant, quan veig una etiqueta, sobretot quan parlen d'un lloc concret, parlen d'altitud, parlen de roba, parlem d'edat mitjana de compra i tipus de sòl. Això és només una part de la conversa. I això és fantàstic per a qualsevol nerd com el vi o per a qualsevol aficionat al vi que estigui realment interessat en aquestes coses. Però per a tots els que volem posar en la conversa, què vol dir tot això, especialment en un dia i una època en què veiem que els enòlegs esclaten diferents parcel·les i vinyes i creen com una multitud d'embotellats? Com difereix un de l'altre i crec que hi ha una oportunitat real i això ens ajudarà a enamorar-nos encara més d'aquests vins, i la transparència en un tercer format per a mi, crec, i em pots dir? M'equivoco completament aquí, però potser és només perquè he passat per les xarxes socials. No m'encanta el que estic veient a Instagram aquests dies. Però tinc la sensació que els blocs tornaran. Com, d'acord, hardcore. Estava parlant d'això amb una estimada amiga meva, Christy Frank. I estem veient que mai més n'hi ha prou en format curt. I volem poder parlar de què més està passant. I no sé si necessàriament, com un lloc web d'empresa, n'hi ha prou amb una fitxa tècnica. Crec que volem participar de nou en una conversa més àmplia i poder parlar de per què determinades coses són importants, especialment quan parlem de coses com ara l'agricultura regenerativa, la sostenibilitat, l'escalfament global, és només una conversa més àmplia que una ràpida conversa. publicació a les xarxes socials.

Treball de Newman 20:49

Tan interessant. No sé si estic d'acord que els blocs tornen, els meus diners estarien en butlletins de notícies, crec, d'acord, aquest sub-piles i tot això.

Anna-Christina Cabrales 20:58

Aquest és un món en el qual encara he de submergir-me realment en una cultura tan substack?

Treball de Newman 21:05

Sí, encara que crec que ara comencem, parlem més de tendències mediàtiques i menys de tendències de begudes. Però sí, estic d'acord que la gent definitivament té gana de converses més substancials, no només del Sí, els fragments que tens, en el lideratge d'influencer. Així que sí, segur. Estic d'acord amb tu en la demanda de més transparència, crec que, sobretot quan mires la generació més jove de bevedors d'aquests dies, ja ho saps, la generació Z i més grans, definitivament hi ha més demanda d'autenticitat i per voler saber exactament qui hi ha darrere del que beuen, què consumeixen, si ho sabeu, en forma líquida o no, ja ho sabeu, volen saber més sobre qui ho fa, què fan en termes de donant suport al medi ambient, pel que fa a donar suport a altres cultures, ara volen poder invertir els seus, els seus diners en alguna cosa que importa. Volen sentir que el que consumeixen forma part d'alguna cosa més gran. I sens dubte admiro aquesta mena de pithos. Això és bonic.

Anna-Christina Cabrales 22:18

Definitivament, dic, fins i tot entre la propera generació de col·leccionistes amb qui, ja saps, he parlat, ja saps, no necessàriament estan col·leccionant, ja saps, què els agrada el seu oncle, avi o pare, pares, tu Coneixen, recullen, estan trobant el seu propi gust i volen seguir una història, el compromís i la dedicació d'algú per alguna cosa, i senten alguna cosa fora del vi. Ara, tot és qüestió de com envelleixen aquests vins és una altra història. Però, de nou, en aquests dies sempre bevem vi molt abans o el consumim abans de com s'havia guardat abans. Però això m'encanta

Treball de Newman 23:02

Trobeu que els consumidors més joves graviten cap a una regió o estil en particular? I per què?

Anna-Christina Cabrales 23:08

és una mica per tot arreu. I crec que és una mica esbiaixat, sobretot avui dia, només som els preus, sobretot a les regions clàssiques són tan cars. Vull dir, no dir que no hi ha aquest mercat, certament, existeix. És força fascinant. Ja saps, ampolles que es mouen per centenars, si no milers de dòlars, però crec que segur que hi ha una fascinació més que estic veient mentre fa poc no s'atura, però també a Espanya. I Portugal. Hi veig més interès. Oh, interessant. Sí. Per als exòtics, també. Crec que encara és un mercat difícil. Encara no és com cada dia aquí, aquest port és una cosa força popular. Crec que és només una d'aquestes coses en què si ho veuen, potser hi aniré com a opció, però pel que fa a la recollida i on poden gastar els seus diners. Crec que busquen com el que parlava abans, on es pugui sentir aquesta immediatesa, immediatesa i complexitat, una cosa que es pot consumir de seguida, però també probablement ho puguin amagar per uns quants. anys i esperar encara més resultats o simplement estar totalment admirat de quins són els resultats. I crec que sobretot a Espanya i el que estem veient a Portugal s'ofereix completament sense agradar realment trencar el banc i crec que això també és part del motiu pel qual és tan atractiu.

Treball de Newman 24:39

Vegem, doncs, què més hi ha a la nostra llista per al vídeo del 2024 que us dirà una cosa que realment va esclatar després de publicar el nostre esperat per al digital. Vaig esmentar que el Carajillo podria ser el còctel de l'any 2024.

Anna-Christina Cabrales 24:58

Explica'm més.

Treball de Newman 24:59

És el còctel de cafè. Va començar amb…

Anna-Christina Cabrales 25:03

Espereu un altre còctel de cafè? Ja hem acabat l'Espresso Martini? Sé que no ho he superat, probablement ho hauré de fer sempre que surti.

Treball de Newman 25:18

Però tan bon punt vaig esmentar-ho i tan bon punt ho vam publicar, de sobte, vaig rebre molts correus electrònics i textos diferents de la gent. Així que m'encanta una visió exhaustiva, o no puc creure que els Estats Units hagin trigat tant a descobrir-la. Hem estat bevent això des de sempre. I a Espanya i Mèxic. Vull dir, és

Anna-Christina Cabrales 25:32

D'acord, per als que no ho sàpiguen, què és?

Treball de Newman 25:35

És una barreja de cafè exprés i licor. 43 És un lluitar d'herbes d'Espanya, i espresso per 43. És com fernet? Ish? Um, és una mena de vainilla II. Bé. Sí, també és agradable beure sol.

Anna-Christina Cabrales 25:52

Així que és com l'Espresso Martini a un altre nivell quan?

Treball de Newman 25:56

Suposo que sí. És, crec que és com un glop fàcil. I pel que sembla, és molt popular a Mèxic. I de fet, Mills, Bernstein també va escriure sobre això per a la revista. I vaig anar a un restaurant que obre el lugar cantina, i tenien un puré al menú. Era un Espresso Martini, semblava un Espresso Martini. Però també era un cardio que tenia, com 443. I vaig dir, ja saps què, això és només el començament d'una manera tan popular i no em sorprendria. Vull dir, aquí teniu la meva predicció. D'aquí a finals d'any, començarem a veure tot tipus de restaurants i bars i no només els que són mexicans. Crec que només veurem una explosió. Estic del que vindrà després d'això. Ja sabeu, veiem tantes costelles de Martini Espresso, n'hi ha per tot arreu. Vull dir, espero amb ganes els riffs de Carajillo, el que vindrà després d'això també.

Anna-Christina Cabrales 26:52

Endavant, posa-hi els teus diners, què vindrà després?

Treball de Newman 26:58

Si ho sabés, probablement obriria un bar i servir-lo ara mateix. Serà una cosa que no puc veure. Serà una cosa estranya a TikTok, serà una cosa visual, una cosa boja. Vull dir, això també és una cosa que estic veient per tot arreu per al 2024. Tant es tracta de bars immersius, beure immersiu, alguna cosa boig, alguna cosa amb fum alguna cosa i un vaixell d'aspecte boig, ja ho saps, amb colors brillants. Ha de ser

Anna-Christina Cabrales 27:32

Ara, quan dius immersiu és molt diferent d'alguna cosa que es serveix a taula o hi ha una mica més d'interacció procedent de...

Treball de Newman 27:41

Crec que, sempre que hi hagi algun tipus d'element interactiu o alguna cosa que immersiu, només és una paraula de moda o qualsevol altra cosa que signifiqui qualsevol cosa. Ho veig molt sovint. Crec que realment necessito ser més crític amb algunes d'aquestes paraules de moda, però crec que una de les tendències més importants que estem esperant veure una i altra vegada, i probablement ni tan sols aturar el 2024 són les begudes tan sorprenents. i capritxosa i per sobre. I si implica el consumidor, fent alguna cosa per fer-lo més especial, o per posar-se en l'experiència, crec que més que millor tot el temps. Ja sabeu si això implica abocar alguna cosa per apagar una flama, aixecar-la a la llum. Ja saps, això sempre és alguna cosa. Canvia de colors. És un xut de gelatina. L'has de fer tremolar. Sempre és alguna cosa

Anna-Christina Cabrales 28:36

Sóc un fanàtic quan les coses canvien de color.

Treball de Newman 28:38

M'encanten aquests. Se suposa que ha de ser divertit

Anna-Christina Cabrales 28:46

I és per això que em sembla que de vegades els esperits, com especialment en un restaurant, només una mena de vi Trumps com si no tinguéssim coses sexy com aquestes, ja ho sabeu, només surten d'una ampolla.

Treball de Newman 28:55

Déu meu, tenim aquesta ampolla enorme. Dels realment grans.

Anna-Christina Cabrales 28:59

Sí, definitivament veus com magnums que surten a jugar, especialment al món de l'espurnant, que, ja ho saps, per al 2024 no veig que s'extingeixi cap escumós encara sigui una cosa que tothom anhela sentir que, segur, només vol alguna cosa lleugera. i alguna cosa efervescent per alleugerir l'ànim, no volem sentir coses massa pesades de seguida. Ja sabeu, hem de fer una transició a aquest tipus de coses i és bo veure-ho amb els mateixos esperits. Aleshores, sobre els spritz i el que passa, això s'ha apagat del tot?

Treball de Newman 29:34

No... De vegades està agafant una mena de seient del darrere per potser l'Espresso Martini, però crec que tan aviat com el temps torna a escalfar.

Anna-Christina Cabrales 29:40

Oh, segur. I ho podeu veure com, almenys, ho sabeu, quan cobreixo com el bordeus i corri, veieu que més dels Apalatxes volen ampliar les seves plantacions per a varietats blanques. Entenen que hi ha més demanda per això. Només trigarà una estona perquè hi ha regles que, doncs, quant pots ampliar anualment. Però fins i tot a nivell local, sí, aquestes són coses que desitgen, o almenys per a la propera generació, ja ho sabeu, volen més lleugeres, com spritz, escumosos, blancs, fins i tot algunes roses. I amb les roses, també tinc una mica d'os per collir-hi. Però sí, no deixa de ser una batalla, d'acord, de nou, sense problemes, però l'estil carta per monsell de Rosae. Però només volia explorar una mica, sento que el color més profund com Rosie, especialment, provinent de Tavel, espanta la gent, quan de fet, són maridatges gastronòmics tan sorprenents. I potser fins i tot només puc agafar una ampolla i obrir-la dels vostres aperitius o només un petit xiuxiueig gairebé directe, com, ja saps, el teu primer plat, fins i tot, com potser fins i tot alguna cosa com, ja saps, com, potser un molt tendre com un filet de wagyu o alguna cosa així. Puc portar-ho tot el camí. Vull dir, no totes les roses es construeixen igual, però només desitjo que explorem una mica més en aquesta categoria. I el seu àngel ho fa, és molt bo, i continuaré lluitant en aquesta batalla. Però només m'agradaria experimentar més amb diferents tipus de roses.

Treball de Newman 31:21

Heu de veure que AC l'està colpejant literalment

Anna-Christina Cabrales 31:28

Sí, va funcionar bé és el que dic. De nou, ja ho saps, la meva perspectiva de parcial aquí, només perquè m'agrada molt. I també ho cobreixo.

Treball de Newman 31:40

Així que em sembla que ens estem acabant per fer algunes prediccions finals i d'acord, perquè sento que encara no he parlat de matar. Fes-ho. I si estic buscant, estava pensant en quines són les grans tendències d'esperits a tenir en compte el 2024? I per a mi, crec que serà una cosa adjacent adoptada.

Anna-Christina Cabrales 32:02

Vaja, espero que sí. Estic totalment en això.

Treball de Newman 32:08

No crec que el tequila vagi enlloc. És, encara és absolutament un magistral. I ja està a punt per superar el vodka i el whisky si encara no ho és.

Anna-Christina Cabrales 32:20

Hi ha estadístiques en aquest moment que mostren fins a quin punt és líder en termes com altres categories?

Treball de Newman 32:25

Definitivament hi ha estadístiques. Sí, no els faré del cap, però sens dubte parlaré del Consell d'alcohols destil·lats dels EUA i d'altres entitats. Els IWS són, vull dir, una i altra vegada, només demostra que matar-lo és només la part superior de la classificació i on no ho és. Està a punt de ser i aquest podria ser l'any. És una categoria molt estreta, totes les altres categories que estan per sobre del taló, és una avantatge molt estreta. Ah, i sí, i continua així.

Anna-Christina Cabrales 32:54

I on cau Mezcal en això?

Treball de Newman 32:57

Crec que realment s'acosta.

Anna-Christina Cabrales 33:00

Això és emocionant.

Treball de Newman 33:01

Sobretot no hi ha tant mezcal de celebritats, crec que és tan cert. Tinc la sensació que això és com el denunciant, ja ho sabeu, és a dir, que realment s'apoderarà. No crec que hi hagi una marca realment específica, més que un parell de marques específiques. És a dir, tothom coneix Delma gai i Lidl i hi ha algunes marques que la gent coneix, però no em sembla que n'hi hagi una que hagi estat com l'èxit desbocat que diuen com, Tron ones per tequila, o casamigos era per tequila tercer, Hi ha com una, tota una llàgrima de coneguda per matar-nos on sento que el millor calici, com si hi anés a poc a poc, s'arrossegava, ja saps, parlant per sobre de la paret, si això és així, hi serà ben aviat. I crec que un cop això passi, crec que aquest any, també veurem com, saps, quant de temps dura el tequila Hills Mezcal hocking Hills? Crec que aquest podria ser l'any que possiblement veiem sortir tan alt. I no és una feina, s'assembla més a un Gobi adjacent. No vull endinsar-me massa en les males herbes, però és una planta molt semblant a l'atzavara i crea un esperit que té un gust molt semblant al tequila o al mescal. I el 2022 vaig veure la meva primera celebritat tan alta i va ser Lenny.

Anna-Christina Cabrales 34:25

Això és realment rar de totes les categories. I és curiós que no odio, així que tot està bé.

Treball de Newman 34:32

Crec que aquesta vegada era un hàbit. Crec que aquesta és l'època de més celebritats, així que digues o potser m'equivoco. Potser serà una celebritat, però n'hi haurà una d'aquelles que sortiria per la porta i a finals del 2024 crec que tindrem una altra categoria adjacent Agave/Abage. Venen per tu per matar si vénen per tu. Aquesta és la meva predicció.

Anna-Christina Cabrales 34:59

Sembla que anem a beure moltes més margarides junts.

Treball de Newman 35:03

No em sap greu.

Anna-Christina Cabrales 35:07

Potser això és una cosa que estàs escoltant més, jo tampoc ho conec al teu món. Però alguna cosa que crec que sens dubte escoltaré a la llengua és més de professionals i només de consumidors en general, com, ja saps, vam parlar de com, aquest és orgànic? Per això, saps, una agricultura biodinàmica sostenible, però regenerativa? És una cosa que apareix al vostre món?

Treball de Newman 35:33

De tant en tant, de vegades en determinades butxaques aquí? Parlar més d'això?

Anna-Christina Cabrales 35:39

Sí. Per tant, porta les coses a un altre nivell on estem mirant més coses com els cultius de cobertura, la terra vegetal, és el benestar dels empleats i, bàsicament, en un entorn en què realment es pot mantenir i ser capaç de cura també a través de qualsevol repte, si voleu. Aquesta és una descripció molt lleugera d'això. És molt més complex. Però diuen, en particular, que els vins produïts en aquests ambients, només capten l'essència del lloc, se sent una mineralitat intensa i coses tan salvatges i úniques del lloc. I he tingut el plaer de tastar uns quants mentre estava fora a França. i jo vaig dir: Va, què és això? Sí, va ser tan captivador. I el cas és que em vaig trobar tornant a aquells vins una i altra vegada, i només volia entendre-ho. I el cas és que és gairebé impossible capturar en una sola sessió com si haguessis d'estar allà i entendre quan et diuen que, ja saps, realment pots olorar les ovelles i els alts. herba i totes aquestes coses. Però aquests són vins que acabo de dir, allà. Hi ha una bellesa salvatge en ells i la forma en què es fusiona i com al got. No hi ha res semblant. És una energia, si voleu també, que mai havia sentit abans. I ja sabeu, a més d'això, ara hi penso, sobretot perquè m'agrada escriure sobre aquest tema de la transparència, és que també m'ha encantat com estem veient que més enòlegs experimenten amb diferents vaixells. Una de les coses que em va encantar quan estava de visita és veure coses com aquestes són experimentals, especialment amb globus de vi, en particular. Així, literalment, sembla un globus. Però tenim un got en el qual creus que el medi ambient és totalment reductor. Però no ho és, ja ho saps, del tot. I el que m'ha agradat d'això és que pots sentir la puresa de com de bé està fet el raïm. O si vas a anar-hi. Això és com un altre aspecte. Hi ha moltes maneres diferents d'experimentar amb això, encara és bastant nou. Però m'encanta la transparència del raïm d'aquest recipient i altres coses que també he tastat si fos d'àmfora, o, com molt diferents, com tipus d'ous de formigó, o fins i tot ous d'acer inoxidable, que ja sabeu. , són bastant rars. M'encanta aquest nivell d'experimentació, perquè realment estan intentant preservar, com ara, la qualitat del que creixen. I després només s'utilitza una mica d'això i una mica d'això, en cas de ser com un format gran, com el roure o el que sigui, per desitjar alguna cosa amb tanta delicadesa i elegància. És tan bo

Treball de Newman 38:45

M'encanta que puguis tenir totes aquestes tècniques diferents que encara que no entenc què són, vull dir, només pots abocar-ho en un got i experimentar-ho.

Anna-Christina Cabrales 38:54

Sí. Tenim sort, oi?

Treball de Newman 38:59

D'acord, així que crec que és just aquest moment.

Anna-Christina Cabrales 39:02

Sí, estic preparat per a una margarita. Què tal tu?

Treball de Newman 39:04

Oh, sí, absolutament. M'hi apunto

Anna-Christina Cabrales 39:05

Sona bé. Bé, gràcies a tothom per escoltar-nos i us trobarem la propera vegada. Estem emocionats per l'any que ve i quines tendències sorprenents sorgiran el 2024. Tens alguna pregunta o vols compartir els teus pensaments sobre les tendències de begudes del 2024? Ens agradaria saber. Podeu enviar-nos per correu electrònic els vostres comentaris i preguntes al podcast a Wine Enthusiast dotnet. I recordeu que us podeu subscriure a aquest podcast a Apple, Google, Spotify i a qualsevol altre lloc on escolteu els vostres programes preferits. També podeu anar a wineenthusiast.com/podcast per obtenir més episodis i transcripcions. Sóc Anna-Christina Cobras i gràcies per escoltar-nos.

Samantha Sette 39:55

A més de produir contingut de classe mundial, sabíeu que Wine Enthusiast també és la principal destinació de compres per als productes d'estil de vida del vi. Només has de visitar la nostra botiga a wine enthusiast.com on descobriràs un assortiment increïble d'articles de qualitat únics garantits per millorar la teva experiència vitivinícola. Des de cristalleria i accessoris fins a milers de regals de vins únics. És com una botiga de joguines per als amants del vi. I no us oblideu de protegir el vostre vi. Som el principal minorista de productes d'emmagatzematge de vi del país. Tant si teniu sis o 600 ampolles, desitgeu un armari de vins o una sala de vins dissenyada a mida. Les nostres consultes gratuïtes d'emmagatzematge de vi us ajudaran a trobar l'ajust perfecte per a la vostra col·lecció. Visiteu wineenthusiast.com avui. Donem vida al vi. Portat per la botiga Wine Enthusiast