Close
Logo

Sobre Nosaltres

Cubanfoodla - Aquest Popular Vi Qualificacions I Comentaris, La Idea De Receptes Úniques, Informació Sobre Les Combinacions De Cobertura De Notícies I Guies Útils.

Cultura

El canvi climàtic està canviant les pràctiques tradicionals de collita. Com s'està enfrontant un celler important.

El vi és, en primer lloc, un producte agrícola. Els climes extrems l'afecten, i canvi climàtic , tant naturals com artificials, només s'està accelerant. El problema, per descomptat, no són només les temperatures elevades. Taca de fum , sequeres, gelades, inundacions, calamarsa i precipitacions excessives afecten les vinyes. L'efecte col·lectiu d'aquests canvis en la producció de vi és cada cop més evident amb el temps.



Aquesta setmana, em vaig asseure amb Steve Peck per parlar. Peck és el vicepresident d'elaboració del vi a J. Lohr Vinyes i Vins en Pas Roures , Califòrnia, per a la qual supervisa tota la cartera de vins blancs i negres.

Escolteu com en Peck explica com determina quan és el moment de collir; les complexitats del procés de collita; com el clima extrem està afectant la collita de J. Lohr aquest any; si el canvi climàtic finalment afectarà el seu estil de vinificació; i què està fent J. Lohr per mitigar el canvi climàtic a les vinyes.



  Logotip d'Apple Podcast
  Logotip de Google Podcast


Transcripció de l'episodi

Les transcripcions es generen mitjançant una combinació de programari de reconeixement de veu i transcriptors humans, i poden contenir errors. Si us plau, comproveu l'àudio corresponent abans de citar.

Ponents: Steve Peck, Jacy Topps

Jacy Topps 00:08

Hola i benvinguts al podcast Wine Enthusiast. Esteu servint la cultura de les begudes i la gent que la condueix. Sóc la Jacy Topps. Aquesta setmana parlem del canvi climàtic i el seu impacte en la collita. El vi és abans que res un producte agrícola. Per tant, els climes extrems alteraran sens dubte la producció de vi. Al llarg dels anys, hem vist tempestes de neu amb temperatures rècord a Napa i Sonoma, incendis forestals a Amèrica del Nord i inundacions a Austràlia a Alemanya. El canvi climàtic, tant natural com provocat per l'home, és molt real. I el seu impacte en la producció de vi és cada cop més evident. Llavors, com afecta el vi? Em vaig asseure amb Steve Peck per parlar. Steve és el vicepresident d'elaboració de vins de J. Lohr Vineyards i vins a Paso Robles, Califòrnia, on supervisa la cartera completa de vins de J. Lohr. Per tant, escolteu un Steve explica com determina quan és el moment de collir el procés de collita; com el clima extrem està afectant la seva collita aquest any; si el canvi climàtic finalment afectarà el seu estil de vinificació, i què està fent J. Lohr per mitigar el canvi climàtic a les vinyes.

Jacy Topps 01:32

Cada copa de vi explica una història. Aquestes històries revelen històries, sabors i passions amagades, i de vegades desvelen els nostres desitjos més foscos. I el podcast més recent de Wine Enthusiast. La periodista vinfamosa Ashley Smith dissecciona el ventre del món del vi. Escoltem de la gent que sap què significa quan els productes de l'amor i la cura es converteixen en la font de la cobdícia, els incendis i fins i tot l'assassinat. Cada episodi porta els oients al misteriós i històric món de l'elaboració del vi i als crims que des de llavors s'han convertit en Vinfamous. Aquest podcast combina bé amb els amants del vi, els nerds de la història i els addictes al crim. Així doncs, agafeu una copa del vostre vi favorit i seguiu el podcast per unir-vos a nosaltres mentre ens endinsem en els girs que hi ha darrere dels crims de vent més impactants de tots els temps. Seguiu Vinfamous a Apple, Spotify o allà on escolteu i assegureu-vos de seguir el programa perquè no us perdeu cap escàndol. Els nous episodis cauen cada dos dimecres.

Jacy Topps 02:43

Hola, sóc Jacy Topps. Avui parlem de la collita i el canvi climàtic. El meu convidat és Steve Peck. Steve és el vicepresident d'elaboració de vins a J Lohr Vineyards i vi a Paso Robles. Benvingut Steve. M'alegro molt que ens puguis unir avui.

Steve Peck 02:59

Gràcies, Jacy. Segur que agraeixo l'oportunitat de passar una estona amb tu.

Jacy Topps 03:03

Així que la temporada de verema va començar a tot l'hemisferi nord i el món del vi està molt emocionat i ocupat.

Jacy Topps 03:11

Per als nostres oients que no estan ben familiaritzats amb el procés, ens podeu guiar ràpidament pels passos de la collita com el que hi ha? I les decisions que s'han de prendre perquè és un component realment vital de l'elaboració del vi?

Steve Peck 03:25

Sí, així que J Lohr cultivem en tres regions de Califòrnia. La regió original es troba a la zona de Monterey. Avui s'anomena la Seiko reial de Monterey, és una mica com Rodeo Drive. Ja sabeu, realment una de les zones premium de Monterey, un clima molt ideal per a Chardonnay Pinot Noir, tenim una vinya de 30 acres a St. Alena i Napa Valley i, en realitat, 3000 acres a Paso Robles dedicats principalment a Cabernet Sauvignon.

Steve Peck 04:00

Així doncs, comptem amb un equip propi de gestors de vinya i viticultor que ha estat treballant durant tot l'any, ja saps, des de la poda, fins, ja saps, els protocols de reg, aclarides de brots, aclarides de raïms. I a mesura que ens apropem a la collita, la voluntat és recollir mostres, fer que els nostres viticultors que coneixeu, inclòs jo mateix, surtin al camp, tastant i aromatitzant per obtenir el nivell òptim de maduresa abans de prendre les nostres decisions de selecció. Així doncs, avui hem rebut la nostra primera mostra de raïm negre per al nostre laboratori aquí. Serà una temporada tardana i el 2023 serà calorós, ja que els climes han estat a tot l'interior dels Estats Units amb temperatures rècords i tots els estats, ja ho sabeu, em vénen al cap Texas i Colorado. El que fa és que en realitat crea aquest tipus de so de xuclar gegant des de l'oceà Pacífic i el corrent en raig l'aporta.

Steve Peck 04:59

Molt més aire fred fora de l'oceà. Així, la franja costanera des de Santa Bàrbara fins a Paso Robles, Monterey, Sonoma Napa. De fet, ha donat lloc a la temporada de creixement més fresca que hem tingut des de 1999. Per tant, tot l'estat espera tornar a tenir una collita més tardana del normal, a causa d'aquest aire més fred que s'extreu de l'oceà. D'acord, doncs, retrocedim un segon quan vas dir que estàs collint raïm fins a aquesta maduresa, com ho fan els enòlegs? Com es determina aquesta maduració perfecta? D'acord, de nou, hi ha un nivell d'anàlisi que estem buscant un cert nivell de dolçor o nivell de sucre al raïm, aquest tipus donarà lloc a la quantitat d'alcohol que hi ha al vi. Però, ja ho sabeu, una marca com J. Lohr passaria al següent nivell, que és realment la maduresa del sabor. I volem tenir prou temps a la vinya per desenvolupar el sabor adequat. Un tan clàssic seria el nostre creuament de flauta, resoldre un passeig, on si aconseguim el sucre, just on hauria d'estar, si la fruita encara té un gust herbat i verd, tindrà un caràcter de pebrot verd. Però no haurà desenvolupat alguns dels fitxers, que és una mena d'aromes de fruita de la passió que necessitem perquè la fruita tingui un temps addicional a la vinya per aconseguir. Així que aquest és un clàssic on jo i Christian Barnhouse o l'enòleg de vins blancs vam estar realment patrullant per al desenvolupament d'aquells aromes de fruita de la passió a Sauvignon Blanc per a Chardonnay, estem buscant passar d'una mena de poma verda a potser més d'un préssec. , o perfil de sabor tipus nectarina. I els raïms negres, el nostre equip i jo mateix, hem desenvolupat una manera molt interessant, que és que estem tastant raïm de panses, que és al voltant de l'1 d'agost, on el raïm passa de verd a vermell, comencem a tasteu en aquest moment qualsevol sabor negatiu, que inclouria l'aroma de pebrot verd. I si, si l'1 d'agost aconseguim un perfil de sabor agradable i afruitat, sabem que estem preparats per la temporada. Si aconseguim aquest sabor de pebrot verd, en realitat morirem de fam les vinyes de qualsevol reg. I els passarem a un cicle d'assecat per intentar esborrar una mica d'aquest sabor de pebrot verd. Però quan es tracta de l'últim dia de verema del raïm negre, les tècniques són força interessants, ens posarem uns quants raïms a la boca, el mastegarem i l'escuprem. I si em surt el suc de la boca, verd o rosat, vol dir que no està llest. Si el suc que surt que escopis és agradable i de color vermell fosc, vol dir que el color d'aquestes pells està llest per rodar. I ens ho passarem molt fàcil al fermentador, podrem saber que aquells raïms donaran el color al suc amb molta facilitat. I que no haurem d'excés de treballar el vi per aconseguir el color i que conduiria el nostre perfil de sabor a un perfil de sabor més tànic que extret.

Jacy Topps 08:21

M'agrada com descrius que només saps com; Vosaltres feu el tast de vins a les vinyes i el poseu i l'escupeu. Com ho fan els revisors de vins de la mateixa manera?

Steve Peck 08:33

Sí, sí, no és un, no és un, ja saps, un procés bonic. Ja sabeu, part d'aquest procés podria estar buscant el desenvolupament del color de les llavors. Així, si les llavors encara són una mica blanques i concises, tendeixen a impartir un perfil de sabor amarg. Si tenen aquest aspecte agradable i marró torrat. Elaboraran vins amb tanins molt suaus i accessibles.

Jacy Topps 09:04

Bé, m'alegro que hagis plantejat la veracitat perquè vas dir que normalment és a principis d'agost amb el canvi climàtic. Va afectar una mica o no? Sol ser la primera setmana d'agost?

Steve Peck 09:18

Dret? Per tant, utilitzeu el terme canvi climàtic, i aquest és el terme correcte. Ja saps, ja saps, fa 10 anys, hauríem estat parlant de l'escalfament global, parlem de l'escalfament, saps, que saps que l'interior calent dels Estats Units va donar lloc a una franja costanera més freda al llarg de Califòrnia. I, per tant, sí, pot variar, potser, ja ho sabeu, més o menys 10 dies, si hem tingut un hivern sec, les vinyes tendeixen a sortir de la latència una mica abans d'aquest brot, de manera que el més aviat és el dia de St. Patty. i sobre l'últim és una mica després d'Abril Fool's. Per tant, tendeixes a cobrir. Ja saps més sobre això, ja saps, brot de mitjans de març, en un hivern sec. I una altra vegada, i una altra vegada, potser fins a la primera setmana d'abril amb un hivern més humit, com vam tenir el 2023. Per tant, hi ha una mena de, ja ho sabeu, que el punt de partida de tota la temporada de creixement, i això serà fins al període de floració, que succeeix normalment al maig, la majoria de la gent no pensa realment en les vinyes de raïm com una planta amb flors. Però de fet, és que té aquestes petites flors minúscules. I igual que una flor de cirerer, idealment, cada flor es convertirà en una peça de fruita en un raïm o en una cirera. I així, de manera que aquest procés acostuma a ser més o menys el 15 de maig. I, de nou, aquest estofat on anem d'aquestes baies dures, àcides i verdes, comencen les baies suaus, de colors i dolces, ja ho sabeu. , des del, per exemple, el 25 de juliol, fins potser el 8 d'agost, en algun lloc d'aquest període. I aquest any, està bé, estem al final d'aquest espectre. D'acord, pel que fa a la maduresa i la maduració del raïm, quin tipus de clima l'afecta és l'excés de calor, l'excés d'humitat o les gelades, com el que frena la maduració, o el que accelera la maduració. Dret. Per tant, hi ha aquest tipus de banda de temperatures de Goldilocks, per exemple, d'uns 70 a uns 85 graus Fahrenheit. I, per tant, com més hores del dia passeu en aquesta petita finestra de temperatura, normalment, més gran serà el desenvolupament del color, triguen unes dues setmanes des de l'aparició dels raigs perquè tots els raïms arribin. passar de verd a vermell. I si tenim una bona finestra de temperatura moderada, no importa si sabeu que la màxima diària pot ser de 90 o 95, o fins i tot de 100, sempre que tingueu moltes hores, hores diürnes en aquest 770 a 85. -Finestra de graus Fahrenheit. Per tant, hem tornat enrere i hem mirat els nostres registres al llarg dels anys. I aleshores, quan tenim un període d'aquest període de dues setmanes de matrius on passen de verd a vermell, si tenim un nombre més gran d'hores en aquesta agradable zona temperada de temperatura, veiem una explosió de color desenvolupament en el raïm i en els vins que produïm dos mesos després. D'acord, vas dir que aquest any feia més calor a Paso o feia més calor? més fred? Fa més fred. De fet, fa més fred. A Paso i de nou, la majoria de les regions vitivinícoles de Califòrnia són realment més fredes el 2023 del normal. Vaja, és molt interessant. Sí, realment ho és. I de nou, aquí és on aquest terme canvis climàtics és un millor descriptor que l'escalfament global. Com que fa tanta calor, tal com és, vull dir, les glaceres s'estan fonent, estableixen temperatures de calor regulars, incendis forestals al Canadà i les Muntanyes Rocalloses, aconseguiu aquesta calor general, ja ho sabeu, l'interior dels Estats Units està De fet, pot treure aire més fred del Pacífic i, ja ho sabeu, cap a la massa terrestre al llarg de la costa de Califòrnia que potser a 20 o 35 milles des de l'oceà Pacífic fins a Santa Bàrbara fins a Mendocino.

Jacy Topps 13:43

I ara una paraula del nostre patrocinador, passeu un cap de setmana explorant alguns terrenys desconeguts per trepitjar el raïm. Situat a pocs minuts a l'oest de Portland, a la famosa experiència de la vall de Willamette d'Oregon i un món íntim excepcional del vi, i a Walton Valley. descobreix més de 30 cellers de classe mundial sense les multituds. Assaboreix desenes de varietats diferents, totes cultivades i produïdes localment al nord-oest del Pacífic. Exploreu Tualatin Valley a Tualatin Valley tual@invalley.org.

Jacy Topps 14:26

Sé que els enòlegs, bàsicament, cullen el raïm perquè, com un raïm blanc, es colliran abans per als vins més lleugers i el raïm negre es verema una mica més tard. Hi ha una fluctuació i temps de collita més importants a causa del canvi climàtic a causa del clima més fred d'aquest any?

Steve Peck 14:51

Sí, no estem cultivant el nostre raïm blanc a la mateixa regió on cultivem el nostre raïm negre. Per tant, ens entendrem que estem cultivant Chardonnay. I Samuel Blanc al clima fresc de Monterey per començar. Per tant, la nostra collita d'aquests raïms és aproximadament la mateixa època que estem madurant Cabernet a Paso Robles, a aquesta regió més càlida. Dit això, ja ho sabeu, l'efecte del canvi climàtic és real, hi creiem plenament. En alguns casos, el 2022, per exemple, vam tenir un rècord de temperatures la primera setmana de setembre, amb temperatures que van assolir uns 105, fins i tot 110 graus sense precedents en algunes parts de les nostres vinyes a Monterey. En aquest cas, pensaries que el raïm maduraria molt ràpid, però en realitat no funciona així, les fulles d'una vinya o gairebé qualsevol planta, ja ho saps, tens aquesta mena de costat brillant que s'enfronta. el sol. I aleshores la part posterior de la fulla és una mena d'aquesta cara borrosa i en aquesta part posterior o s'anomenen picapedrers o estomes. Així, bàsicament, com els porus de la suor, i quan arriba a 105 graus, aquests porus es tanquen i les vinyes només hibernen. I, per tant, en realitat veiem una pausa en el nostre desenvolupament de maduració quan veiem temperatures al nord dels 100 graus i les vinyes semblaven tancades. Van deixar de fer la fotosíntesi i entren en un mode de supervivència. Per tant, és realment interessant, pensaries que el clima calent només impulsaria les coses a la maduresa, però en realitat no funciona així. Una vegada més, estàs fora d'això, no tens prou hores a la zona dels Rics d'Or, entre 70 i 85 graus, i les vinyes són o no tan productives en temps calorós. Això és tan fascinant. Sí, no és intuïtiu. No és una ciència intuïtiva. Sí. I així vas dir que tens hectàrees plantades a diferents regions de Califòrnia. És correcte? A la dreta, amb 3.000 acres de raïm vermell a Paso Robles de la, també té unes 1.000 acres que posseïm i cultivem a la regió de Monterey Royal Seiko, i després poc més de 30 a l'avinguda Pratt a la vall de St. Alena Napa.

Jacy Topps 17:26

Així que m'interessa saber sobre els Acres de la vall de Napa perquè ja ho sabeu, Napa va tenir molta neu Napa i Sonoma va tenir molta neu aquest hivern. Això està bé. Sí. Va fer això. No, vull dir, com, teníeu molt més que la ciutat de Nova York. Estic aquí a la ciutat de Nova York. Va ser una bogeria. Això va afectar alguna cosa a les vinyes?

Steve Peck 17:52

Ja ho sabeu, és durant l'estació inactiva. Per tant, ja ho sabeu, és un bon fotoperiodisme. Però jo, ja ho saps, la visera, ja ho saps, estan ben amagats per a la seva hibernació hivernal. I així fins i tot quan tenim una anomalia com la neu, a les vinyes, realment no molesta el carro de pomes mentre les vinyes estiguin latents. Per tant, però és bonic de veure.

Jacy Topps 18:19

Així que vas dir que estaries collint una mica més tard aquest any? Quant més tard vas a collir

Steve Peck 18:28

Estem curts de preveure que acabarem la collita el 10 de novembre de l'any passat, ja estàvem acabat el 20 d'octubre. Així que feu els càlculs, això són 20 dies més o menys diferents tres setmanes, tres setmanes diferents. Dit això, no hem collit ni un sol raïm. Per tant, vam dir que Mike Tyson va dir que tothom tenia un pla fins que se'ls colpeja a la cara. Però, ja saps, som, som, ja saps, sempre vivim amb l'esperança que aquesta serà la millor imatge de sempre. No ha passat res fins ara i el 2023 ho impediria. Però, ja saps, de nou, ja saps, classificació, saps, si acaba sent un octubre humit o tenim una gelada o, ja saps, unes onades de calor

Steve Peck 19:18

haurem d'adaptar el nostre pla i treballar realment la nostra màgia al celler perquè ho saps, agafar raïm de qualitat mitjana, ja ho saps, i aprofitar-ne el millor en lloc de, ja saps, alguns d'ells, algunes de les grans anyades com ara 2021 Vam tenir una gran sèrie d'anyes el 2012 2013 2014, on ja sabeu, els vins s'acabaven d'elaborar a la vinya, eren bonics durant tota la seva vida, on sabeu que en tindríem altres més difícils del que és 22. ser d'aquells on parlàvem que és l'anyada dels viticultors. Per tant, és realment en aquest moment, ja ho sabeu, depèn de l'enòleg utilitzar la seva delicadesa les seves habilitats de barreja per adaptar realment l'estil del vi per crear alguna cosa que la gent gaudeixi?

Jacy Topps 20:06

Sí, aquesta va ser definitivament la meva següent pregunta. Si heu de triar, ja ho sabeu, abans o d'hora, o quan trieu, no és que no sigui el nivell de maduresa màxim que necessiteu. Com ha afectat això en el procés de fermentació? És més sucre menys acidesa? O viceversa?

Steve Peck 20:28

Sí, bé, el primer que farem és que cada vinya no és només del tot uniforme. Així que si tenim una vinya que té, ja saps, uns petits turons i valls, ja saps, de marca com J Lohr, o enviarem el nostre equip allà, perquè escolliu el vessant per separat i deixem que el petit vall la fruita a la vall que no és estressada per la calor, ja ho sabeu, tingueu temps a la vinya per arribar completament a la maduresa ideal. La paraula fantàstica per a això s'anomena collita diferencial. Així que definitivament és al principi del nostre llibre de jugades. Però tens raó, pel que fa al que arriba al celler, fruita que ha estat exposada a massa calor, veurem alcohols més alts i els vins menys acideses, els vins són realment molt bonics en aquests primers sis mesos de el celler, però no sempre tenen la frescor o l'estructura per ser realment amables. Així que, de nou, ens adaptem, ja ho sabeu, una de les coses que podríeu fer si tota l'anyada es veiés afectada d'aquesta manera, podríeu dir: D'acord, bé, potser 18 mesos és el nostre temps i barril normals, ho farem. En canvi, 14 mesos, traieu aquests vins, ja ho sabeu, de les bótes i els introduïu a l'ampolla per conservar una mica de frescor, això seria un llibre de jocs estàndard per a una anyada calenta. D'acord, què està fent Jay Lord a les vinyes per mitigar o adaptar-se al canvi climàtic? Un parell de coses. La selecció de portaempelts és molt important, quan tens alguns portaempelts que són més tolerants a la sequera que altres, només pots prendre aquesta decisió una vegada, oi? És el que sabeu, ja ho sabeu, és una decisió de plantar. També hem anat a adaptar-lo algunes de les nostres vinyes on, ja saps, pots imaginar, ja saps, una filera de vinyes, i hi ha una petita mànega de reg que passa pel fons de les estaques. I tindries una mica de goteig d'aigua o a cada cep, hem anat allà on realment tindrem, en la majoria dels casos, dues mànegues. Així, de nou, si la fruita que hi ha al vessant d'aquesta fila necessita aigua, només podem regar aquestes vinyes, que necessita aigua i no tota la fila. Per tant, diguem que ja ho sabeu, algunes de les vinyes estan una mica a terra, a terres més baixes, un sòl més pesat, són, són bones, no necessitem regar totes les vinyes d'aquesta filera. Per tant, aquest és un exemple. En tenim un altre on, ja ho sabeu, el raïm tendeix a créixer verticalment de forma natural. Però normalment hi ha un braç creuat i cables amb un enreixat que aguantarà, ja saps, els brots en aquesta posició cap amunt, hem anat a aquests, on fan uns dos peus de llarg, sobresortint cap al sud. costat de la filera, i potser només sis polzades al costat nord. Per tant, gairebé actua com la vora d'un barret de beisbol, on hem inclinat una mica l'arquitectura de la vinya per crear una mica més d'ombra, per exemple, el costat assolellat de la vinya, el costat orientat al sud de la vinya, com saps, casa meva, segur. Vull dir, ja ho saps, tinc el porxo d'aquest al costat sud de la casa, i tinc el del costat nord, ja ho saps, en una tarda calorosa, ja saps, meu la família i jo ens asseiem a l'ombra de la casa, oi? No ho sabem, no estem asseguts allà fora sota el sol ardent. Així, però, hem adaptat una mica l'arquitectura de l'enreixat per solucionar-ho.

Jacy Topps 23:55

D'acord, gairebé cada celler té el seu propi estil, i sé que Jay Laura té el seu propi estil. Creus que el canvi climàtic afectarà el teu estil d'elaboració del vi? Estàs pensant en potser 1015 20 anys més endavant? Adaptaries un nou estil de vinificació, un nou estil J. Lohr?

Steve Peck 24:17

Bé, certament estem oberts a que ho sabeu, mirant altres varietats que poden, ja ho sabeu, donar suport a la nostra marca. Cabernet francs i exemple, ja sabeu, el sabor s'assembla molt al Cabernet Sauvignon. Però ja ho sabeu, en realitat algunes varietats demanen més aigua que altres de manera natural. Parlem de Seraj per exemple, de la vall del Roine. Hem parlat que això és una mena de Hummer de grans baralles. En altres paraules, és el devorador de gas. Serato la passa només llaura per l'aigua i el Cabernet Franc ens referim a ell com el Prius, ja sabeu, vol dir que és realment econòmic. I ja ho sabem, així que de fet hem ampliat lentament les nostres plantacions de Cabernet Franc i estem trobant més utilitat per a això, la fruita s'acaba barrejant amb el nostre programa de Cabernet Sauvignon a un programa baix o en, ja saps, una mena de 5% quantitats. Però valorem la nostra experiència amb el cultiu d'aquesta varietat i, si ho sabeu, el canvi climàtic continua. I tenim experiència amb Cabernet Franc i sabem que ens permetrà, ja saps, estalviar aigua, no exigirà tant reg a la vinya i serà una mica més tolerant a la calor. , ja ho sabeu, temperatures més càlides que veiem a les vinyes. Però de nou, aquesta franja costanera, on hi ha pastorals, és que potser no es pot fer més calor aquí, en realitat pot semblar que ens tornem a refredar, a causa d'aquest esborrany que l'interior dels Estats Units ens ha creat. per treure encara més aire fred de l'oceà Pacífic. Per tant, no és del tot intuïtiu com podríeu pensar.

Jacy Topps 26:12

Sí. Steve, tinc una pregunta més per a tu. UH huh. Quan tot el raïm està premsat i tot al dipòsit, s'acaba la fermentació i la temporada de verema. I tu ha estat un èxit. Què hi ha al teu got? Que estàs bebent?

Steve Peck 26:29

Bé, ja m'he inclinat el barret davant la meva il·lusió pel Cabernet Franc. Ja sabeu, també cultivem algunes varietats de Rhone aquí a J lore que poden ser realment refrescants. Tenim un nou tipus de llançament icònic de luxe anomenat JLo o Cabernet Sauvignon. Així que si realment tinc ganes de mimar-me i permetre'm sentir-me bé amb tot el treball dur, m'he posat com, ja saps, en la situació que descrius, ja ho saps, he lluitat com la lluita de la collita. Ja sabeu, m'he llevat d'hora i he estat vigilant amb la nostra collita en la nostra vinificació, i realment vull recompensar-me. Aquesta és l'ampolla que vaig a treure és la presó o la signatura Cabernet. Sí, i sé que us ho mereixeu. Tot el treball dur.

Jacy Topps 27:22

Sí, moltes gràcies per acompanyar-nos. Ha estat un plaer parlar amb tu. Va ser una delícia. Gràcies. Us desitjo una temporada de collita molt feliç i saludable.

Steve Peck 27:33

D'acord, i gràcies, Jacy i jo agraïm molt l'oportunitat de tornar a parlar amb tu.

Jacy Topps 27:44

La història del canvi climàtic no és només una de temperatures elevades, hi ha contaminació de fum, sequeres, gelades, inundacions, calamarsa i pluges excessives. Tots estan afectant les vinyes. El canvi climàtic és molt real i només s'està accelerant. Segur. Els avenços tecnològics i una millor comprensió científica de com es cultiva el raïm, sens dubte, estan ajudant els enòlegs a adaptar-se al canvi climàtic. Però, en última instància, depèn de tots nosaltres ajudar a mitigar-ho. Quins són els teus pensaments? Si t'agrada l'episodi d'avui, ens encanta llegir les teves ressenyes i escoltar el que en penses. Podeu enviar-nos els vostres comentaris i preguntes per correu electrònic a podcasts @ wine enthusiast.net. I bé, per què no digueu als vostres amics amants del vi que ens visitin per recordar que us podeu subscriure a aquest podcast a Apple, Google, Spotify i a qualsevol altre lloc on escolteu podcasts. També podeu anar a wine enthusiast.com podcast de barra invertida. Per a més episodis i transcripcions. Sóc la Jacy Topps. Gràcies per la seva atenció.